Версия за печат

00109-2013-0014

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев" №1, За: Крум Алуминов старши експерт "Юрист", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867787, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Костадин Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор на строително–монтажни работи по проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград” Обособена позиция №1: „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи” и Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Строителен надзор ще бъде упражняван на следните строителни обекти : 1.Обособена позиция 1: Рехабилитация на ул. "Атон", Рехабилитация на ул. "Преслав" и нова велоалея, Рехабилитация на бул. "Пейо Яворов" и нова велоалея, Изграждане на велоалея от ул. "Броди" до ул. "Пейо Яворов", Рехабилитация на ул. "Славянска" в участъка от ул. "Иван Михайлов" до ул. "Дойран", Рехабилитация на ул. "Панайот Волов", Рехабилитация на ул. "Гемеджиите", Рехабилитация на ул. "Солунските атентатори". • Упражняване на строителен надзор в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица; • Извършване на контрол върху количеството и качеството на извършваните СМР на обекта, включително на влаганите материали в строителството; • Контрол върху спазването на линейния график на етапите на изпълнение на СМР за всяка обособена позиция и при неговото забавяне или нарушаване своевременно уведомяване на възложителя; • Точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР на обекта; • Предварителен и текущ контрол върху съответствието на извършваните СМР на съответния обект и договорените за изпълнение СМР, което включва задължителни посещения на обекта по време на строителството на отговорните членове от екипа; • Отчитане, проверяване и подписване чрез екипа от правоспособни квалифицирани лица от надзорния състав на изпълнителя актовете за изпълнени СМР, с които се документират количеството, обемът и стойността на извършените видове СМР на обекта по договорени цени, съгласно сключения договор за строителство; • Осигуряване на присъствие на строежа на лицата, отговорни за контрола върху изпълнението на строителството, както и специалистите от съответните специалности в зависимост от изпълняваните СМР; • Изготвяне на регулярни доклади за информиране на възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски и взетите мерки и необходимостта от разпореждания от страна на възложителя; • Изготвяне на технически паспорти на строежите при реда, сроковете и условията на чл.176 а и чл.176 б от ЗУТ и съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; • Съставяне и внасяне на окончателни доклади с приложени съгласувателни писма, разрешения, становища на специализираните държавни контролни органи и документи в съответствие с нормативната уредба за издаване на разрешение за ползване на строежите или издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежите ; • Консултантът осигурява целия необходим квалифициран персонал за ефективно и обхватно изпълнение на задълженията; • Консултантът сам осигурява необходимото за извършване на своите услуги оборудване; Консултантът е длъжен да осигури транспортирането на своя екип;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
24800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Брой междинни доклади за напредъка на СМР на месец, предложени от участника; тежест: 15
Показател: Срок за изготвяне на комплексен доклад за строежа, след подписване на акт образец 15; тежест: 25
Показател: Срок за внасяне на документите за назначаване на ДПК; тежест: 25
Показател: Предложената цена за изпълнение; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557130 от 26.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 98-00-228 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изпълнение на строителен надзор за обект:" Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи"
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "ЕКОКОНСУЛТ" , ЕИК 176605985, ул. "Чумерна" 14, Република България 1000, София, Тел.: 02 9500980, E-mail: sik_ood@abv.bg, Факс: 02 9500980

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

"Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград", Договор №BG161PO001/1.4-09/2012/012 Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”;Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”;Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор