Версия за печат

00118-2013-0026

BG-Сливен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Милко Харалампиев, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 611360, E-mail: mharalampiev@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: гр.Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на Хуманитарна гимназия "Дамян Дамянов" - Сливен - допълнително възникнали СМР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на Хуманитарна гимназия "Дамян Дамянов" - Сливен - допълнително възникнали СМР”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39499.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 487726 от 20.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на Хуманитарна гимназия "Дамян Дамянов" - Сливен - допълнително възникнали СМР”
V.1) Дата на сключване договора
22.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Консорциум "Сливен 2011", ЕИК 176340533, гр. Бургас, ул. "Стефан Стамболов" № 96, ет.2, офис № 3, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 827289, E-mail: sregi@abv.bg, Факс: 056 827289

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 39499.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39499.53 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 1917 от 16.09.2013 г., за определяне на изпълнител, е получено лично от единствения участник на 16.09.2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на Хуманитарна гимнация "Дамян Дамянов" - Сливен - допълнително възникнали СМР” се възлага след проведена открита процедура, открита с решение № РД 15-867/20.06.2012 г. на кмета на Община Сливен. Договорът е сключен на 04.01.2013 г. Стойността на договора е 145 419,50 лева без ДДС. Информацията за сключен договор е публикувана в Регистъра на обществените поръчки на 07.01.2013 г. под № 516587. Допълнителното строителство не може технически да се раздели от предмета на основния договор без това да доведе до значителни икономически затруднения на Възложителя при последващато изпълнение. От друга страна неизпълнението на описаните в настоящия доклад допълнително възникнали СМР ще доведе до невъзможност за извършване на планираните СМР по договора за строителство BG161PO001/1.1-09/2010/007-S-1.1 и съответно на част от целите, заложени в проекта, изпълняван по Договор за БФП BG161PO001/1.1-09/2010/007. Допълнително възникналите СМР включват: Доставка и монтиране на съоръженията за отводняване на покрива, непредвидени в изпълнявания инвестиционен проект, в частност барбакани и водосточни тръби по фасадите; Осигуряване на допълнително количество на откапващи приспособления – бордове/подпрозоречни поли за съществуващи дограми. Откапването на съществуващите дограми става чрез фриз върху мазилката, който е по-тесен от 8 см и следователно се покрива от положената топлоизолация и тона мазилка. За част от съществуващите дограми не е предвидени подпрозоречни полици в КСС към инвестиционния проект, изпълнявано по договор BG161PO001/1.1-09/2010/007-S-1.1; Допълнителни количества шпакловане и боядисване с латекс на вътрешни стени, повредени вследствие демонтаж на дървена ламперия; Допълнителни количества обръщане по новопоставени дограми, възникнали поради разминавания в предвидената в инвестиционния проект и установената реално на обекта площи; Доставка и монтаж на барбакани и водосточни тръби, непредвидени в първоначалното КСС, но необходими за водоотвеждането от покрива на сградата. Допълнително възникнали количества по част „ОВК“. Допълнително възникналите СМР са на прогнозна обща стойност 40 000,00 лева, без ДДС, което представлява 27.5 % от общата стойност на договора 145 419,50 лева, без ДДС.