Версия за печат

00339-2013-0038

BG-Ямбол: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Цветелина Атанасова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410, E-mail: tsvetelina_atanassova@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Цветелина Атанасова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410, E-mail: tsvetelina_atanassova@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИТЕ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013Г.” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТ „ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГР. ЯМБОЛ – ИЗГРАЖДАНЕ НА ГПСОВ И ДОВЕЖДАЩ КОЛЕКТОР, РАЗШИРЕНИЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КАНАЛИЗАЦИОННАТА И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ЯМБОЛ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТ „ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ В РЕГИОН ЯМБОЛ- ПЪРВА ФАЗА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Ямбол, Община Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

С настоящата процедура „Избор на изпълнител за прилагане на мерките за информация и публичност по проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” се цели избор на изпълнител за прилагане на мерките за информация и публичност по проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”. Основната цели на дейността са: - Повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проектите в рамките на оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."; - Да се информира широката общественост за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите- членки при отпускането на помощта и резултатите от нея; - Да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на Европейските фондове и изпълнението на проекта; - Да се информира за източниците на европейско съфинансиране – Кохезионен фонд и Европейски фонд за регионално развитие; - Информиране на обществеността на територията на община Ямбол за ползите и резултатите от изпълнението на проектите, финансирани от Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013; - Постигане на максимална обществена информираност по отношение на финансовата и институционална рамка на проектите, по-специално: комуникиране към широката общественост на основни моменти от изпълнението. Обектът на поръчката включва две обособени позиции: Обособена позиция 1 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект «Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол». Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». и Обособена позиция 2 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». Обектът на поръчката е осъществяване на мерки за информация и публичност, за всяка от обособените позиции съгласно изискванията на Техническите спецификации. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : Описание на поръчката Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: Вид на материалите за публичност Брой 1. Печатни материали (брошури, дипляни) 1.1 брошура за началото и идеята на проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.2 брошура за напредъка на проекта А 4, двустранни, цветни 1000 1.3 брошура за резултатите от проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.4 дипляни с картен и графичен материал по проекта 1000 1.5 папки 1500 1.6 тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност). 1500 2. Билбордове двустранни 2.1 Билбордове двустранни на 3 места в града - ПСОВ и на две места по трасето на ВиК мрежата 3 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1 Постоянни обяснителни табели (70смх50см) на 3 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 3 4. Информационни табели 4.1 Двустранни информационни табели със схема на района на проекта на ключови места в града (платна на винил) 4 4.2 Рол банер (двустранен пълноцветен) 2 5. Публични събития 5.1 Пресконференции 3 5.2 Информационни дни /разяснителни кампании/ и обяви за тях 5 6. Официални церемонии 6.1 Церемония за откриване на проекта първа копка ПСОВ; първа копка канализация 2 6.2 Церемония за приключване на проекта 1 7. Промоционални филми 7.1 Филм за проекта 1 8. Информационни стикери 8.1 Информационни стикери 200 9. Платени публикации и излъчвания 9.1 Платени статии в национални ежедневници 2 9.2 Платени статии в местни вестници и интернет сайтове 6 9.3 Участие в телевизионно предаване в национална медия 2 10. Други материали за публичност 10.1 Флаш памет – 4GB 500 10.2 Еко дъждобран със задължителните реквизити за визуализация 500 10.3 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 500 10.4 Химикал от еко материали 500 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Описание на поръчката Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: № Вид на материалите Брой 1. Печатни материали 1.1. Изработване (дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване) и доставка на информационни брошури- размер А4, двустранни, цветни 1000.00 1.2. Папки (дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка- пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност) 200.00 1.3. Тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност)- дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка 200,00 2. Билбордове двустранни 2.1. Билборд двустранен -изработка, доставка и монтаж (монтаж в близост до площадките, където ще се извършва рекултивацията на съществуващите депа на общини Сливен, Стралджа и Нова Загора(3бр.) и до строителната площадка на изграждащото се регионално депо (1бр.) 4,00 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1. Постоянни информационни (обяснителни) табели (70смх50см) на 4 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 4,00 4.Информационен банер 4.1.Рол банер (двустранен пълноцветен), дизайн, изработка и доставка 1,00 5.Публични събития 5.1.Пресконференции 2,00 6.Официални церемонии 6.1.Церемония „първа копка” на обект клетка 1 на Регионално депо и на обекти закриване и рекултивация на съществуващите депа на общини Ямбол, Сливен, Нова Загора и Стралджа. 5,00 6.2.Церемонии за откриване на обектите клетка 1 на Регионално депо и рекултивирани депа на общините Ямбол, Сливен, Стралджа и Нова Загора. 5,00 7.Информационни стикери 7.1.Информационни стикери - Дизайн, изработка и доставка 100,00 8.Платени публикации и излъчвания 8.1.Платени статии в местни и национални медии 10,00 9.Други материали за публичност 9.1.Флаш памет – 4GB 200,00 9.2Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 200,00 9.3.Химикал от еко материали 200,00 *Подробно описание в Приложение 20 за всяка позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
150250 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

