Версия за печат

00138-2013-0003

BG-Шумен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Марина Андонова, Р България 9700, Шумен, Тел.: 054 857606, E-mail: m.andonova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.shumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи при изграждане на три центъра за настаняване от семеен тип.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняването на строителния надзор включва: • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество, количество и стойност; • изготвяне на ежемесечни доклади до Възложителя за извършените строително – монтажни работи (СМР) по качество, количество и стойност, а именно: до 25-то число на месеца да изготвя доклад за изпълнението на услугите по договора за предходния месец, както и за изпълнението на строежа през предходния месец, за който се отнася доклада, вкл. справка за нерешените към момента проблеми, за спазване на времевите графици, които представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - в три оригинални екземпляра и на електронен носител; до 25-то число на месеца да изготвя доклад на СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР с включена таблица за вложени часове на всеки един от представителите по различните специалности на обекта в 3 (три) оригинални екземпляра и на електронен носител; до 25-то число на месеца да представя изготвените от него протоколи по Наредба № 3, придружени със заверени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сертификати за качеството на вложените материали, декларация за съответствие и др., декларация за произход, копие на разписана заповедна книга, както и други законно изискуемите актове, съобразно ЗУТ - в два оригинални екземпляра и на електронен носител; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • следи за стриктното спазване на работния линеен график и да уведомява с доклада възложителя за настъпили отклонения и забави; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • изисква сертификати за качество на материалите, да одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • всички действия по въвеждане на обекта в експлоатация; • изготвяне на технически паспорт на строежа; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4250 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00138-2013-0003

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 518054 от 14.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG161PO001/033-U-09 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи при изграждане на три центъра за настаняване от семеен тип.
V.1) Дата на сключване договора
25.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНСУЛТ - 64" ООД ЕИК 127578232, бул. "Симеон Велики" 67, вх.1, ап.17, Р България 9700, Шумен, Тел.: 054 864021

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4250 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект ««Нов дом за нашите деца», в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-12/2011/033, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.11.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор