Версия за печат

00322-2013-0029

BG-Кърджали: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул.България 41, За: инж.Харитон Христов- нчалник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg

Място/места за контакт: Община Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: общинска администрацияДруго (моля пояснете): общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осъществяване на мерки за информация и публичност във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № A12-22-102/22.05.2013г. проект „Компетентна, ефективна и прозрачна Общинска администрация – Кърджали”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект “Осъществяване на мерки за информация и публичност във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № A12-22-102/22.05.2013г. проект „Компетентна, ефективна и прозрачна Общинска администрация – Кърджали”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките Описание: След проведена открита процедура по ЗОП и сключен договор с изпълнител следва да бъдат изпълнени предвидените дейности по проекта, както следва:1.Пресконференция - 2 броя. 2.Изработка на банера на проекта- 3 броя;3.Изработка на информационна табела -1 брой. 4.Изработка на рекламни папки с лого ОПАК - 200 броя. 5.Изработка на рекламни химикали с лого ОПАК - 200 броя. 6.Публикуване на статии в местната преса – 3 броя; 7.Регулярно публикуване на информация на интернет страницата на Община Кърджли;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 79341100, 22000000, 22100000, 79952000

Описание:

Рекламни услуги
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: обоснован срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: цена; тежест: 80
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557779 от 29.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10143-01 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на мерки за информация и публичност във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № A12-22-102/22.05.2013г. проект „Компетентна, ефективна и прозрачна Общинска администрация – Кърджали”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”
V.1) Дата на сключване договора
07.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ди ем ай Дивелопмънт"ЕООД ЕИК:201557566, ж.к.Люлин, бл.303, вх.А, ап.4, Р.България 1360, София, Тел.: 0886 142086

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

оперативна програма Административен капацитет

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор