00212-2013-0023
Технически редакции | ||
24.10.2013 16:51 ч. : | 24/10/2013 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.10.2013 16:51 ч. : | 24/10/2013 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Петрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Петрич, ул."Цар Борис"№24, За: Христо Георгиев; инж.Петя Кънчева, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 69125; 0745 69131, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090
Място/места за контакт: Христо Георгиев; инж.Петя КънчеваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Строителни и монтажни дейности по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич” по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Възлагане на обществена поръчка
Ще се изпълнят седем основни и шест допълн.обекти. Допълн.обекти - след одобряване на финансиране от УО. Осн.обекти: І.осн.об. «Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.»Подобект 1: «Имот с ид.56126.600.7421-зел.площ между ул. юг-ул.„Долна Джумая”, зап.ул.„Ив.Апостолов”, изт.–ул.„Цар Борис III»; ІІ.осн.об. «Обн.и модерн.на Вх.бул.(сев.вход за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр.гр.част»Подобект 1: «Вх.бул.(имот с ид.56126.601.1540) от същ.ж.п. прелез на лин.София-Кулата по трас.на ул.”Цар Борис ІІІ” до кръст.между„Цар Борис III“, ул.„ Кап.Н.Парапанов“, ул. „Скопие“. Вкл.кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и ул.„Солунска“ и ул.”Места” (на изт.до кръст.между ул.”Солунска” и ул.”Проф.М.Попов”, на запад до кръст.ул.”Места” с ул.”Серска”) и кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и ул. „Битоля»; ІІІ.осн обект: Обект ІІ: «Обн.и мод.на Вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ- 108) към центр.град.част.Подобект 2: «Ул.”Кап. Н.Парапанов” (имот с ид.56126.601.1545)-от юж.вх.на кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“, ул.„Кап. Н.Парапанов“, ул. „Скопие" по трас.на ул.”Кап.Н.Парапанов“ до сев.вх. на кръст.между ул.”Рокфелер”, ул.„Полк.Дрангов“ и ул.”Кап. Н.Парапанов»; ІV-ти осн.об.- Обект ІІ: «Обнов.и модерн.на Вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр. гр.част»Подобект 3: Ул.”Полк.Дрангов” (имот с иден.56126.601.1521) от юж.вх. на кръст.между ул.”Рокфелер”, ул. „Полк.Дрангов“ и ул.”Кап.Н.Парапанов“ по трас.на ул.„Полк.Дрангов“ до кръст.между ул.”Цар Борис ІІІ”, „Полк.Дрангов” и ул.”Вр.Китка»; V-ти осн.обект,Обект ІІ. «Обнов.и модерн.на Вх.бул.(сев.вход за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр.гр.част»Подобект 4: «Ул.”Цар Борис ІІІ”(им.с идент.56126.601.237; 56126.601.245 и 56126.602.1489)-от юж.вх. на кръст.между ул. „Цар Борис III-ти“, ул. „ Кап.Н.Парапанов“, ул. „Скопие“ по трас.на ул. „Цар Борис III-ти“ до сев.вх. на кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и „Рокфелер“ и от юж. вх. на кръст.между ул. „Цар Борис III-ти“ и „Рокфелер“ по трас.на ул.”Цар Борис ІІІ” (с изкл.на кръг.кръст., през мост на р.Луда Мара до юж.вх. на кръст.ул.„Славянска“ и ул. „Яне Сандански»; VІ-ти осн.об.-Обект І: «Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.»Подобект 5: «Имот с ид.56126.602.3930- Гр.площад «Възраждане»; VІІ-ми осн.обект-Обект ІІІ.: «Възст.и благоустр.на ул.”България” и изгр.на велосип.алея–имоти с ид.56126.602.8238 и 56126.603.7720» Подобект 2: «Ул.„България” от зап.вх.на моста при р.Луда Мара до гран.на урбан.терит.на гр.Петрич-Имот с идент.56126.603.7720» Доп.обекти:I-ви доп.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр."Подобект 3:Имот с идент.56126.603.7741-зел.площ закл.в ъгъла между ул.„Полк.Дрангов” и ул.„Ген.Тодоров”; IІ-доп.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.пл., междубл. простр.и др.”-Подобект 2:Имот с ид.56126.601.507–междубл.простр.в карето между–ул.„Битоля“, запад–ул.„Цар Борис III-ти“, север– ул.„Кожух“, изток–север–ул.„Кожух“, изток–ул.„Поп Богомил“;ІІІ допълн.обект: „Възстан. и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.”.Подобект 4:Имот с ид.56126.601.1469–в карето между ул.„Поп Богомил“ ІІІ допъл.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел. площи, междубл.простр. и др.”-Подобект 4:Имот с иден.56126.601.1469–в карето между ул.„Струма“, ул. „Битоля”, р.Луда Мара и ул.“Рокфелер”;ІV допълн.обект:”Обнов.и модерн.на вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ- 108) към центр.гр.част”-Подобект 5: Ул.”Славянска”(им. с идент.56126.602.3933 и 56126.602.3931) от юж.вх.на кръст.ул.„Яне Сандански” и ул.„Славянска” до кръст.ул.„България” и ул.„Славянска” по на ул.„Славянска”; V доп.обект-„Възстан.и благоустр.на ул.”България” и изгражд.на велосип.алея - от имоти с ид.56126.602.и 56126.603.7720”.Подобект 1: Ул.„България”(имот с ид.56126.602.8238) от кръст.ул.„Хр.Ботев” и ул.„България” до кръст.ул „Княз Борис I” и ул.„България”;VІ доп.об-„Озел. на градски пейзаж и изгражд.на детска площадка в кв."Дълбощница", гр.Петрич"
45211360, 45233300, 45112700, 45112710, 45233162, 45236210, 45233161, 45332000, 45110000, 45316110
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
При изпълнение на общ.поръчка ще се изпълняват следните основни СМР-мех.изкоп в земни почви; натов.на зем.почви; извозв.на зем.почви на 10km; подг.на основата;направа на кофраж; дост.и полаг.на:подл.бетон В10, бетон В20, армировка А I; армировка А III; неплътна и плътна асфалтова смес тип А,бордюри и тротоарна настилка (включително, но не ограничени до изредените). За основните обекти общо: отстраняване хумесен пласт 30см-2896м3; дост.и разтил.на 30см.хумусен пласт-1263м3;общ обикн.изкоп до 50см-5373м3;насип с пръст-1366м3;разв.на същ.асфалтбет.наст.до 30см.-3027м3;фрезов.на съ.асфалтоб.наст.-829м3;разкъртв.на бет.бордюри-11212м3;разв.на тротоар от плочи-25238м2;изп.на осн.пласт.от трош.камък-1717м3;дост.иполаг.на сиви бет.бордюри 18/35/50-8164л.м.;също 8/16/50-2149л.м.; също 10/25/50-3466л.м.;напр.тротоар със сиви павета 200/16/60-20603м2;също със сиви бет.плочи 400/400/50-3869м2;напр.наст.с плочи 30/60/2 или 60/120/2 с хар.на ест.камък-1368м2;напр.велоалея с цв.павета 2Т 200/16/60-1124м2;напр.І-ви битумен разлив-6855м2;напр.ІІ-ри бит.разлив-51933м2;дост.и полаг.плътна асф.смес-38042м2;също непл.асф.смес-2761т.;също пореста асф.смес-2903т.;дост.иполаг.на хор.маркировка-3258м2;парково оборудване:кошчета-40бр.,напр.фонтан-1бр.,напр.каскада-1бр.,дост.и монтаж бесетки-2бр.,пейки-58бр.,дърв.кашпи-30бр.,фонтанки-2бр.;спортно оборудване-дост.и монтаж компл.за баскетбол-2бр.;оборудв.за една детска площадка-дост.и монтаж люлка-1бр., катерушка-1бр.,пързалка-1бр.,детск.комплекс-1бр.,пясъчник-1бр;направа ограда за детска и спортна площадка-215л.м.;напр.водопровод:изкоп-1040м3;дост.и монтаж ПЕ тръби-369л.м.;напр.канализ.-изкоп-353м3;дост.и монтаж PVC тр.-281л.м;дост.и монтаж улични оттоци-391л.м.;озел.дейности-разстилане хумус-2567м3;затревяване-8772м2;садене дървета и храсти-6765бр.;също цветя-1452бр.;направа парково и улично осв.-дост.и полаг.кабел СВТ-7285л.м.;дост.стълб УО-221бр.;дост.и монтаж осв.тела-310бр.; За допълнителните обекти общо: отстраняване хумесен пласт 30см-3388м3; дост.и разтилане на 30см.хумусен пласт-68м3;общ обикн.изкоп до 50см-1250м3;насип с пръст-1854м3;фрезов.на същ.асфалтоб.наст.-39,6м3;разкъртв.на бет.бордюри-896м3;разв.на тротоар от плочи-3091м2;изп.на осн.пласт.от трош.камък-358,40м3;дост.и полаг.на сиви бет.бордюри 18/35/50-639л.м.;също 8/16/50-1922л.м.; също 10/25/50-199л.м.;напр.тротоар със сиви павета 200/16/60-1149м2;също със сиви бет.плочи 400/400/50-3270м2;напр.наст.с плочи 30/60/2 или 60/120/2 с хар.на ест.камък-788м2;напр.велоалея с цв.павета 2Т 200/16/60-40м2;напр.ІІ-ри бит.разлив-1888м2;дост.и полаг.плътна асф.смес-1888м2;също непл.асф.смес-37,9т.;дост.и полаг.на хор.маркировка-140м2;парково оборудване:кошчета-96бр.,дървени бесетки-30бр.,пейки-128бр.,кашпи-50бр.,фонтанки-1бр.дост.и монтаж ел.стълбищна асансьорна платформа за външен монтаж без завои за хора с инвалидни количики или с намалено подвижност с товароподемност 150 кг.за преодоляване на 13 бр.стъпъла-1бр.;спортно оборудване-дост.и монтаж комплект за баскетбол-2бр.;оборудв.за детски площадки-двойна люлка-1бр.,люлка четворка-2бр.,пясъчник-3бр.,катерушка-2бр.,пързалка с люлка и кош-2бр.,детски комплекс-2бр., комб.съоръжение-2бр,клатушка-2бр,люлка единична-6бр.,пясъчник-1бр.;напр.водопровод:изкоп-556м3;дост.и монтаж ПЕ тръби-498л.м.;напр.канализ.-изкоп-232м3;дост.и монтаж PVC тр.-179л.м;озел.дейности-разстилане хумус-1129м3;затревяване-5290м2;садене дървета и храсти-6393бр.;също цветя-1084бр.;направа парково и улично осв.-дост.и полаг.кабел СВТ-1780л.м.;дост.стълб УО-78бр.;дост.и монтаж осв.тела-166бр.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: внася се като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BG 74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 50 000 лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Строителни и монтажни дейности по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич” или регистрационния номер в РОП към АОП-00212-2013-....(от Регистъра за ОП към АОП) . При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Петрич като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи в последствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката без ДДС.При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Петрич. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора.Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.
1.Стойност на поръчката-до 5 064 289,15 лв.без ДДС, от които: 1.1.Разполагаема стойност 4 006 906,43 лв.без ДДС- обща стойност за основните обекти, разпределена по обекти в лв.без ДДС, както следва:І-до 500 728,90 лв.без ДДС;ІІ-до 1 923 391,40 лв.без ДДС;ІІІ-до 182 477,48 лв.без ДДС;ІV-до 152 663,12 лв.без ДДС;V-до 480 946,68лв.без ДДС;VІ-до 187 040,62 лв.без ДДС;VІІ-до 579 658,23 лв.без ДДС; 1.2.До 1 057 382,72 лв.без ДДС-обща стойност за допълнителните обекти, която ще бъде разполагаема от Възложителя след евентуално одобрение от УО на ОП и подписване на допълнително споразумение(анекс).Определеният финансов ресурс за всеки допълнителен обект в лв.без ДДС е както следва :I-до 111 454,36 лв.без ДДС;IІ-до 229 880,77лв.без ДДС;ІІІ-до 325 437,25 лв.без ДДС;ІV обект-до 19 530,53 лв.без ДДС;V-до 33 516,59 лв.без ДДС;VІ-до 337 563,22 лв.без ДДС; 2. Финансиране и начин на плащане: 2.1.Финансиране и начин на плащане на основните обекти на интервенция:Финансирането и разплащ.ще се осъществява от бюджета на проекта.Начина и схемата на плащане на основните обекти е следната:Плащането ще се извърши в бълг.лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30 % от стойноста на осн.обекти на интервенция. Авансовото плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на ориг.фактура от страна на Изпълнителя;2.Общ размер на междинните плащания-в размер до 60 % от стойността на осн.обекти на интервенция, които се извършват след искане от Изпълнителя на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база пописан от него, лицето упражн.строителен надзор и лицето от страна на Възложителят, упражн.инвест.контрол, ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР.В ПРОТОКОЛА за извър.натурални видове СМР се посочват количествата, единич.цени и стойност по договор; количества, единич.цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетеният период; количества, единич.цени и стойност на фактически изпълненото през отчетеният период и общо. Изпълнителят представя ориг.фактура за стойността на межд.плащане за група „стойност на фактически изпълненото през отчетеният период”, след одобряване на ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР. Междинното плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изискани документи, срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи.3.Окончателно плащане-извършва се в срок от 30 (тридесет) дни след подписване на последният Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгл.Наредба 3 от 31.07.2003 г.на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Плащането се извършва след предст.на окончателен ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. Изпълнителят представя ориг.фактура за стойността на окончателното плащане. 2.2 Финансиране и начин на плащане на допълнителните обекти на интервенция:Финансирането на допълн.обекти ще се осъществи в случай, че бъде освободен финансов ресурс и след подписв.на допълн.споразумение към договора за БФП (анекс), за което изпълнителят ще бъде уведомен незабавно писмено. Възложителя сам определя за кои от допълн.обекти да изпрати писмено уведомление, когато е частично осигурено финансирането на допълн.обекти, или това финансиране става на няколко части.Начина и схемата на плащане на допълнителните обекти е следната: Плащането ще се извърши в български лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30 % от стойноста на съответният/те допълнителен/ни обекти на интервенция. Авансовото плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя; Продължава в раздел VІ.3 на настоящето обявление.
