Версия за печат

00138-2013-0041

BG-Шумен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Дeлян Стоянов, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857704, E-mail: d.stoyanov@shumen.bg, Факс: 054 800400

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Деловодители, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857763, Факс: 054 800400

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане и ремонт на уличното и парковото осветление на Община Шумен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поддържане и ремонт на уличното и парковото осветление на Община Шумен.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50232100

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на работа e по единични цени, съгласно офертата на участника до предвидените средства за дейноста.

Прогнозна стойност без ДДС
83333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не определя гаранция за участие в процедурата. Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три на сто) от прогнозната стойност на обществената поръчка.Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.) Гаранцията се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя; банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.При избор на гаранция за изпълнение – парична сума,същата следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN: BG 85 IABG 7477 8400586700, BIC: IABG BGSF, Банка: „Интернешънал Асет Банк” АД, клон Шумен.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е от собствени бюджетни средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Запечатаният непрозрачен плик съдържа: Три отделни запечатани непрозрачни плика както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” съдържа сл. документи :Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, Копие на документ за регистрация или Единен Идентификационен Код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; Документ, договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице; Документ за закупена документация за участие – копие; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП; Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 2а, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП Образец № 4; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП:ГФО; Декларация Образец №7 съдържаща информация за оборота от услуги, които са сходни с предмета на поръчката; Доказателства за техническите възможности и квалификация: Декларация Образец №8 – списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, Декларация Образец №9 за собствените специализирани транспортно-подемни средства (автовишки); Декларация (Образец №10) и списък по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП от участника за разполагаемия квалифициран персонал, Декларация – списък (Образец №11) на собствените и/или наети бази, намиращи се на територията на община Шумен; Заверени копия на сертификатите за внедрени и действащи системи за: управление на качеството – ISO 9001 или еквивалентна; опазване на околната среда – ISO 14001 или еквивалентна; управление на безопасни и здравословни условия на труд – OHSAS 18001 или еквивалентна; Потвърдително писмо от акредитирана кабелна лаборатория; Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП Образец №5, Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Образец №6, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП Образец №12; Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец №13; В Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката Образец №14; В Плик №3 „Предлагана цена”, се поставя задължително ценовото предложение Образец №17. 1.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, за послесните три години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден. Информация за оборота на услугите, които са сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, за предходните три години или от датата, от която е учреден или е започнал дейността си минимум 1 (един) път от стойността на поръчката. Под услуги със сходен предмет на поръчката да се разбира изграждане, поддържане и ремонт на улично и парково осветление.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, считано до датата определена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите на услугата, заверен от лицето/лицата представляващи участника, придружени с препоръки за добро изпълнение, за всеки посочен договор. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, датата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участника се отстранява от процедурата; 2.Декларация за собствените специализирани транспортно-подемни средства (автовишки), които ще бъдат използвани при изпълнение на договора, в оригинал, съдържаща задължително следните данни: за МПС – регистрационен номер, номер на рамата, марка, модел, година на производство; за подвижната работна площадка, монтирана върху МПС – фабричен номер, тип, максимална работна височина, наименование и ЕИК на органа за технически надзор извършващ периодични прегледи. Декларацията следва да бъде придружена със заверени копия на: свидетелство за регистрация на МПС; контролен талон за преминат годишен технически преглед; документ за сключена застраховка „Гражданска отговорност” за МПС; последния ревизионен акт за извършена периодична проверка на автовишката (или документ за първоначална проверка, ако съоръжението е ново); 3.Декларация и списък по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП от участника за разполагаемия квалифициран персонал – квалифицирани специалисти, които ще вземат участие в изпълнението на поръчката, а именно: технически ръководители, контрольор по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, електромонтьори, шофьори и машинисти на подвижни работни площадки. Към списъка да се приложат професионални автобиографии на квалифицираните специалисти, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); 4.Декларация със списък на собствените и/или наети бази, намиращи се на територията на община Шумен, за местодомуване на техниката на участника, която ще бъде използвана при изпълнението на поръчката, който да съдържа задължително следните данни: местоположение (населено място, точен адрес или идентификатор), отговорно лице за базата и телефон за връзка. При наемни отношения – копие от договора за наем. При липса на собствена или наета база към датата на подаване на офертата, участникът представя декларация в свободен текст, че при избирането му за изпълнител, преди сключването на договор, ще придобие или наеме такава база; 5.Заверени копия на сертификатите за внедрени и действащи системи за: управление на качеството – ISO 9001 или еквивалентна; опазване на околната среда – ISO 14001 или еквивалентна; управление на безопасни и здравословни условия на труд – OHSAS 18001 или еквивалентна. Възложителят си запазва правото да извършва проверки, както за съответствие на приложените сертификати така и за тяхната валидност, чрез запитвания към съответните сертифициращи и одитиращи органи. Както и да проверява акредитациите на тези органи, към датата на издаване на съответния сертификат. При установяване на несъответствие, участника се отстранява от процедурата. Под еквивалентна система следва да се разбира система, придобиването на сертификат, за която се придобива на принципа на одит от трета страна, като одитиращия орган е национално или международно призната организация. 6.Потвърдително писмо от акредитирана кабелна лаборатория, че същата е в стабилни партньорски отношения с участника, както и че е запозната със заявените срокове на реакция
Минимални изисквания: 1.През последните 3 (три) години, считано до датата определена като краен срок за подаване на оферти, участникът трябва да е изпълнил поне един или няколко договора с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните три години на обща стойност не по малко от 1 (един) път стойността на поръчката. 2.Участникът да разполага най-малко с две собствени автовишки с минимална работна височина 10м (десет метра), с валидни документи както за МПС, така и за подвижната работна площадка и за автовишката като общ механизъм. 3. Участникът да разполага с квалифициран персонал: а) Участникът да разполага най-малко с две лица за техническо ръководство на работите, поне едното от които да притежава висше електротехническо образование, а другото с подходяща квалификация за типа работа и 5-та квалификационна група по Безопасност при работа по електрообзавеждане. б) Участникът да разполага най-малко с едно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд с техническо или друго подходящо образование. Това длъжностно лице следва да има документ за обучение съгласно Наредба 3/1996 г. от лицензиран от НАПОО център за професионално обучение или еквивалент. в) Участникът да разполага най-малко със 10 (десет) ел. монтьора с 3-та и по-висока квалификационна група по Безопасност при работа по електрообзавеждане. г) Участникът да разполага най-малко с 2 (двама) правоспособни машинисти на повдигателни съоръжения. 4.Към датата на сключване на договора за възлагане на поръчката участникът трябва да стопанисва собствена или наета подходящата база, намираща се на територията на община Шумен за срок не по-малък от срока на изпълнение на поръчката. 5. Участникът да има внедрени и действащи системи за управление на качеството, за опазване на околната среда и за безопасни и здравословни условия на труд, като следва ISO 9001, ISO 14001 и OHSAS 18001 или еквиваленти. 6.Участникът да е представил поне едно потвърдително писмо от акредитирана кабелна лаборатория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка; тежест: 70
Показател: Техническа оценка; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Шумен: IBAN BG85IABG74778400586700, BIC IABGBGSF, код за вид плащане 448007 в „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен или на касата в Община Шумен.Цена 10 лв. с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Зала 304 етаж 3 на Община Шумен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците в процедурата, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка се провежда, съгласно чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП (Опростени правила). Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