Версия за печат

00640-2013-0010

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СУ "Св. Климент Охридски" - НИС, бул. "Драган Цанков" № 8, За: Ана Грудева, Република България 1164, София, Тел.: 02 8668719, E-mail: anagroudeva@yahoo.com, Факс: 02 8656413

Място/места за контакт: НИС при СУ "Св. Климент Охридски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uni-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование
Друг: Научно-изследователска дейностДруго (моля пояснете): Научно-изследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистично обезпечаване на бизнес събития по програми за подкрепа развитието на докторанти, млади учени и постдокторанти и развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на висшето образование - посещения на гости, хотелско настаняване, обслужване на конференции, семинари и др.“ по обособена позиция № 2: Организиране и провеждане на изнесени обучения по проект № BG051PO001-4.3.04/0011

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: На територията на Р.България гр. Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Логистично обезпечаване на бизнес събития по програми за подкрепа развитието на докторанти, млади учени и постдокторанти, и развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на висшето образование - посещения на гости, хотелско настаняване, обслужване на конференции, семинари и др.“ по обособена позиция № 2: Организиране и провеждане на изнесени обучения по проект № BG051PO001-4.3.04/0011 1.Четиридневно изнесено обучение на целевата група - 4 обучения (групи от по 15 човека и 5 обучители и 2 члена на екипа на проекта) с цел обучение на целевата група, по ценова оферта за нощувка и храноден на един участник и цена за кафе пауза на участник на ден, транспорт с цена на км, наем на зала и техника на ден. 2.Четиридневно изнесено обучение на целевата група – 1 обучение (група от 20 човека, 6 обучители и 2 члена на екипа на проекта) с цел обучение на целевата група, по ценова оферта за нощувка и храноден на един участник и цена за кафе пауза на участник на ден, транспорт с цена на км, наем на зала и техника на ден.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 55000000, 55100000, 55110000, 55120000, 55130000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Услуги на хотели и мотели
Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Други хотелиерски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
41092 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556117 от 19.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 80-09-106 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Логистично обезпечаване на бизнес събития по програми за подкрепа развитието на докторанти, млади учени и постдокторанти, и развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на висшето образование - посещения на гости, хотелско настаняване, обслужване на конференции, семинари и др.“ по обособена позиция № 2: Организиране и провеждане на изнесени обучения по проект № BG051PO001-4.3
V.1) Дата на сключване договора
30.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Международни прояви" ООД, ул. "Христо Белчев" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9806994, E-mail: eli@cim.bg, Факс: 02 9806074

URL: www.cim.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 41092 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41092 BGN без ДДС
В Брой месеци 14
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за подаване на офертите е съобразен с разпоредбата на чл.64, ал. 1 от ЗОП. Максималното финансиране, което възложителят може да осигури за услугите, възлагани с настоящата поръчка е 41092,00лв.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор