Версия за печат

00311-2013-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Дондуков № 3, За: Малина Войкова, Силвия Салтирова-Радкова, България 1000, София, Тел.: 02 9265402;02 9265406, E-mail: M.Voykova@az.government.bg, ssaltirova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: отдел "Обществена поръчка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Настоящата обществена поръчка има следния предмет: „Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация” за нуждите на проект BG051PO001-2.1.14 – „Аз мога повече”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция №2: „Доставка на офис консумативи”;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка обхваща извършването на периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация за нуждите на проект BG051PO001-2.1.14 – „Аз мога повече”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” Поръчката е разделена на две обособени позиции, както следва: обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали” с прогнозна стойност 608 508,87 лв. /шестстотин и осем хиляди петстотин и осем лева и осемдесет и седем стотинки/, без ДДС и обособена позиция №2: „Доставка на офис консумативи” с прогнозна стойност 642 988,35 лв. /шестстотин четиридесет и две хиляди деветстотин осемдесет и осем лева и тридесет и пет стотинки/, без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 22852000, 22851000, 30199230, 30192121, 30192125, 30234300, 30199410, 30197330, 30124400, 30197320, 30197220, 30125100, 30124300

Описание:

Фотокопирна хартия
Папки за сортиране
Класьори
Пощенски пликове
Химикалки
Маркери
Компактдискове (CD)
Самозалепваща хартия
Перфоратори
Кутии с телчета за телбод
Телбод машинки
Кламери
Касети с тонер
Барабани за офис машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
675609.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 122 - 208910 от 26.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 195 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: договор
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос"ООД, ЕИК 831176328, бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 0700 17017

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 351423.1 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 196 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: договор
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД, ЕИК 831176328, бул. Ал.Стамболийски № 84, България 1303, София, Тел.: 0700 17017

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 324186.28 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” във връзка с реализирането на проект BG051PO001-2.1.14 – „Аз мога повече” .

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2013 г.