Версия за печат

00207-2013-0018

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121858220

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, За: Михаил Гайдаржиев, Република България 1407, София, Тел.: 02 96599256, E-mail: MGaydarzhiev@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, инсталация, внедряване в експлоатация на софтуер за бизнес анализи за нуждите на национална здравноосигурителна каса

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1.Доставка и внедряване на система за бизнес анализи (СБА) с цел: -Дефиниране и изграждане на бърз, ефективен и автоматизиран метод за събиране на данните от различните Районни Здравноосигурителни каси (РЗОК). -Събиране на данните на централно ниво, като се спестява време за извличане, обработка и анализ. -Дефиниране на финансови и нефинансови ключови показатели, които да осигуряват бърза информация за нуждите на управлението на НЗОК. 2 Описание на същността на системите за бизнес анализи Създаването и внедряването на система за бизнес анализи (СБА) е едно от най-новите и бурно развиващи се направления в областта на прилагане на информационните технологии. В съвременното общество, базирано на знанието, информацията се счита за най-важния ресурс на всяка организация. За подобряване на цялостната дейност на организацията, е изключително важно процесите на взимане на управленски решения да се основават на навременна и точна информация. За да усъвършенстват своята дейност, организациите са принудени да събират, интерпретират и използват данните така, че да осигуряват осъществяването на оптимално и целесъобразно управление. От една страна, законодателството и регулациите изискват от ръководителите да документират бизнес процесите и да удостоверяват законността на информацията, на която разчитат и която отчитат пред регулативните органи и обществеността. От друга, в наши дни продължителността на бизнес цикъла е крайно съкратена, поради което наличието на бърз, обоснован и ефективен процес на взимане на решения е императив за повишаване на конкурентоспособността. Мениджърите се нуждаят от точната информация в точния момент и на точното място. В тази връзка, все по-критичен фактор за осъществяването на бизнеса днес става необходимостта за отделяне на специално внимание на управлението на инициативите за изграждане на бизнес интелигентни системи. Средата за анализ и отчетност ще помогне на НЗОК да предоставя по- точни услуги, да работи с по- коректни данни. Натрупаните в различни хранилища данни са трудни за консолидация и логическо обединяване в информация, която да се агрегира до нуждите на анализа нива. Внедряването на СБА ще позволи всички налични източници да се обединят в общ логически модел, без необходимост от местене на данни и преработване на системи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48219300, 72260000

Описание:

Софтуерни пакети за администриране
Услуги, свързани със софтуерни продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
82869 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 112 - 191802 от 12.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-14-141 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка, инсталация и внедряване в експлоатация на софтуер за бизнес анализи за нуждите на НЗОК
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Парафлоу Комуникейшънс" ООД, ЕИК 831913775, бул. "Никола Габровски" 79, Република България 1700, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: office@paraflow.bg, Факс: 02 9604218

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 82869 BGN без ДДС
Брой месеци: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2013 г.