Версия за печат

00270-2013-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Радослав Миланов, Алеко Джилджов, Маргарита Димитрова,, Р България 1594, София, Тел.: 03592 9402913;03592 9402007; 03592 9403366, E-mail: rmilanov@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Модернизация на администрацията", Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Закупуване на хардуер и софтуер за пилотните администрации по проект “Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на поръчката включва: Дейност 1. Доставка на хардуер и софтуер за Българската агенция по безопасност на храните (хардуер: Два броя сървърни платформи, разширителна кутия за наличния дисков масив, оборудване за надстройка на два комутатора Dell PowerConnect 6248, инсталирани един в Основен център и един в Резервен център и софтуер); Дейност 2. Доставка на хардуер и софтуер за Изпълнителна агенция „Морска администрация” (хардуер: Два броя сървърни платформи, външен дисков масив, непрекъсваемо захранване - UPS с капацитет минимум 5000W, с възможност за монтаж в 19“ сървърен шкаф, сървърен шкаф 19“, 42U и софтуер;) Дейност 3. Доставка на хардуер и софтуер за община Велико Търново (хардуер: Два броя сървърни платформи, външен дисков масив, непрекъсваемо захранване - UPS с капацитет минимум 5000W, с възможност за монтаж в 19“ сървърен шкаф, сървърен шкаф 19“, 42U и софтуер). Конкретните технически параметри на хардуера и софтуера са дадени в Техническата спецификация в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 48000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети и информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
172525.74 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 142 - 246872 от 24.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-117 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Закупуване на хардуер и софтуер за пилотните администрации по проект “Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение "Прокон" ЕИК 176277517, ул. "Шипченски проход" № 69А, Р България 1000, София, Тел.: 03592 8704159, E-mail: b.hristov@progress.bg, Факс: 03592 9733853

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 172525.74 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е в изпълнение на проект “Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса” който се осъществява с безвъзмездната финансова подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.10.2013 г.