Версия за печат

00270-2013-0031

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 1, За: Георги Йончев, Мариана Славкова, Владимир Русев, Антоанета Барес, Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402062; 03592 9402047; 03592 9402808; 03592 9402666; 03592 9403366, E-mail: v.rusev@government.bg, Факс: 03592 9882880

Място/места за контакт: Дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността", отдел "Обществени поръчки" и дирекция "Икономическа и социална политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерския съвет

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изпълнение на дейност 2 „Намаляване на административната тежест в устройственото планиране и в реализацията на инвестиционните проекти” по проект КБ 11-31-1/06.10.2011 г. „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по Оперативна програма „Административен капацитет”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуга – Изпълнение на дейност 2 „Намаляване на административната тежест в устройственото планиране и в реализацията на инвестиционните проекти” по проект КБ11-31-1/06.10.2011 г. по ОПАК. В изпълнение на обществената поръчка следва да се извършат следните дейности: 1. Проучване за установяване на нормативната уредба за административно регулиране на инвестиционния процес (устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството) и анализ за установяване и систематизиране на регулаторните режими, чрез които се осъществява административното регулиране на инвестиционния процес, в т.ч. на лицензионните, регистрационните, разрешителните, удостоверителните и уведомителните режими, вкл. на скритите регулаторни режими (нормативните изисквания, имащи характеристиките и правните последици на регулаторните режими). Резултатите от проучването се представят като Аналитичен доклад за установяване и систематизиране на явните и скрити регулаторни режими в инвестиционния процес и за мотивиране на необходимостта от тяхното облекчаване или отменяне с приложен списък на законите и на съдържащите се в тях регулаторни режими. 2. Изработване на програма за организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия. 3.Разработване на аналитичен доклад за обобщаване на проучването на добрите практики на регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия. 4. Изработване на пакет законопроекти за изменение и допълнение на законите, съдържащи регулаторни режими за инвестиционния процес, с оглед облекчаване регулирането на инвестиционния процес, заедно с мотиви към законопроектите. 5. Изработване на оценки на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес. 6. Участие в кръгли маси за обществено обсъждане на законопроектите за облекчаване регулирането на инвестиционния процес. 7.Изработване на редакции на законопроектите и на мотивите към тях с отразени резултати от общественот 1.Изработване на встъпителен доклад с пояснения за изпълнение на техническото предложение. 2. Изработване на аналитичен доклад за установяване и систематизиране на явните и скрити регулаторни режими в устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството с приложен списък на законите и регулаторните режими в съответствие с техническото предложение. 3. Изработване на аналитичен доклад за мотивиране на необходимостта от облекчаване регулирането в устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството 4. Изработване на програма за организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 5. Провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 6. Изработване на аналитичен доклад за обобщаване на резултатите от проучването на добрите практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия 7. Изработване на пакет законопроекти за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес и мотиви към тях 8. Изработване на оценки на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството 9. Участие в кръглите маси за обществено обсъждане на законопроектите за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес 10. Изработване на и предаване за експертиза от възложителя на редакциите на законопроектите и на мотивите към тях след отразяване на резултатите от общественото обсъждане и изработване на справки за отразяване на направените при общественото обсъждане предложения и бележки. 11. Изработване на окончателни редакции на законопроектите, на мотивите към тях и на справките, след отразяване на експертизите на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на обществената поръчка следва да се извършат следните дейности и изработки: 1. Проучване за установяване на нормативната уредба за административно регулиране на инвестиционния процес (устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството) и анализ за установяване и систематизиране на регулаторните режими, чрез които се осъществява административното регулиране на инвестиционния процес, в т.ч. на лицензионните, регистрационните, разрешителните, удостоверителните и уведомителните режими, вкл. на скритите регулаторни режими (нормативните изисквания, имащи характеристиките и правните последици на регулаторните режими). Резултатите от проучването се представят като Аналитичен доклад за установяване и систематизиране на явните и скрити регулаторни режими в инвестиционния процес и за мотивиране на необходимостта от тяхното облекчаване или отменяне с приложен списък на законите и на съдържащите се в тях регулаторни режими. 2. Изработване на Програма за организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия и организиране и провеждане на работни посещения за запознаване и проучване на добри практики за регулиране на инвестиционния процес в Холандия Франция и Германия. 3. Разработване на аналитичен доклад за обобщаване на проучването на добрите практики на регулиране на инвестиционния процес в Холандия, Франция и Германия. 4. Изработване на пакет законопроекти за изменение и допълнение на законите, съдържащи регулаторни режими за инвестиционния процес, с оглед облекчаване регулирането на инвестиционния процес, заедно с мотиви към законопроектите. 5. Изработване на оценки на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на устройственото планиране, инвестиционното проектиране и строителството. 6. Участие в кръгли маси за обществено обсъждане на законопроектите за облекчаване регулирането на инвестиционния процес, изработване на редакции на законопроектите и на мотивите към тях с отразени резултати от общественото им обсъждане в Интернет и на кръглите маси, заедно с приложени справки за отразяване на направените при общественото обсъждане предложения и бележки и изработване на окончателни редакции на законопроектите, на мотивите към тях и на справките, след отразяване на експертизите на Възложителя. От изпълнението на дейност 2 от проект КБ11-31-1/06.10.2011 г. по ОПАК се очакват следните основни резултати: 1. изработени законопроекти за изменения и допълнения на най-малко на 30 закона за облекчаване на най-малко 70 регулаторни режима в инвестиционния процес; 2. извършена оценка на въздействието на законопроектите за облекчаване на регулирането на инвестиционния процес.

Стойност, без да се включва ДДС
453750 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнението на договора. Гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 1000 лева. Когато се представя банкова гаранция, същата следва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя, в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност не по-малко от 120 дни от датата, определена като краен срок за получаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е – 2 на сто от стойността на поръчката без ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано името на процедурата, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, и, че гаранцията е: 1. безусловна и неотменима; 2. в полза на възложителя; 3. със срок на валидност най–малко 30 дни след изтичане на срока на изпълнение на договора. Участникът избира сам една от следните форми на гаранцията за участие в процедурата и на гаранцията за изпълнение на договора: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя; 2. банкова гаранция в полза на Възложителя - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. Гаранциите под формата на депозит на парична сума се внасят по следната банкова сметка на Администрацията на Министерския съвет: Банка БНБ BIC: BNBGBGSD IBAN: BG38 BNBG 9661 3300 1579 01 Платежното нареждане за внесена парична сума като депозит трябва да бъде оригинал. Банковата гаранция следва да бъде авизирана от българска банка, ако същата е издадена от чуждестранна банка. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците, съответно на участника, определен за изпълнител. Лицата трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранциите за участие в процедурата се задържат (усвояват) и освобождават при условията и по реда на Глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции” от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител, на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и редът за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя възнаграждение в общ размер и по дейности в съответствие с ценовото предложение на Изпълнителя. Авансово плащане не се дължи. Плащането от Възложителя се извършва в 30 дневен срок след приемане на изпълнението на всеки от етапите, посочени в Таблица № 2 от документацията за участие. Изпълнението на етапите се удостоверява с двустранни констативни протоколи за приемане на изпълнението на изработките и за приемане на аналитичните доклади за отчитане на изпълнените дейности. Окончателното плащане е за изработките по т. 6 на Таблица № 2 от документацията за участие и се извършва в 30 дневен срок след приемане на изработките с двустранен констативен протокол. При определяне на цените в ценовите предложения за изработките и за изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, участниците не могат да превишават максималният финансов ресурс по отделните изработки и дейности в бюджета на Проект КБ11-31-1/06.10.2011 г., които са посочени в колона 4 на таблица № 2. Максималната обща цена, която участниците в процедурата могат предложат с ценовото си предложение за изпълнение на обществената поръчка е 453 750 лв. без включен ДДС, съответно 544 500 лв. с включен ДДС. Участници, предложили цена за изпълнение на обществената поръчка по-висока от 453 750 лв. без включен ДДС, съответно по-висока от 544 500 лв. с включен ДДС или цена за изпълнение на изработките и дейностите по- високи от максималният финансов ресурс по отделните изработки и дейности в бюджета на Проект КБ11-31-1/06.10.2011 г., които са посочени в колона 4 на таблица № 2 от документацията за участие, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и на изискванията, обявени от Възложителя в тази документация за участие. 2. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя изискване за създаването на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от юридически и/или физически лица. 3. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата: 3.1. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”-„д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП; 3.2. по чл. 106 параграф 1, чл. 107 и чл. 109, параграф 1, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; 3.3. съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси” по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. 4. Отсъствието на обстоятелствата по т. 3 се удостоверява, както следва: 4.1. обстоятелствата по т. 3.1 (чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”-„д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП): 4.1.1. за участника, а ако участникът е обединение – и за всеки от участниците в обединението – с декларация по образеца в Приложение № 5; 4.1.2. за всяко от лицата, които представляват участника, определени в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП – с декларация по образеца в Приложение № 6. 4.2. обстоятелствата по т. 3.2 (чл. 106 параграф 1, чл. 107 и чл. 109, параграф 1, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета) – с декларация по образеца в Приложение № 7. 4.3. обстоятелствата по т. 3.3 (по чл. 57 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета) – с декларация по образеца в Приложение № 8; 5. Декларациите по образеца в Приложение № 5, Приложение № 7 и Приложение № 8 се подават от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника, съответно да представляват участниците в обединението. 6. Декларацията по образеца в Приложение № 6 се подава от: 6.1. всяко едно от лицата, които представляват участника, в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП – когато участникът е юридическо лице или обединение; 6.2. всеки прокурист, ако има такива; когато участникът е чуждестранно лице и има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България; 6.3. физическото лице – участник, когато участникът е физическо лице. 7. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 3-6 се прилагат и за подизпълнителите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказателство на изискването за икономическото и финансовото състояние на участника се представя Справка – декларация в оригинал съгласно образеца в Приложение № 9 на документацията за участие, съдържаща информация за оборота от предоставяне на услуги, които са сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на оборота за всяка година поотделно за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да са реализирали оборот в размер не по-малко от 300 000 лева без ДДС от дейности, които са сходни с предмета на настоящата обществена поръчка общо за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под сходни дейности с предмета на обществената поръчка следва да се разбират: юридически консултации в областта на административното или вещното право, консултантски услуги по изработване на нормативни актове, консултантски услуги, имащи за предмет изработване на правни анализи или правни обосновки във връзка с прилагане на нормативни актове, консултантски услуги, имащи за предмет изработване на оценки на въздействието на нормативни актове, консултантски услуги, имащи за предмет изработване на финансови и/или икономически и/или технически и/или социални анализи, оценки и/или обосновки и консултантски услуги, имащи за предмет изработване финансови модели.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да докажат изпълнение на изискванията относно техническите си възможности и квалификация както следва: 1.За доказване на изискването за изпълнени договори участниците представят: а) справка-декларация в оригинал съгласно образеца в Приложение № 10 към документацията за участие, съдържаща списък на основните договори, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата за подаване на офертата, с предмет дейности, които са сходни с предмета на настоящата обществена поръчка; не се признават договори, чието изпълнение не е приключило; б) заверени от участника копия на препоръки от получателите на услугите по всеки договор, посочен в декларацията по образеца в Приложение № 10 към документацията за участие; препоръките трябва да съдържат данни за получателя на услугата – наименование, адрес, лице, което го представлява, телефон и лице за контакт; предмета на договора, периода на изпълнение и стойността на договора. 2. За доказване на изискването за осигуряваните минимума участие в екипа по изпълнение на поръчката на участниците представят: а) декларация от участника за ръководителя на екипа и за ключовите експерти, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка , съгласно образеца в Приложение № 11 към документацията за участие. б) декларация от всеки от ключовите експерти за съгласие за участие в изпълнението на обществената поръчка, съгласно образеца в Приложение № 12 към документацията за участие; в) професионални автобиографии на български език, съгласно образеца в Приложение № 13 към документацията за участие от ръководителя на екипа и от всеки от ключовите експерти. В професионалните автобиографии следва да бъдат описани: - образованието и професионалните квалификации, които са сходни с предмета на обществената поръчка и данни за дипломите или други документи за тяхното удостоверяване; - професионалният опит в изпълнение на дейности, които са сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на времето, мястото, възложителя на услугата, вида на правотношението и заеманата длъжност (позиция) при изпълнение на дейностите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да удовлетворяват следните изисквания относно техническите си възможности и квалификация: 1. Да са изпълнили общо за последните три години, считано от крайната дата за подаване на офертата, не по-малко от 2 договора за дейности, които са сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Не се признават договори, чието изпълнение не е приключило. 2. Да осигурят като минимум участието в екипа по изпълнение на поръчката на: 2.1. Ръководител на екипа, който трябва да отговаря на следните минимални изисквания: а) висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност от професионални направления „право”, съгласно Постановление № 125 на Министерския съвет от 2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. За изпълнение на това изискване се приема и висше образование, придобито преди влизането в сила на постановлението, когато е по специалност, която е едноименна/еквивалентна на дадена специалност, обхваната от посочените направления; б) да притежава професионален опит най-малко пет години в ръководене или изпълнение на дейности, които са сходни с предмета на настоящата обществена поръчка: - по трудово правоотношение в търговско дружество или друга организация в частния сектор или в публична администрация или институция - по служебно правоотношение като държавен служител или - при извършване на преподавателска или научно-изследователска дейност във висше училище или научен институт или - при предоставяне на консултантски услуги по граждански договор. 2.2. Двама ключови експерти - юристи, които трябва да отговарят на следните минимални изисквания: а) висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност „право”; б) да притежават професионален опит най-малко три години в ръководене или изпълнение на дейности, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка: - по трудово правоотношение в търговско дружество или друга организация в частния сектор или в публична администрация или институция или на свободна юридическа практика или - по служебно правоотношение като държавен служител или - при извършване на преподавателска или научно-изследователска дейност във висше училище или научен институт или - предоставяне на консултантски услуги по граждански договор. 2.3. Ключови експерт – икономист, който трябва да отговаря на следните минимални изисквания: а) висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност от професионално направление „икономика” или „технически науки” съгласно Постановление № 125 на Министерския съвет от 2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; б) да притежава професионален опит най-малко три години в ръководене или изпълнение на дейности, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка: - по трудово правоотношение в търговско дружество или друга организация в частния сектор, в публична администрация или институция - по служебно правоотношение като държавен служител или - при извършване на преподавателска или научно-изследователска дейност във висше училище или научен институт или - предоставяне на консултантски услуги по граждански договор. Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да докажат изпълнение на изискванията относно техническите си възможности и квалификация както следва: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. Участник може да се позове на свой предишен опит като член на обединение/консорциум само ако пряко е отговарял за изпълнение на дейности, които са сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. Извършените от участника дейности като член на обединение/консорциум се описват в декларацията,

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка, който включва следните технически показатели за качество: общ брой на правилно идентифицираните от участника регулаторни режими в инвестиционния процес (устройствено планиране, инвестиционно проектиране и строителство) с относителна тежест 40 на сто в комплексната оценка на офертите, брой на правилно идентифицираните от участника закони, съдържащи регулаторни режими в инвестиционния процес с относителна тежест 10 на сто в комплексната оценка на офертите и качество на предложената Методика за определяне на обхвата и съдържанието на текстовете на регулаторните режими и за оформяне на текстовете на законопроектите с относителна тежест 10 на сто в комплексната оценка на офертите.; тежест: 60
Показател: Предлагана цена за изпълнение на обществената поръчка с относителна тежест 40 на сто в комплексната оценка на офертите.; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 046 - 074195 от 06.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Министерския съвет, София, бул. "Дондуков" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е в рамките на Проект КБ11-31-1/06.10.2011 г. „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по ОПАК, приоритетна ос III: Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е одобрено със Заповед № ФС-159/23.10.2013 на и.д. директор на дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността" в Министерския съвет. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на адреса на Възложителя - www.government.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът е намален на основание чл. 64, ал. 2 и 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