Версия за печат

00662-2013-0019

BG-Раднево: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Раднево, ул. Митьо Станев № 1, За: Даниела Дечева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82072, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280

Място/места за контакт: гр.Раднево,ул. „Митьо Станев” № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Община Раднево- компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, Договор № А12-22-166/29.05.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос II, „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Раднево, гр. Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Раднево, организира настоящата открита процедура от ЗОП за реализацията на Договор No А12-22-166/29.05.2013 г по Проект BG051PO002/12/2.2-07 „Компетентна и ефективна държавна администрация” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Предметът на поръчката включва следните дейности:Изработка на 2 броя банера / рол банер; Изработка на 500 броя брошури; Изработка на 2 броя „Информационна табела"; Изработка на 130 броя блок листи за писане; Изработка на 130 броя семинарни папки, с цел Повишаване на информираността на представителите на целевата група и обществеността относно финансовия принос, предоставен от Европейския социален фонд, чрез Оперативна програма „Административен капацитет”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22150000, 44423400

Описание:

Брошури
Сигнализационни табели и свързани с тях артикули


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1430.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 551174 от 18.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0269 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект„Община Раднево-компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”,Договор №А12-22-166/29.05.2013г по ОПАК,Приоритетна осII,„Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07
V.1) Дата на сключване договора
04.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис онсумативи" ООД с ЕИК 201417931, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап. 1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: salesmanager@okoffice.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 433.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1430.8 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка.„Организиране и провеждане на обучения на служителите от общинска администрация в Община Раднево” по проект „Община Раднево- компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, Договор № А12-22-166/29.05.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос II, „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор