00339-2013-0038
Технически редакции | ||
04.11.2013 16:27 ч. : | 04/11/2013 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.11.2013 16:27 ч. : | 04/11/2013 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Цветелина Атанасова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410, E-mail: tsvetelina_atanassova@abv.bg, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Цветелина Атанасова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410, E-mail: tsvetelina_atanassova@abv.bg, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Център за услуги и информацияРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИТЕ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013Г.” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТ „ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГР. ЯМБОЛ – ИЗГРАЖДАНЕ НА ГПСОВ И ДОВЕЖДАЩ КОЛЕКТОР, РАЗШИРЕНИЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КАНАЛИЗАЦИОННАТА И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ЯМБОЛ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТ „ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ В РЕГИОН ЯМБОЛ- ПЪРВА ФАЗА”
Възлагане на обществена поръчка
С настоящата процедура „Избор на изпълнител за прилагане на мерките за информация и публичност по проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” се цели избор на изпълнител за прилагане на мерките за информация и публичност по проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”. Основната цели на дейността са: - Повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проектите в рамките на оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."; - Да се информира широката общественост за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите- членки при отпускането на помощта и резултатите от нея; - Да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на Европейските фондове и изпълнението на проекта; - Да се информира за източниците на европейско съфинансиране – Кохезионен фонд и Европейски фонд за регионално развитие; - Информиране на обществеността на територията на община Ямбол за ползите и резултатите от изпълнението на проектите, финансирани от Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013; - Постигане на максимална обществена информираност по отношение на финансовата и институционална рамка на проектите, по-специално: комуникиране към широката общественост на основни моменти от изпълнението. Обектът на поръчката включва две обособени позиции: Обособена позиция 1 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект «Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол». Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». и Обособена позиция 2 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». Обектът на поръчката е осъществяване на мерки за информация и публичност, за всяка от обособените позиции съгласно изискванията на Техническите спецификации. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.
79341000, 22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : Описание на поръчката Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: Вид на материалите за публичност Брой 1. Печатни материали (брошури, дипляни) 1.1 брошура за началото и идеята на проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.2 брошура за напредъка на проекта А 4, двустранни, цветни 1000 1.3 брошура за резултатите от проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.4 дипляни с картен и графичен материал по проекта 1000 1.5 папки 1500 1.6 тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност). 1500 2. Билбордове двустранни 2.1 Билбордове двустранни на 3 места в града - ПСОВ и на две места по трасето на ВиК мрежата 3 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1 Постоянни обяснителни табели (70смх50см) на 3 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 3 4. Информационни табели 4.1 Двустранни информационни табели със схема на района на проекта на ключови места в града (платна на винил) 4 4.2 Рол банер (двустранен пълноцветен) 2 5. Публични събития 5.1 Пресконференции 3 5.2 Информационни дни /разяснителни кампании/ и обяви за тях 5 6. Официални церемонии 6.1 Церемония за откриване на проекта първа копка ПСОВ; първа копка канализация 2 6.2 Церемония за приключване на проекта 1 7. Промоционални филми 7.1 Филм за проекта 1 8. Информационни стикери 8.1 Информационни стикери 200 9. Платени публикации и излъчвания 9.1 Платени статии в национални ежедневници 2 9.2 Платени статии в местни вестници и интернет сайтове 6 9.3 Участие в телевизионно предаване в национална медия 2 10. Други материали за публичност 10.1 Флаш памет – 4GB 500 10.2 Еко дъждобран със задължителните реквизити за визуализация 500 10.3 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 500 10.4 Химикал от еко материали 500 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Описание на поръчката Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: № Вид на материалите Брой 1. Печатни материали 1.1. Изработване (дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване) и доставка на информационни брошури- размер А4, двустранни, цветни 1000.00 1.2. Папки (дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка- пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност) 200.00 1.3. Тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност)- дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка 200,00 2. Билбордове двустранни 2.1. Билборд двустранен -изработка, доставка и монтаж (монтаж в близост до площадките, където ще се извършва рекултивацията на съществуващите депа на общини Сливен, Стралджа и Нова Загора(3бр.) и до строителната площадка на изграждащото се регионално депо (1бр.) 4,00 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1. Постоянни информационни (обяснителни) табели (70смх50см) на 4 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 4,00 4.Информационен банер 4.1.Рол банер (двустранен пълноцветен), дизайн, изработка и доставка 1,00 5.Публични събития 5.1.Пресконференции 2,00 6.Официални церемонии 6.1.Церемония „първа копка” на обект клетка 1 на Регионално депо и на обекти закриване и рекултивация на съществуващите депа на общини Ямбол, Сливен, Нова Загора и Стралджа. 5,00 6.2.Церемонии за откриване на обектите клетка 1 на Регионално депо и рекултивирани депа на общините Ямбол, Сливен, Стралджа и Нова Загора. 5,00 7.Информационни стикери 7.1.Информационни стикери - Дизайн, изработка и доставка 100,00 8.Платени публикации и излъчвания 8.1.Платени статии в местни и национални медии 10,00 9.Други материали за публичност 9.1.Флаш памет – 4GB 200,00 9.2Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 200,00 9.3.Химикал от еко материали 200,00 *Подробно описание в Приложение 20 за всяка позиция.
НЕ
23.03.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие е в размер на: за ОП1 - 750 (седемстотин и петдесет) лева. за ОП2 – 310 (триста и десет) лева. Гар. за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гар., като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възложителя и предмета на поръчката.Участникът избира сам формата на гар. за участие.Когато участникът избере гар.за участие да бъде банкова гар., тогава тя се представя в оригинал, трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гар. в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка *(Прилож. №17–образецът може да се ползва по избор на участника). Забележка: Когато участникът представи банкова гар. за участие по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия - да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка . Когато участникът избере да внесе гар. за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Община Ямбол: Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ - Ямбол (BIC): SOMBBGSF, (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Възложителят има право да усвои гар. за участие в процедурата на участник при условията на чл. 61,ал.2 от ЗОП Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на общ. поръчка. Гар. за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената за гар. за участие сметка или може да се представи под формата на банкова гаранция, като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възл. и предмета на поръчката.Участникът избира сам формата на гар. за изпълнение.Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банкова гар., тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възл. и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора,увеличен с 30 календарни дни. Банковите гар.,издадени от чуждестранни банки,следва да са авизирани чрез българска банка,потвърждаваща автентичността на съобщението. Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя може да бъде издадена съгласно приложената форма*(Прил. №16–образецът може да се ползва по избор на участника). *Забележка: Когато участникът представи банкова гар. за изпълнение по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия - да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора по т 1.3. от документацията (до датата на приключване на съответния договор за безвъзмездна финансова помощ), увеличен с 30 дни. Гар. за изпълнение се освобождава в срок от 30 дни след приемане изпълнението на договора съгласно т. 1.3. от документацията при условие,че няма възникнали и/или неразрешени спорове между страните, като Възл. не дължи лихви. Гар. за изпълнение се задържа при неизпълнение от страна на Изпълн.,на което и да е от задълженията му по договора,установено с конст. протокол от страна на Възл.. Възл. има право да задържи гар.за изпълнение на Договора и ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване в съда, до постановено и налично окончателно съдебно решение в полза на някоя от страните. При представяне на гар. в платежното нареждане или в банковата гар. изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Плащанията по Договора ще се извършват, както следва: 1/ Авансово плащане в размер на 20% от стойността на Договора, платимо до 30 дни след двустранното подписване на Договора и представяне на оригинална фактура. 2/ Междинни плащания в размер до 80% от стойността на Договора като от стойността на всяко междинно плащане се приспада пропорционално стойността на авансовото плащане. Междинните плащания се извършват ежемесечно на база на приетите /с приемо-предавателни протоколи/ през предходния месец дейности по изпълнение на поръчката. Плащането се извършва въз основа на представена от Изпълнителя оригинална фактура, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните. 3/ Окончателно плащане в размер на 20% от стойността по чл.2.1 след приемане на всички възложени съгласно договора дейности. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни след приемането на оригинална фактура от Изпълнителя, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните за цялостното изпълнение на предмета на Договора. Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и име, номер и дата на договора за обществената поръчка, по който е извършено плащането. Всяка фактура подлежи на предваритерно одобрение от Възложителя. Дължими суми за начислени неустойки /в случай че има такива/ могат да бъдат удържани от Възложителя от всяко едно от междинните плащания или от окончателното плащане. Плащанията към Изпълнителя се извършват в български лева при спазване на реда и условията в настоящия Договор.
В случай, че Участникът участва като обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в него трябва да сключат договор за участие в откритата процедура. В случаите, когато съдружниците в обединението са сключили договор за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки, участникът трябва да представи допълнително писмено споразумение към този договор. В този договор/ споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението (консорциума) и какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението (консорциума) трябва да са определили в договора/ споразумението или в отделно пълномощно едно лице,което да представлява обединението пред Възложителя и трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да са определили и наименованието на участника. В договора/ споразумението задължително се посочва представляващия. Договорът/ споразумението трябва да бъде представено от участника в нотариално заверено копие. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът/ споразумението между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - всички членове на обединението да са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за качественото изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; - представителят на обединението да е упълномощен да поема задължения, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението да са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора и състава му няма да се променя след подаването на офертата. - не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В процедурата по възлагане обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. Договорът/Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителя представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП,когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56,ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
6
стая № 203 в сградата на Община Ямбол
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и представители на юридически лица с нестопанска цела могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обособена позиция 1 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект «Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол». Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». и Обособена позиция 2 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.».
