Версия за печат

00339-2013-0037

BG-Ямбол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" 7, За: Светлана Сарандева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681314, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Филип Филипов, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681315, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg

Място/места за контакт: Община Ямбол

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: услуги предоставяни от орган на местното самоуправление

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТИ ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ЗВЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За Обособена позиция 1: гр. Ямбол, За Обособена позиция 2: гр. Ямбол.
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Задълженията на консултантите ще са свързани с: Оперативно подпомагане екипа на звеното за изпълнение на проекта при осъществяване на административното,техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма„Околна среда 2007-2013г.”;Правно-нормативно обслужване на проекта и осъществяване на юридически консултации,свързани с изпълнението на проекта.Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП;Подпомага възложителя при организиране на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ;Изготвяне на доклади за напредък по изпълнение на проекта;Контрол и пряка отговорност в стриктното изпълнение на инвестиционните проекти и възложените СМР;Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място,организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта.Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите.Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им пред ръководителя на ЗИП;Своевременно уведомяване на ръководителя на проекта за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности,така и в качеството на използваните материали;Осъществяване контрол и извършване проверки на място на заявените за плащане дейности;Преглед, съвместно със ЗИП,на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за строителство и строителен надзор, редовни посещения на място на всеки подобект,проверки дали разходите са допустими и реално извършени;Осигурява експертна подкрепа при подготовката на искания за средства,както и планирането,проследяването и отчитането на финансовите потоци по проекта, съобразени със сроковете за изпълнение на дейностите по проекта,предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ. Следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта;Контролира хода и напредъка на изпълнението на СМР,редовността на доставките и материалите, техниката и работната сила на строителните площадки, механизацията,безопасността и здравословните условия на труд;Следи за прилагането на добрите строителни практики в съответствие с установените стандарти и качеството на доставяните и влагани материали,съоръжения и конструкции от страна на изпълнителите;Контролира подготовката на необходимата строителна и административна документация в съответствие със законодателните изисквания;Следи за своевременно представяне на застрахователни полици в съответствие със законодателните изисквания,които следва да покрият професионална отговорност на всеки участник;застраховка на персонала на всеки подизпълнител, който ще работи на площадката на обекта;застраховка за трети лица и др.;Участва в работни срещи с Изпълнителите;Участва в процеса на проверка на действителността на строителните дейности/доставените стоки/извършените услуги,преди извършване на плащанията; При необходимост предлага да бъдат изисквани писмени обосновки,допълнителни доказателства и информация относно всички факти и обстоятелства,свързани с изпълнението на договорите;Следи за недопускане на отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Ямбол и МОСВ.Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия Орган на програмата,свързана както с изпълнението на инвестиционния проект,така и с администрирането и управлението на проекта,съгласно правилата на ОП „Околна среда”.При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта,докладва на служителя по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на проекта.Изготвя документации за общ.пор. /Оп.2/.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1 е с наименование: „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». и Обособена позиция 2 е с наименование: „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.». Обектът на поръчката е осъществяване на мерки за информация и публичност, за всяка от обособените позиции съгласно изискванията на Техническите спецификации.

Стойност, без да се включва ДДС
850000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

14

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на: 6000 лева за обособена позиция №1 и 1400 лева за обособена позиция №2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възложителя и предмета на поръчката. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя се представя в оригинал, трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка *(Приложение №17).*Забележка: Когато участникът представи банкова гаранция за участие по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път,това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Община Ямбол:Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ – Ямбол, Банков код (BIC): SOMBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в процедурата, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; Задържането освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС..Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция Посочената по-горе банкова сметка е валидна за двата вида гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя може да бъде издадена съгласно приложената форма *(Приложение №16). *Забележка: Когато участникът представи банкова гаранция за изпълнение по образец на обслужващата го банка, тя следва да отговаря на посочените по-горе условия. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 30 дни след приемане изпълнението на договора съгласно т. 1.3. от документацията при условие, че няма възникнали и/или неразрешени спорове между страните, като Възложителят не дължи лихви. Условие за извършване на авансово плащане е представяне на банкова гаранция за авансовото плащане, представляваща стойността на искания аванс.Гаранцията за изпълнение се задържа при неизпълнение от страна на Изпълнителя, на което и да е от задълженията му по договора, установено с констативен протокол от страна на Възложителя. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение и ако в процеса на изпълнение на договора възникне спор между страните, който е внесен за решаване в съда, до постановено и налично окончателно съдебно решение в полза на някоя от страните. Изпълнителят има право да промени формата на гаранцията за изпълнение от парична в банкова, като предходната се освобождава от възложителя в срок от 3 раб. дни от представяне на новата форма на гаранция. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за участника.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора платимо до 30 дни след двустранното подписване на Договора и представяне на оригинална фактура. Условие за извършване на плащането е представяне на банкова гаранция за авансовото плащане, представляваща стойността на искания аванс 2. Междинни плащания в размер до 80% от стойността на Договора, пропорционално на всяко тримесечие, като от стойността на всяко междинно плащане се приспада пропорционално стойността на авансовото плащане. Плащането се извършва в срок до 30 дни след представяне и одобряване на тримесечен доклад за изпълнение на дейностите, представяне от Изпълнителя на оригинална фактура, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните. 3. Окончателно плащане в размер на остатъка от стойността на договора, в срок до 30 дни след представяне и одобряване на окончателен доклад за изпълнение на договора и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя, придружена с подписан приемо-предавателен протокол между страните за цялостното изпълнение на предмета на Договора. 4. Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и име, номер и дата на договора за обществената поръчка, по който е извършено плащането. Всяка фактура подлежи на предваритерно одобрение от Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2 Оферта.3 Документ за внесена гаранция за участие– копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие.4 Административни сведения за участника.5 Документи за правосубектност на Участника съгл.чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП;6.Декларации: 6.1.Декларация, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП.6.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви от «а» до «д», ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.6.3.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП.6.4.Декларация за участието на подизпълнители съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП.6.5.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 ЗОП. Органите, от които може да се получи информация относно данъците, опазването на околната среда, заетостта и условията на труд, са НАП, НОИ, РИОСВ, „Министерство на труда и социалната политика” и конкретно „Агенция по заетостта” и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). ; 6.6.Декларация от подизпълнител/и за съгласие за участие като подизпълнител.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. Или юрид. Лице или техни обединения, декларациите, които са на чужд език, се представят в превод на осн. чл. 56,ал.4 ЗОП.7. Изискванията във връзка с икон. и фин. възможности на участниците са посочени в поле III.2.2. от настоящото уведомление.8 Изискванията във връзка с техническите възможности на участниците са посочени в поле III.2.3. от настоящото уведомление.9. Договор/ Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице).10 Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява официално участника, съгласно документите за съдебна регистрация);11. При участие на обединения- да се предстви документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Заверени копия от годишния баланс и годишните отчети за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако изисканите документи са публикувани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията и участникът е представил ЕИК, може да не се представят. Документите да бъдат заверени от лицето представляващо участника с гриф „Вярно с оригинала”. Данните се отразяват и в Приложение №10, Таблица 1. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Общият оборот на участникът за последните три години – 2010, 2011, 2012г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: За Обособена позиция 1 трябва да бъде не по-малък от 1 200 000 лева без ДДС; За Обособена позиция 2 трябва да бъде не по-малък от 400 000 лева без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.За доказване на съответствие с техническите изисквания, Участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги (Приложение №11), изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите); Като доказателства за добро изпълнение на посочените в списъка договори следва да бъдат представяни заверени копия от препоръки към всеки договор, от които са видни предмета на съответния договор, стойността му, обхвата на извършената от Участника/експерта работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. Списък на ключовите експерти за изпълнение на поръчката (Приложение №12) Към списъка за всички експерти се прилагат следните документи: - Професионална автобиография (CV) – /Приложение №13/; - Декларация за разполагаемост на ключов експерт /Приложение №14/; - Декларация по ЗЗЛД /Приложение №14А/; - Документи, доказващи представената информация за изискуемото образование, правоспособност, опит и квалификация на съответния експерт - заверени копия „вярно с оригинала” на: дипломи съобразно изискванията на т. 2.5.2. (ляво поле) от документацията, сертификати, препоръки за добро изпълнение*/референции за доказване на съответния опит/стаж или копие от трудова /осигурителна книжка/, или други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография. *препоръката за добро изпълнение трябва да съдържа информация за предмета на съответния договор, стойността му, обхвата на извършената от експерта работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има доказан опит във всички описани области, както следва: За обособена позиция 1: Минимум 3 (три) успешно приключили през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договора с предмет предмета на поръчката* За обособена позиция 2: Минимум 1 (един) успешно приключили през последните 3 (три) години (считано до крайната дата за подаване на оферти) договора с предмет предмета на поръчката* *Под услуги с предмета на поръчката следва да се разбира: Консултантски услуги, свързани с управление на инфраструктурни проекти, финансирани от фондове на ЕС, в това число Структурните фондове и Кохезионния фонд или други донори. * Изискванията към ключовите експерти са посочени в Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „Техническото предложение” ; тежест: 70
Показател: Подпоказател на „Техническото предложение” - Стратегия на участника ; тежест: 30
Показател: Подпоказател на „Техническото предложение” - Разпределение на задачите и отговорностите между експертите ; тежест: 20
Показател: Подпоказател на „Техническото предложение” - Мерки за управление и преодоляване на риска ; тежест: 20
Показател: „Предлагана цена”; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 045 - 072484 от 05.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на община Ямбол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обособена позиция 1 : „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013г.» по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.08.2012г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.».Обособена позиция 2 : „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и правителството н Република България чрез Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013г.».

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на адрес www.yambol.bg от датата на публикуване на обявлението, в раздел "Обществени поръчки" и обявлението е изпратено по електронен път, поради което са използвани съкратени срокове по чл.64,ал.3 ЗОП. *Изисквания към „Ключовите експерти“:Об.позиция 1:1. Ръководител на екипа -„магистър” или еквивалент;икономическа, юридическа или инженерна специалност или еквивалент;да притежава мин. 3 г. опит в областта на управление на проекти,финансирани от фондовете на ЕС,в това число Структурните фондове и Кохезионния фонд или други донори;да е участвал като ръководител на екип за управление на проект и/или ръководител на екип на външна консултантска помощ в минимум 2 завършени инфраструктурни проекта.2.Правен експерт-магистър по право или еквивалент;не по-малко от 5 г. опит по специалността;да има участие в екип за изпълнение на проект и/или екип на външна консултантска помощ като експерт юрист при изпълнение на поне един инфраструктурен проект, изпълнен съгласно условията на българското законодателство и/или при условията на ФИДИК.3.Финансов експерт-бразователна степен „магистър” или еквивалент;специалност финанси или счетоводство или икономика или еквивалентна специалност;стаж по специалността-минимум 5 години;участие във финансовото управление и/или изпълнение на поне един инфраструктурен проект, финансиран или съфинасиран със средства от ЕС,Структурните фондове, и/ или други публични източници;Инженер ВиК „магистър” или еквивалент;квалификация строителен инженер със специалност ВиК или ХТС или ХМС или еквивалент;да е участвал като експерт в екип за изпълнение на договори или експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол на минимум 2 инфраструктурни проекта/договора, като поне един от тях да бъде във ВиК сектора. 5. Експерт по пречистване на водите-„магистър” или еквивалент; квалификация строителен инженер със специалност ВиК или еквивалент, профил пречистване или еквивалент-да е участвал като експерт в екип за изпълнение на договори или експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол на минимум 1 проект за рехабилитация/изграждане на съоръжения за пречистване 6.Пътен инженер- „магистър” или еквивалент; квалификация строителен инженер със специалност пътно строителство;да е участвал в екип за изпълнение на договор или в екип на строителен надзор,или инвеститорски контрол на минимум един инфраструктурен проект/договор.Обособена позиция2:1.Ръководител на екипа -„магистър” или екв.;икон. или юрид. или инж.спец. или екв.;да има мин.3 г.опит в областта на у-е на проекти,финансирани от ЕС,в т.ч СКФ или други донори;да е участвал като р-л на екип за у-е на проект и/или р-л на екип на външна конс. помощ в мин.1 завършен инфр. проект.2.Правен експерт-магистър по право или екв.;придобита юр. правоспособност;да има не по-малко от 5 г. проф. опит по спец.;да има мин.2 г.опит в подготовка на документации за участие в процедури за възл на общ. поръчки;да има участие в екип за изпълнение на проект и/или екип на външна конс. помощ като експерт юрист при изпълнение на поне един инфр. проект, изпълнен съгл. условията на бълг. законодателство и/или ФИДИК.3Фин.експерт–„магистър” или екв.;спец. финанси или счетоводство, или икономика или екв. специалност;стаж по спец.–мин.5г.;участие във фин. управление и/или изпълнение на поне един инфр. проект, финансиран със средства от ЕС, СКФ, и/ или други публ. източници;4Експерт в областта на екологията – „бакалавър” или еквивалент; спец. екология или опазване на ок. среда, или инж.-химик, или екв. специалност;да притежава мин. 5 г. опит в екологията/опазване на околната среда,да притежава опит в осъществяването на проекти в областта на ек. инфраструктура.5Експерт в областта на строителството- „бакалавър” или еквивалент;квалиф. Стр. Инж. със спец. ПГС/ССС или геодезия, или екв.;да е участвал като експерт в екип за изпълнение на дог. или експерт в екип на стр. надзор, или инв. контрол на минимум 1 инфр.проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”.
1) Кратко описание

С настоящата процедура „Избор на консултанти за подпомагане на звената за изпълнение проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” се цели избор на Консултанти, които ще оказват помощ и съдействие на звеното за изпълнение на съответния проект за ефективно и точно изпълнение на дейностите по проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

