Версия за печат

00535-2013-0004

BG-Радомир: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Радомир, пл."Свобода" № 20, За: Пламен Алексиев, Република България 2400, Радомир, Тел.: 0777 82490, E-mail: obstinaradomir@abv.bg, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: Община Радомир

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radomir.bg.

Адрес на профила на купувача: www.radomir.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци, събиране и транспортиране на биоразградими битови отпадъци и на сгурия през отоплителния сезон на територията на община Радомир до регионалното депо за твърди битови отпадъци“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 16
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Община Радомир
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сметосъбиране и сметоизвозване със специализирани камиони и съдове на твърди битови и приравнени на тях отпадъци (ТБО), генерирани на територията на Община Радомир до регионалното депо за твърди битови отпадъци, включително почистване на съдовете за смет на място и площите около тях в съответствие с изискванията на приложимото законодателство, като обслужването обхваща всички населени места от територията на общината. Събиране на биоразградими отпадъци (БРО) от растения, пръст и други приравнени на тях неопасни битови отпадъци, както и на сгурия през зимния сезон, генерирани на територията на Община Радомир и оставени в близост до съдовете за твърди битови отпадъци, транспортиране, включително товарене, разтоварване и превоз със самосвали до депо за твърди битови отпадъци, като обслужването обхваща всички населени места от територията на общината. Сметоизвозването на ТБО и транспортирането на БРО се извършва по предварително одобрен маршрут и график. Съдовете се поддържат в изправност, в добро санитарно-хигиенно състояние и в естествен вид с цел предотвратяване разпиляването на отпадъци. Съдовете за ТБО следва своевременно да се ремонтират и периодично да се обновяват при повреда, неподлежаща на отстраняване.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90511400, 90513000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
745548 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: „Техническа оценка” (То); тежест: 60
Показател: „Предлагана цена” (Пц); тежест: 30
Показател: „Предложени условия за изпълнение на мерките за безопасност и здраве“ (МСР); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2013/S 131 - 226904 от 09.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 220 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци, събиране и транспортиране на биоразградими битови отпадъци и на сгурия през отоплителния сезон на територията на община Радомир до регионалното депо за твърди битови отпадъци“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2013 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АСТОН СЕРВИЗ“ ООД, ЕИК 117591612, гр.София – 1220, р-н „Надежда“, бул.“Рожен“ №9, Република България 1220, София, Тел.: 02 9582405, Факс: 02 9582405

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 914324 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 745548 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