00662-2013-0019
Технически редакции | ||
06.11.2013 15:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2013 15:02 ч. : | 06/11/2013 12:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2013 15:02 ч. : | 06/11/2013 12:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2013 15:03 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Раднево: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Раднево, ул. Митьо Станев № 1, За: Даниела Дечева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82072, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280
Място/места за контакт: гр.Раднево,ул. „Митьо Станев” № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Община Раднево- компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, Договор № А12-22-166/29.05.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос II, „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”
Община Раднево, организира настоящата открита процедура от ЗОП за реализацията на Договор No А12-22-166/29.05.2013 г по Проект BG051PO002/12/2.2-07 „Компетентна и ефективна държавна администрация” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Предметът на поръчката включва следните дейности:Изработка на 2 броя банера / рол банер; Изработка на 500 броя брошури; Изработка на 2 броя „Информационна табела"; Изработка на 130 броя блок листи за писане; Изработка на 130 броя семинарни папки, с цел Повишаване на информираността на представителите на целевата група и обществеността относно финансовия принос, предоставен от Европейския социален фонд, чрез Оперативна програма „Административен капацитет”.
22150000, 44423400
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
"Офис онсумативи" ООД с ЕИК 201417931, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап. 1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: salesmanager@okoffice.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка.„Организиране и провеждане на обучения на служителите от общинска администрация в Община Раднево” по проект „Община Раднево- компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, Договор № А12-22-166/29.05.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос II, „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г