23.03.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на: за ОП1 - 750 (седемстотин и петдесет) лева. за ОП2 – 310 (триста и десет) лева. Гар. за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гар., като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възложителя и предмета на поръчката.Участникът избира сам формата на гар. за участие.Когато участникът избере гар.за участие да бъде банкова гар., тогава тя се представя в оригинал, трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гар. в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка *(Прилож. №17–образецът може да се ползва по избор на участника). Забележка: Когато участникът представи банкова гар. за участие по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия - да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка . Когато участникът избере да внесе гар. за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Община Ямбол: Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ - Ямбол (BIC): SOMBBGSF, (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Възложителят има право да усвои гар. за участие в процедурата на участник при условията на чл. 61,ал.2 от ЗОП Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на общ. поръчка. Гар. за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената за гар. за участие сметка или може да се представи под формата на банкова гаранция, като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възл. и предмета на поръчката.Участникът избира сам формата на гар. за изпълнение.Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банкова гар., тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възл. и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора,увеличен с 30 календарни дни. Банковите гар.,издадени от чуждестранни банки,следва да са авизирани чрез българска банка,потвърждаваща автентичността на съобщението. Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя може да бъде издадена съгласно приложената форма*(Прил. №16–образецът може да се ползва по избор на участника). *Забележка: Когато участникът представи банкова гар. за изпълнение по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия - да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора по т 1.3. от документацията (до датата на приключване на съответния договор за безвъзмездна финансова помощ), увеличен с 30 дни. Гар. за изпълнение се освобождава в срок от 30 дни след приемане изпълнението на договора съгласно т. 1.3. от документацията при условие,че няма възникнали и/или неразрешени спорове между страните, като Възл. не дължи лихви. Гар. за изпълнение се задържа при неизпълнение от страна на Изпълн.,на което и да е от задълженията му по договора,установено с конст. протокол от страна на Възл.. Възл. има право да задържи гар.за изпълнение на Договора и ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване в съда, до постановено и налично окончателно съдебно решение в полза на някоя от страните. При представяне на гар. в платежното нареждане или в банковата гар. изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по Договора ще се извършват, както следва: 1/ Авансово плащане в размер на 20% от стойността на Договора, платимо до 30 дни след двустранното подписване на Договора и представяне на оригинална фактура. 2/ Междинни плащания в размер до 80% от стойността на Договора като от стойността на всяко междинно плащане се приспада пропорционално стойността на авансовото плащане. Междинните плащания се извършват ежемесечно на база на приетите /с приемо-предавателни протоколи/ през предходния месец дейности по изпълнение на поръчката. Плащането се извършва въз основа на представена от Изпълнителя оригинална фактура, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните. 3/ Окончателно плащане в размер на 20% от стойността по чл.2.1 след приемане на всички възложени съгласно договора дейности. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни след приемането на оригинална фактура от Изпълнителя, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните за цялостното изпълнение на предмета на Договора. Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и име, номер и дата на договора за обществената поръчка, по който е извършено плащането. Всяка фактура подлежи на предваритерно одобрение от Възложителя. Дължими суми за начислени неустойки /в случай че има такива/ могат да бъдат удържани от Възложителя от всяко едно от междинните плащания или от окончателното плащане. Плащанията към Изпълнителя се извършват в български лева при спазване на реда и условията в настоящия Договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че Участникът участва като обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в него трябва да сключат договор за участие в откритата процедура. В случаите, когато съдружниците в обединението са сключили договор за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки, участникът трябва да представи допълнително писмено споразумение към този договор. В този договор/ споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението (консорциума) и какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението (консорциума) трябва да са определили в договора/ споразумението или в отделно пълномощно едно лице,което да представлява обединението пред Възложителя и трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да са определили и наименованието на участника. В договора/ споразумението задължително се посочва представляващия. Договорът/ споразумението трябва да бъде представено от участника в нотариално заверено копие. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът/ споразумението между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - всички членове на обединението да са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за качественото изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; - представителят на обединението да е упълномощен да поема задължения, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението да са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора и състава му няма да се променя след подаването на офертата. - не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В процедурата по възлагане обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. Договорът/Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителя представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта(Образец №1) и списък на документите,съдържащи се в офертата(Образец №1А);2.Адм. сведения за участника (Образец № 2);3.Документ за внесена гаранция за участие;4.Регистр. документи на участника: (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистр. – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците – юлили ЕТ, прилагат и удост. за актуално състояние. Чуждестранните юл прилагат еквивалентен документ за регистрация на съд.или адм.орган от държавата, в която са установени,като документът бъде представен в официален превод-преведен на бълг. език и легализиран (за юл, което не е регистрирано в България);документа за самоличност (копие) за участник- фл.;5.Декларации:а) Декларацияпо чл. 56,ал. 1,т.12 от ЗОП (Обр. № 3);б) Декларации по Образци № 5 по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и № 5А по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП(Ког. участникът е чужд. фл или юл, установено/регистрирано извън България,посочените декларации се представят в превод на бълг.език);.в) Декларация по чл. 56,ал.1,т.8 от ЗОП(Обр.№ 6);г)Декларация за съгласие за участие като подизпълнител(Обр. № 7);д) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Обр. № 8) Забележка:”Мин.цена на труда” е мин.т размер на заплащане на раб. сила, определен като мин. месечен размер на осиг.доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, т.1 от ЗБДОО. Органите, от които може да се получи информация относно данъците, опазването на околната среда, заетостта и условията на труд, са НАП, НОИ, РИОСВ, „МТСП” и конкретно „АЗ” и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).