Версия за печат

01326-2013-0001

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СПОРТНО УЧИЛИЩЕ "ДИМИТЪР РОХОВ" ГР. СЛИВЕН, гр. Сливен, ул. "Бургаско шосе" № 2, За: Наташа Иванова Иванова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 667798, E-mail: sportno_sliven@abv.bg, Факс: 044 667453

Място/места за контакт: Наташа Иванова Иванова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://new.sliven.net/web/rio-sl/rioup/.

Адрес на профила на купувача: http://new.sliven.net/web/rio-sl/rioup/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставка на готови закуски и приготвяне и доставка на готов топъл обяд и приготвяне и доставка на готова вечеря за учениците от Спортно училище „ Димитър Рохов”- гр.Сливен, обл. Сливен за учебната 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Спортно училище „ Димитър Рохов”- гр.Сливен, ул. "Бургаско шосе" № 2
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема и се задължава периодично – всеки учебен ден за срока на договора, да доставя в ученическия стол за хранене на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при пълно спазване на условията и изискванията по настоящия договор, на: 1. готови за консумация закуски; 2. готов за консумация топъл обяд; 3. готова за консумация вечеря; срещу единични цени, посочени в ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, която цена ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да плати. Доставката на готовата за консумация храна, е необходимо да включва следното: 1. Сутрешна закуска, състояща се от закуска и напитка за учениците от шести до дванадесети клас, прогнозен брой ученици – 70, прогнозен брой учебни дни – 160 за учебна година. 2. Топъл обяд, състоящ се от предястие, основно ястие и десерт за учениците от шести до дванадесети клас, прогнозен брой – 150, прогнозен брой учебни дни – 160 за учебна година. 3. Вечеря, състояща се от основно ястие и десерт за учениците от шести до дванадесети клас, прогнозен брой ученици – 70, прогнозен брой учебни дни – 160 за учебна година. Договорът влиза в сила от деня на сключването му и действа за срок до 30.06.2016 г. по отношение на задължението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да доставя определените с настоящия договор стоки

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55240000

Описание:

Услуги на ваканционни селища, почивни домове и бази за ученически отдих

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
340000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложено меню за закуска, обяд и вечеря, поотделноз а всяко; тежест: 70
Показател: Технологична схема и график за приготвяне на закуска, обяд и вечеря; тежест: 20
Показател: Време за рекация след рекламация; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 543837 от 31.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-07-231 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „Димитър Божериков – 92”, ЕИК 040740713, гр. Стара Загора, ул. „Ген. Скобелев” № 32, България 6000, Стара Загора, Тел.: 088 8240111

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 340000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 340000 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби 21.10.2013 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор