Версия за печат

02538-2013-0291

BG-Никопол: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090030

Районна прокуратура град Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палата, За: Христо Маринов Киновски, Република България 5940, Никопол, Тел.: 064 889154, E-mail: nikopol@pl.prb.bg, Факс: 064 889153

Място/места за контакт: град Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палата

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура град Никопол".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Услугите ще се предоствят на територията на град Никопол.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Открита процедура за възлагане на обществената поръчка с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура град Никопол", съгласно изискванията на приложение 5 към чл. 8 от Наредба №3 / 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл.9 от Наредба №7 / 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, както и Кодекс на труда и други релевантни нормативни актове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85120000, 85110000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ
Услуги на лечебни заведения за болнична помощ и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи на персонала на Районна прокуратура град Никопол и обхваща общата щатна численост към датата на Решението за откриване на процедурата – 8 щатни бройки;

Стойност, без да се включва ДДС
300 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и е в размер на: 3,00лв. (три лева и 00 ст.). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура град Никопол: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД, клон Никопол, Банков код BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 62 BPBI 7923 3366 8505 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура град Никопол: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД, клон Никопол, Банков код BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 62 BPBI 7923 3366 8505 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на реално извършените услуги, установени в двустранно подписан протокол (Приложение №3 към проекта за договор) между представителите на Изпълнителя и Възложителя, по единични цени за отделните услуги и обема на услугите (количеството обслужени лица), съгласно Ценовото предложение. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 15 работни дни от нейното получаване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени и др.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. Изискуемите документи по чл.56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на - 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си(Приложение №2.1). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката - общо за последните 3 приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на - 2,5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора (за които е получил препоръка за добро изпълнение), сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец(Приложение № 2.2.) към документацията за участие в процедурата. 2. Участникът следва да посочи и лицата (Приложение №11 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и техника за извършване на прегледите и изследванията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнени през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и техника за извършване на прегледите и изследванията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.12.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палата

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