Това указание е само за улеснение на участниците, като не се налага те да представят справка пред Възложителя за тези обстоятелства. За обединения, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуги.Декларацията се попълва и от подизпълнителя/ите, ако се предвижда/;6.Изискванията за икономическите и финансови възможности на участниците са посочени в т.III.2.2. от обявлението,а за техническите възможности-в т.III.2.3;7.Договор/Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице);8.Нот. зав. пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява офиц. участника, съгл. документите за съд.регистрация);9.Нот. зав. пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (изисква се когато участникът е обединение, което не е юл и когато тази функция на лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в спораз.)10.Плик №2„Предложение за изпълнение на поръчката”,който да съдържа Техн. предложение по Прил.18 и Декларация по Приложение №9 съгл. чл.56,ал.1,т.9 от ЗОП;11.Плик №3 „Предлагана цена”,който да съдържа ценово предложение (Прил. 15) и Опис към него(Прил.15А)*Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат докум. съгласно чл. 56,ал.2 от ЗОП;Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юл-представя документи съгл. чл.56,ал.3 във вр. с чл.25,ал.8от ЗОП;Офертата се представя съгласно чл.57 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г.,когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Документите да бъдат заверени от лицето представляващо участника с гриф „Вярно с оригинала”. Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП данните се отразяват и в Приложение №10, Таблица 1. 2. Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Данните се отразяват и в Образец № 10, Таблица 2.
Минимални изисквания: 1.Общия оборот на участникът за последните три години – 2010, 2011, 2012г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: За Обособена позиция 1 трябва да бъде не по-малък от 300 000 лева без ДДС; За Обособена позиция 2 трябва да бъде не по-малък от 120 000 лева без ДДС. В случай, че участникът участва и за двете обособени позиции, общият оборот следва да бъде не по-малък от 420 000 лв. без ДДС 2.Оборотът от услуги с предмет, предмета* на поръчката за последните три финансови години – 2010, 2011 и 2012, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да бъде не по-малък от: За обособена позиция 1: 200 000лв. без ДДС За обособена позиция 2: 80 000 лв. без ДДС В случай, че участникът участва и за двете обособени позиции, оборотът от услуги с предмет, предмета* на поръчката следва да бъде не по-малък от 280 000 лв. без ДДС *Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти и/или инициативи и/или събития и/или изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. **Съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР, ако е посочен ЕИК, не е необходимо представянето на обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и представянето на актове, обявени в търговския регистър. ***При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствие с техническите изисквания, Участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги (Приложение №11), изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите); Като доказателства за добро изпълнение на посочените в списъка договори следва да бъдат представяни заверени копия от препоръки към всеки договор, от които са видни предмета на съответния договор, стойността му, обхвата на извършената от Участника/експерта работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок; 2.Списък на ключ. експерти за изпълнение на поръчката(Прил.12) Към списъка за всички експерти от 1. до 5. се прилагат следните документи: - Професионална автобиография (CV) – /Приложение №13/; - Декларация за разполагаемост на ключов експерт /Приложение №14/; - Декларация по ЗЗЛД /Приложение №14А/; - Документи, доказващи представената информация за изискуемото образование, правоспособност, опит и квалификация на съответния експерт - заверени копия „вярно с оригинала” на: дипломи съобразно изискванията на т. III.2.3) (дясно поле) от обявлението, сертификати, препоръки за добро изпълнение*/референции за доказване на съответния опит/стаж или копие от трудова /осигурителна книжка/, или други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография. *препоръката за добро изпълнение трябва да съдържа информация за предмета на съответния договор, стойността му, обхвата на извършената от експерта работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има доказан опит във всички описани области, както следва: За обособена позиция 1: Минимум 2 (два) успешно приключили през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договора с предмет предмета на поръчката* За обособена позиция 2: Минимум 1 (един) успешно приключил през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договор с предмет предмета на поръчката* В случай, че участникът участва и за двете обособени позиции, следва да докаже опит в минимум 3 (три) успешно приключили през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договора с предмет предмета на поръчката* *Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти и/или инициативи и/или събития и/или изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. 2.Изисквания към „Ключовите експерти“: Обособена позиция 1: 1. Ръководител екип - специалист по управление и планиране на рекламни бюджети, медиа-планиране, създаване и провеждане на цялостни рекламни кампании. - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да притежава практически експертни знания и умения в областта на криейтива и рекламата - минимум 5-годишен опит в тази област 2. Координатор дейности - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да притежава минимум 3-годишен опит в областта на медийните комуникации, медиа мониторинг и анализи, публични комуникации и др. 3. Експерт „Публични събития” - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да има не по-малко от 2 години опит в организиране и управление на събития, организация на пресконференции, презентации, семинари и др. 4. Експерт „Дизайн” /графичен дизайн, компютърен дизайн/ - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да има не по-малко от 2 години опит в опит в създаването на творчески графични проекти за печатни материали, рекламни визии и др. Обособена позиция 2: 1. Ръководител екип - специалист по управление и планиране на рекламни бюджети, медиа-планиране, създаване и провеждане на цялостни рекламни кампании. - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да притежава практически експертни знания и умения в областта на криейтива и рекламата - минимум 5-годишен опит в тази област 2. Експерт „Публични събития” - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да има не по-малко от 2 години опит в организиране и управление на събития, организация на пресконференции, презентации, семинари и др. 3. Експерт „Дизайн” /графичен дизайн, компютърен дизайн/ - Образование: висше; Образователна степен: бакалавър или еквивалент; - Да има не по-малко от 2 години опит в опит в създаването на творчески графични проекти за печатни материали, рекламни визии и др. В случай, че участникът участва и за двете обособени позиции, той следва да докаже, че разполага с различни експерти за всяка от обособените позиции. **При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническото предложение - T;(Т) = Р1 + Р2 ;Р1 - Списък и предложение за дейности, необходими за постигане целите на договора и на изискванията на Техническата спецификация;Р2 - Разпределение на задачите и отговорностите между експертите;; тежест: 70
Показател: Предлагана цена - C;(С) = (Смин / С участник) х 30т.;„Смин” - най-ниската предложена цена в настоящата процедура;„С участник” - цената, предложена от съответния участник;; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП,когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56,ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.12.2013 г.  Час: 14:00
Място

стая № 203 в сградата на Община Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и представители на юридически лица с нестопанска цела могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обособена позиция 1 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект «Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол». Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». и Обособена позиция 2 е с наименование: „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.».

VI.3) Допълнителна информация

Стойността на обществената поръчка попада в границите, определени в чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, което е основание да се ползват опростените правила и срока за изпращане на обявлението до РОП е 40 дни. Срокът от 40 се намаля до 28 дни, защото Възложителя се възползва от правото си да изпрати обявлението съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка няма да се закупува. Заинтересованите лица могат да получат свободно чрез изтегляне документацията за участие в процедурата по електронен път на следния адрес http://www.yambol.bg , в раздел „Обществени поръчки”.Документацията ще бъде достъпна на посочения адрес до 25.11.2013г., 17:00 часа. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения могат да бъдат правени до изтичането на срока за получаване на документацията. Възложителят е длъжен да отговори в четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването, като изпраща разяснението едновременно до всички лица, които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. В случай, че от предоставяне на разяснението от Възложителя до крайния срок за получаване на оферти или заявления за участие остават по-малко от три дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти или заявления за участие с толкова дни, колкото е забавата. Възложителят осигурява пълен електронен достъп и ще публикува поетапно разясненията на следния електронен адрес http://www.yambol.bg, в раздел „Обществени поръчки” към съответната обществена поръчка – „Разяснения”. Изпълнителят има право да промени формата на гар. за изпълнение от парична в банкова, като предходната гаранция се освобождава от възложителя в срок от три работни дни от представяне на новата форма на гаранция. Условията, при които гар. за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гар. за изпълнение. Възложителят освобождава гар. за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект «Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол»
1) Кратко описание