Стойността на обществената поръчка попада в границите, определени в чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, което е основание да се ползват опростените правила и срока за изпращане на обявлението до РОП е 40 дни. Срокът от 40 се намаля до 28 дни, защото Възложителя се възползва от правото си да изпрати обявлението съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка няма да се закупува. Заинтересованите лица могат да получат свободно чрез изтегляне документацията за участие в процедурата по електронен път на следния адрес http://www.yambol.bg , в раздел „Обществени поръчки”.Документацията ще бъде достъпна на посочения адрес до 25.11.2013г., 17:00 часа. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения могат да бъдат правени до изтичането на срока за получаване на документацията. Възложителят е длъжен да отговори в четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването, като изпраща разяснението едновременно до всички лица, които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. В случай, че от предоставяне на разяснението от Възложителя до крайния срок за получаване на оферти или заявления за участие остават по-малко от три дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти или заявления за участие с толкова дни, колкото е забавата. Възложителят осигурява пълен електронен достъп и ще публикува поетапно разясненията на следния електронен адрес http://www.yambol.bg, в раздел „Обществени поръчки” към съответната обществена поръчка – „Разяснения”. Изпълнителят има право да промени формата на гар. за изпълнение от парична в банкова, като предходната гаранция се освобождава от възложителя в срок от три работни дни от представяне на новата форма на гаранция. Условията, при които гар. за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гар. за изпълнение. Възложителят освобождава гар. за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП
04.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.
79341000, 22000000
Описание:
Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: Вид на материалите за публичност Брой 1. Печатни материали (брошури, дипляни) 1.1 брошура за началото и идеята на проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.2 брошура за напредъка на проекта А 4, двустранни, цветни 1000 1.3 брошура за резултатите от проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.4 дипляни с картен и графичен материал по проекта 1000 1.5 папки 1500 1.6 тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност). 1500 2. Билбордове двустранни 2.1 Билбордове двустранни на 3 места в града - ПСОВ и на две места по трасето на ВиК мрежата 3 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1 Постоянни обяснителни табели (70смх50см) на 3 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 3 4. Информационни табели 4.1 Двустранни информационни табели със схема на района на проекта на ключови места в града (платна на винил) 4 4.2 Рол банер (двустранен пълноцветен) 2 5. Публични събития 5.1 Пресконференции 3 5.2 Информационни дни /разяснителни кампании/ и обяви за тях 5 6. Официални церемонии 6.1 Церемония за откриване на проекта първа копка ПСОВ; първа копка канализация 2 6.2 Церемония за приключване на проекта 1 7. Промоционални филми 7.1 Филм за проекта 1 8. Информационни стикери 8.1 Информационни стикери 200 9. Платени публикации и излъчвания 9.1 Платени статии в национални ежедневници 2 9.2 Платени статии в местни вестници и интернет сайтове 6 9.3 Участие в телевизионно предаване в национална медия 2 10. Други материали за публичност 10.1 Флаш памет – 4GB 500 10.2 Еко дъждобран със задължителните реквизити за визуализация 500 10.3 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 500 10.4 Химикал от еко материали 500
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.
79341000, 22000000
Описание:
Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: № Вид на материалите Брой 1. Печатни материали 1.1. Изработване (дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване) и доставка на информационни брошури- размер А4, двустранни, цветни 1000.00 1.2. Папки (дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка- пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност) 200.00 1.3. Тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност)- дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка 200,00 2. Билбордове двустранни 2.1. Билборд двустранен -изработка, доставка и монтаж (монтаж в близост до площадките, където ще се извършва рекултивацията на съществуващите депа на общини Сливен, Стралджа и Нова Загора(3бр.) и до строителната площадка на изграждащото се регионално депо (1бр.) 4,00 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1. Постоянни информационни (обяснителни) табели (70смх50см) на 4 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 4,00 4. Информационен банер 4.1. Рол банер (двустранен пълноцветен), дизайн, изработка и доставка 1,00 5. Публични събития 5.1. Пресконференции 2,00 6. Официални церемонии 6.1. Церемония „първа копка” на обект клетка 1 на Регионално депо и на обекти закриване и рекултивация на съществуващите депа на общини Ямбол, Сливен, Нова Загора и Стралджа. 5,00 6.2. Церемонии за откриване на обектите клетка 1 на Регионално депо и рекултивирани депа на общините Ямбол, Сливен, Стралджа и Нова Загора. 5,00 7. Информационни стикери 7.1. Информационни стикери - Дизайн, изработка и доставка 100,00 8. Платени публикации и излъчвания 8.1. Платени статии в местни и национални медии 10,00 9. Други материали за публичност 9.1. Флаш памет – 4GB 200,00 9.2 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 200,00 9.3. Химикал от еко материали 200,00