00530-2013-0066
Технически редакции | ||
29.10.2013 15:47 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.10.2013 15:47 ч. : | 29/10/2013 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.10.2013 15:47 ч. : | 29/10/2013 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.10.2013 15:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Кусев, държавен експерт в дирекция "Държавни вземания", Република България 1000, София, Тел.: 02 98595067, E-mail: e.kusev@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Държавни вземания"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Поддържане на Информационна система за обслужване на задълженията по ЗУнК
Поддържане на ИС за обслужване на задълженията по ЗУНК, което включва следните дейности: - идентифициране и отстраняване на проблеми във функционалността на ИС за обслужване на частните държавни вземания, в съответствие с определения от възложителя приоритет на проблема; - осигуряване на необходимите условия и оказване на съдействие за създаване и деактивиране на потребители на системата; - актуализиране при промяна в нормативната уредба или/и работните процедури и документи в НАП без промяна на първоначално установената функционалност на системата. Промените се извършват до 30 /тридесет/ дни от заявяването им от Възложителя; - коригиране на съществуващи или изготвяне на допълнителни справки по предварително зададени от възложителя шаблон и критерии за извличане на данни в срок до 30 /тридесет/ дни от заявяването им; - подпомагане екипа на НАП при извличане на справки за плащанията, представени в графичен вид под формата на диаграми поотделно за видовете частни държавни вземания; - осигуряване на методическа помощ на място и дистанционно (по телефон, чрез електронна поща), запознаване на служители с функционалността на ИС; - анализ и профилактика на информационната база, разработване на политика на актуализация и архив; - оказване на съдействие при инсталирането на софтуера, при възникване на необходимост от нова инсталация, възстановяване от архив на последно актуално състояние; - поддържане на системата в работоспособност и поддържане на оптимално функциониране при нови версии на Windows и SQL Server; - поддържане на актуалност на базата данни и приложението; - описание на базата данни и обектите в нея (таблици, индекси и др.) и полетата в тях, версия, сервизни пакети и др., за целите на поддържане на коректна информация; - осигуряване и настройка на автоматично стартиране на всички системни и приложни процеси на ИС за обслужване на задълженията по ЗУНК до пълното възстановяване на работоспособността на системата след спиране или рестартиране на някой или всички от компонентите й. - поддържане на тестова база и приложение.
50324100
Описание:
Открита
НЕ
ДА
16.08.2013 г.
1
"Алфасис" ЕООД, ЕИК 833127568, ул. "Хаджи Димитър Асенов" № 95, ет.2, офис 2, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 604078, E-mail: alphasys@mail.orbitel.bg
НЕ
НЕ
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
29.10.2013 г.