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: Вид на материалите за публичност Брой 1. Печатни материали (брошури, дипляни) 1.1 брошура за началото и идеята на проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.2 брошура за напредъка на проекта А 4, двустранни, цветни 1000 1.3 брошура за резултатите от проекта А 4, двустранни, цветни 500 1.4 дипляни с картен и графичен материал по проекта 1000 1.5 папки 1500 1.6 тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност). 1500 2. Билбордове двустранни 2.1 Билбордове двустранни на 3 места в града - ПСОВ и на две места по трасето на ВиК мрежата 3 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1 Постоянни обяснителни табели (70смх50см) на 3 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 3 4. Информационни табели 4.1 Двустранни информационни табели със схема на района на проекта на ключови места в града (платна на винил) 4 4.2 Рол банер (двустранен пълноцветен) 2 5. Публични събития 5.1 Пресконференции 3 5.2 Информационни дни /разяснителни кампании/ и обяви за тях 5 6. Официални церемонии 6.1 Церемония за откриване на проекта първа копка ПСОВ; първа копка канализация 2 6.2 Церемония за приключване на проекта 1 7. Промоционални филми 7.1 Филм за проекта 1 8. Информационни стикери 8.1 Информационни стикери 200 9. Платени публикации и излъчвания 9.1 Платени статии в национални ежедневници 2 9.2 Платени статии в местни вестници и интернет сайтове 6 9.3 Участие в телевизионно предаване в национална медия 2 10. Други материали за публичност 10.1 Флаш памет – 4GB 500 10.2 Еко дъждобран със задължителните реквизити за визуализация 500 10.3 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 500 10.4 Химикал от еко материали 500

Прогнозна стойност, без ДДС
106050 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 23.03.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”
1) Кратко описание

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде възложено изпълнението на договор, чрез чието изпълнение да се информира широката общественост относно проекта на Община Ямбол. По-специално мерките за информация и публичност имат за цел: o Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”; o Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; o Да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансирания проект; o Да информира за източника на европейско съфинансиране –Кохезионен фонд; o Да бъде осведомена широката общественост относно целите, дейностите, очакваните /постигнатите/ резултати на проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Изпълнение на мерки за информация и публичност, включващи: № Вид на материалите Брой 1. Печатни материали 1.1. Изработване (дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване) и доставка на информационни брошури- размер А4, двустранни, цветни 1000.00 1.2. Папки (дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка- пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност) 200.00 1.3. Тефтер (спирала, твърди корици, заглавна корица-пълноцветен печат със задължителните реквизити за информация и публичност)- дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и доставка 200,00 2. Билбордове двустранни 2.1. Билборд двустранен -изработка, доставка и монтаж (монтаж в близост до площадките, където ще се извършва рекултивацията на съществуващите депа на общини Сливен, Стралджа и Нова Загора(3бр.) и до строителната площадка на изграждащото се регионално депо (1бр.) 4,00 3. Постоянни обяснителни табели (70смх50см) 3.1. Постоянни информационни (обяснителни) табели (70смх50см) на 4 места (на местата на билбордовете след тяхното отстраняване) 4,00 4. Информационен банер 4.1. Рол банер (двустранен пълноцветен), дизайн, изработка и доставка 1,00 5. Публични събития 5.1. Пресконференции 2,00 6. Официални церемонии 6.1. Церемония „първа копка” на обект клетка 1 на Регионално депо и на обекти закриване и рекултивация на съществуващите депа на общини Ямбол, Сливен, Нова Загора и Стралджа. 5,00 6.2. Церемонии за откриване на обектите клетка 1 на Регионално депо и рекултивирани депа на общините Ямбол, Сливен, Стралджа и Нова Загора. 5,00 7. Информационни стикери 7.1. Информационни стикери - Дизайн, изработка и доставка 100,00 8. Платени публикации и излъчвания 8.1. Платени статии в местни и национални медии 10,00 9. Други материали за публичност 9.1. Флаш памет – 4GB 200,00 9.2 Конферентна чанта (еко торба) от нетъкан текстил 200,00 9.3. Химикал от еко материали 200,00

Прогнозна стойност, без ДДС
44200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 17.03.2015 г.