Не се изисква. При сключване на договора ще се спазват изискванията на чл.49 от ППЗОП. Изисквания към участник ободинение/консорциум: 1.Участник обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Представя се и нотариално заверено копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват: -представляващият обединението, който да е изрично оправомощен да представи оферта от името и за сметка на Обединението, включително и да сключи договор с Възложителя, да задължава с подписа си обединението, както и да получава указания за и от името на всеки член на обединението -разпределението на участието на лицата с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението са солидарно отговорни пред Възложителя за изпълнение на договора до изтичане на последния гаранционен срок по същия. -Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Такъв документ се представя в случаите, в които договора или споразумението за създаване на обединението(консорциума) не съдържа тази информация. 2.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: - съгласие от страна на възложителя; - възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; - в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците в процедурата от настоящата документация; - Независимо от промяната в състава си, обеденението трябва да продължи да отговаря на минималните финансови и икономически и технически изисквания от настоящата документация. - Промяната в състава на изпълнителя не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай. Участникът се отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, когато: - не е представен договор/споразумение за създаването на обединение или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. - състава на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение не може: -да представя самостоятелна оферта, -да участва в друго обединение- участник в процедурата; -да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 8:00 до 12:00 и 13:00 до 17:00 часа в сградата на Общинска администрация-Петрич стая 403, етаж 4, след заплащане на определената цена в касата на Общинска администрация- етаж І или по пощата, като сумата се внася по IBAN сметка на Общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич ВG 94SOMB91308432510044, вид на плащане:447000, Код:SOMBBGSF и се отправя до Възложителя писмено искане.
Български
180
Зала 402, ІV етаж на сградата на Общинска администрация
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се изпълнява по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Допълнителна информация относно Срок за изпълнение на обществената поръчка: 1.Срок за изпълнение на основните обекти на интервенция. Срокът за изпълнение за всеки отделен основен обект на интервенция е 6 (шест) месеца, като той започва да тече от деня на подписване на Протокол образец 2 и 2а към Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Сроковете за изпълнение на строително-монтажните работи на всички основни обекти на интервенция, включени в предмета на възлаганата обществена поръчка не може да бъде по-дълъг от 30.09.2014 г. 2. Срок за изпълнение на допълнителните обекти на интервенция. Срокът за изпълнение на всеки отделен допълнителен обект на интервенция е 6 (шест) месеца и започва да тече от деня на подписване на Протокол образец 2 и 2а към Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя, след подписване на допълнително споразумение към договора за БФП за финансиране на допълнителните обекти на интервенция с което се осигурява финансирането на съответният обект. За подписването на допълнително споразумение (анекс) по предното изречение, изпълнителят ще бъде незабавно уведомен писмено. Срока на изпълнение на допълнителните обекти на интервенция включени в предмета на възлаганата обществена поръчка, не може да бъде по-дълъг от 31.07.2015год. Възложителят е длъжен да изпрати писмено уведомление в подходящ срок, позволяващ изпълнението на работата по допълнителният обект до 31.07.2015 год., вкл.като се съобрази с офертата на изпълнителя. Възложителя сам определя за кои от допълнителните обекти да изпрати писмено уведомление, когато е частично осигурено финансирането на допълнителните обекти, или това финансиране става на няколко части. Продължение от Раздел ІІІ.1.2. на настоящето обявление. 2.Общ размер на междинните плащания-в размер до 60 % от стойността на съответният/те допълнителен/ обект/и на интервенция, които се извършват след искане от Изпълнителя на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база пописан от него, лицето упражняващо строителен надзор и лицето от страна на Възложителят, упражн.инвеститорски контрол, ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. В ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР се посочват количествата, единичните цени и стойност по договор; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетеният период; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото през отчетеният период и общо. Изпълнителят представя оригинална фактура за стойността на междинното плащане за група „стойност на фактически изпълненото през отчетеният период”, след одобряване на ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР. Междинното плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изискани документи, срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи.3.Окончателно плащане-извършва се в срок от 30 (тридесет) дни след подписване на съотв. Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Плащането се извършва след предст.на оконч.ПРОТОКОЛ за извършени натур. видове СМР. Изпълнителят представя ориг.фактура за ст-та на на оконч.плащане.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1.жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3.
24.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