Версия за печат

00774-2013-0067

BG-Стара Загора: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Извършване на допълнителни СМР във връзка с обект: „Преустройство на съществуващите болнични сгради и изграждане на нова пристройка за отделение по лъчелечение към „КОЦ Стара Загора“ по проект BG161PO001/1.1-11/2011/001 „Модернизиране на отделение по лъчелъчение към „Комплексен онкологичен център – Стара Загора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

«Извършване на допълнителни СМР във връзка с обект: „Преустройство на съществуващите болнични сгради и изграждане на нова пристройка за отделение по лъчелечение към „КОЦ Стара Загора“ по проект BG161PO001/1.1-11/2011/001 „Модернизиране на отделение по лъчелъчение към „Комплексен онкологичен център – Стара Загора“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
239809.17 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2916 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Строителна компания Загора" ЕАД ЕИК, кв. "Индустриален", Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 631011

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 239809.17 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 22.02.2013г. след проведена открита процедура по реда на ЗОП между Община Стара Загора и „Строителна компания Загора“ ЕАД гр.Стара Загора, беше сключен Договор №236/22.02.2013 г. с предмет „Извършване на строително монтажни работи на обект: „Преустройство на съществуващите болнични сгради и изграждане на нова пристройка за отделение по лъчелечение към „КОЦ Стара Загора“ по проект BG161PO 001/ 1.1-11 / 2011 / 001 „Модернизиране на отделение по лъчелъчение към „Комплексен онкологичен център – Стара Загора“. За обекта са одобрени проекти във фаза „Работен проект“ и е издадено Разрешение за строеж № РС-И 450 / 21.07.2011 г. от Община Стара Загора, а Протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка е подписан на 19.03.2013г. Постъпила е Докладна записка от инж. Веска Узунова-Директор Дирекция СИ на Община Стара Загора, в която са изложени мотиви за наличие на непредвидени обстоятелства, налагащи удължаване срока на договора, подробна информация относно вписани в заповедната книга заповеди на проектанта на обекта, отразяващи различни аспекти от строителния процес – указания, препоръки, забележки и приемане на извършените строително-монтажни работи, както и предписания за допълнителни работи, непредвидени в проекта, попадащи в обхвата на несъществените изменения от одобрените проекти, както и такива, изпълнението на които е от съществено значение за завършеността, цялостта и устойчивостта на проекта. В Договор №236/22.02.2013 г. са заложени непредвидени разходи, които са изчерпани с авариен дренаж, удълбочаване основите на сградата, укрепване основите на съществуващата сграда и пр. Същите са приети от възложителя и са отчетени с протоколи за действително извършени СМР. С оглед навременното завършване на строителството, считам че е налице хипотезата на чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП. За да бъде налице фактическият състав на посочената норма, следва кумулативно да са изпълнени няколко условия: Да е настъпило непредвидено обстоятелство; то да налага възлагане на допълнително строителство на същия изпълнител и то при условие, че строителството не може да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки, че може да се раздели е съществено необходимо за изпълнението на поръчката и общата стойност на поръчката, с която се възлага доп. строителство не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка. С §1, т. 14б от ЗОП "Непр. обстоятелства" са определени като обстоятелства, включително от извънреден характер, възникнали след сключването на договора, независимо от волята на страните, които не са могли да бъдат предвидени и правят невъзможно изпълнението при договорените условия. Доколкото допълнителното възлагане, касае строителни дейности на обекта по Договор №236/22.02.2013г изборът на друг изпълнител ще доведе до съществени трудности, свързани със спазване срока и гаранционна отговорност за изпълненото му. Характерът на допълнителните СМР предполага, че те са неделими от предмета на основния договор, необходими са за неговото изпълнение и без тяхната реализация ще е налице неизпълнение на проекта. Стойността на допълнително възникналите дейности е до 239 809,17 лв. без ДДС и не надвишава с повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка, която е 1 613 318,15 лв. без ДДС. Неразделна част от настоящото решение са Докладна записка от инж. Веска Узунова, заповеди, вписани в заповедната книга: заповед №12 от 26.07.2013 г., заповед №13 от 09.08.2013 г., заповед №14 от 16.08.2013 г., заповед №15 от 03.09.2013 г., заповед №16 от 03.09.2013 г., заповед №17 от 03.09.2013 г. , заповед №18 от 03.10.2013 г., писмено стновище изх.№300/17.10.2013 г. на проектанта по част Архитектура, заповед №20 от 22.10.2013 г., заповеди №№ 19-09-7-30 от 28.05.2013 г., 19-09-7-49 от 18.07.2013 г., 19-09-7-58 от 29.08.2013 г., неразделна част от разрешението за строеж № РС-И 450 / 21.07.2011 г.