Версия за печат

00418-2013-0028

BG-Дупница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: г-жа Олга Китанова -зам. кмет "Стопански дейности", Република България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Център за настаняване от семеен тип в община Дупница» по проект BG161РО001-1.1.11-0022 “Изграждане на ЦНСТ в Община Дупница”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”2007-2013г.,съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Център за настаняване от семеен тип в община Дупница - доставка и монтаж на нови мебели, ел. уреди, офис техника и спортни уреди за детска площадка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 39100000, 39000000, 37000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Мебелировка
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Музикални инструменти, спортни артикули, игри, играчки, занаятчийски изделия, предмети на изкуството и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
84592 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: гаранционен срок; тежест: 20
Показател: срок на реакция за отстраняване на повреда; тежест: 15
Показател: срок на изпълнение-доставка и монтаж; тежест: 20
Показател: предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 1681 от 17.09.2013 г. на Кмета на Община Дупница

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 560218 от 17.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Х-16 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:” ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП В ОБЩИНА ДУПНИЦА”
V.1) Дата на сключване договора
22.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "ШКОЛСНАБ 2001-Антоанета Христова" ЕИК 130489345, ул. “Теодосии Търновски” № 9, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 8723316, E-mail: shkolsnab_2001@mail.bg, Факс: 02 8723316

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 84592 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 84592 BGN без ДДС
В Брой години 30
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект BG161РО001-1.1.11-0022 “Изграждане на ЦНСТ в Община Дупница”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”2007-2013г.,съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съг;асно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РДупница 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение № 1681 от 17.09.2013 г. на Кмета на Община Дупница повторно се обявява процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90 ал. 1 т. 1 от ЗОП. С Решение, публикувано в РОП АОП № 545602 е обявена открита процедура с предмет «Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Център за настаняване от семеен тип в община Дупница» по проект BG161РО001-1.1.11-0022 “Изграждане на ЦНСТ в Община Дупница”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”2007-2013г.,съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Същата е прекратена с Решение, публикувано в РОП АОП под № 550417, тъй като в срока за получаване на оферти в Обявлението за обществена поръчка, като краен срок за подаване на офертие посочена датата 11.07.3013 г. до 17.30 часа в Деловодството на Община Дупница. Комисията, назначена със Заповед № 1094/12.07.2013 г. на Кмета на Община Дупница е установила, че в указания от възложителя краен срок за подаване на оферти не са постъпили оферти от заинтересовани лица за участие в процедурата. Съгласно разпоредбите н а чл. 90 ал. 1 т. 1 от ЗОП, Възложителя може да възложи обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление, когато откритата процедура е прекратена по чл. 39, ал. 1, т. 1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. Изпълнявайки комулативно горепосочените изисквания, с Решение публикувано в РОП АОП под № 552953 е обявена процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90 ал. 1 т. 1 от ЗОП. С горецитираното решение е одобрена и покана, съъдържаща документите и услвията за участие в договарянето. Същата е изпратена до "Малди 8" ЕООД, с адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 25 ЕИК 200079310, МОЛ Иван Николов Маламов. В определения с решението и поканата срок за подаване на офертата от поканения участник - 07.08.2013 година в “Деловодството” на Община Дупница е постъпила оферта за участие в процедурата от “МАЛДИ 8” ЕООД. Членовете на комисията са установили, че преди да започне договарянето, представителят и управител на “МАЛДИ 8” ЕООД е оттеглил офертата си със Заявление вх. № 26-00-1081 от 09.08.2013 г. След направен анализ от страна на възложителя стана ясно, че липсата на интерес към обявената процедура на договаряне без обявление се дължи единствено на избора на лицето, до което е отправена поканата за участие. Именно липсата на интерес от страна на “МАЛДИ 8” ЕООД е довел до оттегляне на офертата и невъзможност да се проведе договарянето. Освен това предварително обявените от възложителя условия не са променени