Версия за печат

00530-2013-0096

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Станимира Димитрова - гл. специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593532, E-mail: stanimira.dimitrova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Услуги по поддържане и ремонт на копирни машини и многофункционални устройства в извънгаранционен период, включително доставка на резервни части и консумативи (без тонер) за 43 /четиридесет и три/ броя копирни машини и многофункционални устройства”, разпределени в три обособени позиции: - oбособена позиция № 1 - 38 /тридесет и осем/ броя копирни машини в ЦУ на НАП; - oбособена позиция № 2 - 3 /три/ броя копирни машини в УЦ на НАП Боровец; - oбособена позиция № 3 - 2 /два/ броя копирни машини в УЦ на НАП Банкя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддръжката и ремонтът на копирните машини и многофункционалните устройства, включва следните дейности: - профилактика - на четири месеца (три пъти в годината), която включва преглед и цялостно почистване на машините; - ремонт на копирните машини и многофункционални устройства; - доставка на оригинални резервни части и консумативи (без тонер), необходими за привеждане в изправност на копирните машини и МФУ, предмет на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000, 50313000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Часова ставка за вложен труд при ремонт в лева на час, без ДДС; тежест: 20
Критерий: Обща цена за профилактика (за четиримесечие) за всички машини в лева, без ДДС; тежест: 35
Критерий: Обща цена на резервните части /съгласно приложената техническа спецификация/ на всички машини в лева, без ДДС; тежест: 45
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 154 - 268780 от 09.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 129 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Услуги по поддържане и ремонт на копирни машини и многофункционални устройства в извънгаранционен период, включително доставка на резервни части и консумативи (без тонер) за 38 /тридесет и осем/ броя копирни машини и многофункционални устройства в ЦУ на НАП
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Мениджмънт Бизнес Машин” ООД, ЕИК: 000708921, гр. София, район Триадица, бул. „Витоша” №146, вх. Б, ет. 5, Република България 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът по обособена позиция № 1 от поръчката се сключва за срок до изтичане на 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключването му, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора в размер на 30 000лв. без ДДС. В раздел IV "Цени и начин на плащане" от договора е посочено, че стойността на профилактиката, вложените труд, резервни части и консумативи, необходими за изпълнение предмета на договора, се заплащат от Възложителя съобразно посочените цени в „Оферта - Ценово предложение” на Изпълнителя. Окончателна стойност на договора ще се формира на база реално извършените от Изпълнителя и заплатени от Възложителя услуги и доставки за целия период на изпълнение на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2013 г.