3) Количество или обем

Задълженията на консултантите ще са свързани с: Оперативно подпомагане екипа на звеното за изпълнение на проекта при осъществяване на административното,техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма„Околна среда 2007-2013г.”;Правно-нормативно обслужване на проекта и осъществяване на юридически консултации,свързани с изпълнението на проекта.Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП;Подпомага възложителя при организиране на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ;Изготвяне на доклади за напредък по изпълнение на проекта;Контрол и пряка отговорност в стриктното изпълнение на инвестиционните проекти и възложените СМР;Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място,организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта.Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите.Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им пред ръководителя на ЗИП;Своевременно уведомяване на ръководителя на проекта за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности,така и в качеството на използваните материали;Осъществяване контрол и извършване проверки на място на заявените за плащане дейности;Преглед, съвместно със ЗИП,на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за строителство и строителен надзор, редовни посещения на място на всеки подобект,проверки дали разходите са допустими и реално извършени;Осигурява експертна подкрепа при подготовката на искания за средства,както и планирането,проследяването и отчитането на финансовите потоци по проекта, съобразени със сроковете за изпълнение на дейностите по проекта,предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ. Следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта;Контролира хода и напредъка на изпълнението на СМР,редовността на доставките и материалите, техниката и работната сила на строителните площадки, механизацията,безопасността и здравословните условия на труд;Следи за прилагането на добрите строителни практики в съответствие с установените стандарти и качеството на доставяните и влагани материали,съоръжения и конструкции от страна на изпълнителите;Контролира подготовката на необходимата строителна и административна документация в съответствие със законодателните изисквания;Следи за своевременно представяне на застрахователни полици в съответствие със законодателните изисквания,които следва да покрият професионална отговорност на всеки участник;застраховка на персонала на всеки подизпълнител, който ще работи на площадката на обекта;застраховка за трети лица и др.;Участва в работни срещи с Изпълнителите;Участва в процеса на проверка на действителността на строителните дейности/доставените стоки/извършените услуги,преди извършване на плащанията; При необходимост предлага да бъдат изисквани писмени обосновки,допълнителни доказателства и информация относно всички факти и обстоятелства,свързани с изпълнението на договорите;Следи за недопускане на отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Ямбол и МОСВ.Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия Орган на програмата,свързана както с изпълнението на инвестиционния проект,така и с администрирането и управлението на проекта,съгласно правилата на ОП „Околна среда”.При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта,докладва на служителя по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
650000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 14



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”.
1) Кратко описание

С настоящата процедура „Избор на консултанти за подпомагане на звената за изпълнение проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” се цели избор на Консултанти, които ще оказват помощ и съдействие на звеното за изпълнение на съответния проект за ефективно и точно изпълнение на дейностите по проекта

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

3) Количество или обем

Задълженията на консултантите ще са свързани с: Оперативно подпомагане екипа на звеното за изпълнение на проекта при осъществяване на административното,техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма„Околна среда 2007-2013г.”;Правно-нормативно обслужване на проекта и осъществяване на юридически консултации,свързани с изпълнението на проекта.Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП;Подпомага възложителя при организиране на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ;Изготвяне на доклади за напредък по изпълнение на проекта;Контрол и пряка отговорност в стриктното изпълнение на инвестиционните проекти и възложените СМР;Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място,организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта.Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите.Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им пред ръководителя на ЗИП;Своевременно уведомяване на ръководителя на проекта за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности,така и в качеството на използваните материали;Осъществяване контрол и извършване проверки на място на заявените за плащане дейности;Преглед, съвместно със ЗИП,на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за строителство и строителен надзор, редовни посещения на място на всеки подобект,проверки дали разходите са допустими и реално извършени;Осигурява експертна подкрепа при подготовката на искания за средства,както и планирането,проследяването и отчитането на финансовите потоци по проекта, съобразени със сроковете за изпълнение на дейностите по проекта,предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ. Следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта;Контролира хода и напредъка на изпълнението на СМР,редовността на доставките и материалите, техниката и работната сила на строителните площадки, механизацията,безопасността и здравословните условия на труд;Следи за прилагането на добрите строителни практики в съответствие с установените стандарти и качеството на доставяните и влагани материали,съоръжения и конструкции от страна на изпълнителите;Контролира подготовката на необходимата строителна и административна документация в съответствие със законодателните изисквания;Следи за своевременно представяне на застрахователни полици в съответствие със законодателните изисквания,които следва да покрият професионална отговорност на всеки участник;застраховка на персонала на всеки подизпълнител, който ще работи на площадката на обекта;застраховка за трети лица и др.;Участва в работни срещи с Изпълнителите;Участва в процеса на проверка на действителността на строителните дейности/доставените стоки/извършените услуги,преди извършване на плащанията; При необходимост предлага да бъдат изисквани писмени обосновки,допълнителни доказателства и информация относно всички факти и обстоятелства,свързани с изпълнението на договорите;Следи за недопускане на отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Ямбол и МОСВ.Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия Орган на програмата,свързана както с изпълнението на инвестиционния проект,така и с администрирането и управлението на проекта,съгласно правилата на ОП „Околна среда”.При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта,докладва на служителя по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на проекта.Изготвя документации за възл. общ. пор.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 14