Версия за печат

00530-2013-0155

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Марина Атанасова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: m.v.atanasova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на борсов договор за „доставка на гориво за отопление”: газьол за отопление, с включена транспортна такса с шифър по ЕКП 02144400045 - прогнозно количество 63 000 л. ± 5%, от които 33 000 л. ± 5% за нуждите на офис за обслужване Силистра с адрес гр. Силистра, ул.“Генерал Скобелев“ № 8 и 30 000 л. ± 5% за нуждите на офис за обслужване Шумен с адрес гр. Шумен, ул.“Адам Мицкевич“ №1., за срок от 18 месеца, считано от 01.01.2014 г., по заявки при максимално допустим разход в размер на 90 000 лв. без ДДС за срока на договора, независимо от заявеното количество.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на офис за обслужване Силистра с адрес гр. Силистра, ул.“Генерал Скобелев“ № 8; Сградата на офис за обслужване Шумен с адрес гр. Шумен, ул.“Адам Мицкевич“ №1.
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на борсов договор за „доставка на гориво за отопление”: газьол за отопление, с включена транспортна такса с шифър по ЕКП 02144400045 - прогнозно количество 63 000 л. ± 5%, от които 33 000 л. ± 5% за нуждите на офис за обслужване Силистра с адрес гр. Силистра, ул.“Генерал Скобелев“ № 8 и 30 000 л. ± 5% за нуждите на офис за обслужване Шумен с адрес гр. Шумен, ул.“Адам Мицкевич“ №1., за срок от 18 месеца, считано от 01.01.2014 г., по заявки при максимално допустим разход в размер на 90 000 лв. без ДДС за срока на договора, независимо от заявеното количество.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

09135100

Описание:

Гориво за отопление

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Доставки, които са котирани и закупени на стокова борса.

Допълнителна информация

Правно основание – чл. 90, ал. 1, т. 11 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 2, буква "в", във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В Агенцията за обществени поръчки (АОП) на 24.10.2013 г. възложителят е представил Решение № 20-13 от 24.10.2013 г. на директора на ТД на НАП Варна за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет. Основание за прилагането на процедура на договаряне без обявление, съгласно чл. 90, ал.1, т. 11 от ЗОП е предметът на настоящата поръчка - доставка на стоки, определени по списък, предложен от Държавната комисия по стоковите борси и тържищата и одобрен от Министерския съвет в правилника за прилагане на закона, а именно доставка на гориво за отопление, включено в приложението по чл.38, ал. 1 от ППЗОП. Борсовата сделка е предпочитана за реализиране на обществената поръчка, предвид възможността, която предоставя стоковата борса за обявяване, провеждане и приключване на процедурата в кратки срокове, отчитайки и факта, че с избора на тази процедура се дава възможност за участие на всички потенциални кандидати за изпълнение на поръчката, тъй като търговията на стоковата борса позволява всеобща достъпност на всички пазарни субекти. Предвид това считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 11 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 2, буква "в" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072246 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1571 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на гориво за отопление:газьол за отопление,с включена транспортна такса с шифър по ЕКП 02144400045-прогнозно количество 63000 л. ± 5%, от които 33 000 л. ± 5% за нуждите на офис Силистра и 30 000 л. ± 5% за нуждите на офис Шумен, за срок от 18 месеца, считано от 01.01.2013 г. по заявки при макс.допустим разход в размер на 90000лв. без ДДС за срока на д/ра, независимо от заявеното колич.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.10.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ДМВ" ЕООД, ЕИК 117679603, ул. "Воден" № 14, вх. 1, ет.2, ап.3, България 7020, Русе, Тел.: 08117 2200, E-mail: dmv.eood.@gmail.com, Факс: 08117 2204

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 90000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 18
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок на борсовия договор 18 месеца, считано от 01.01.2014 г., по заявки при максимално допустим разход в размер на 90 000 лв. без ДДС за срока на договора, независимо от заявеното количество. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № 20-13 от 24.10.2013 г. за откриване на процедурата е изпратено до АОП с изх. № 51739-26/24.10.2013 г. по електронен път, чрез използване на електронен подпис от упълномощен потребител, като уникалният номер на поръчката е 00530-2013-0155. Поръчката е включена в предварително обявление по чл.23, ал.1 и по чл.45а, ал.2, т.1, буква "б" от ЗОП, публикувани в ОВ на ЕС 2013/S 045-072246 от 05.03.2013 г. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя е 465 000 лв. без ДДС, което налага публикуване в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП. Стойността по конкретния договор за поръчка е под стойностите, посочени в чл.45а, ал.2 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: adm.sgs.@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2013 г.