Версия за печат

00212-2013-0023

BG-Петрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис"№24, За: Христо Георгиев; инж.Петя Кънчева, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 69125; 0745 69131, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: Христо Георгиев; инж.Петя Кънчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителни и монтажни дейности по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич” по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Строителството ще се извърши на улици, междублокови пространства и зелени площи на територията на гр.Петрич
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ще се изпълнят седем основни и шест допълн.обекти. Допълн.обекти - след одобряване на финансиране от УО. Осн.обекти: І.осн.об. «Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.»Подобект 1: «Имот с ид.56126.600.7421-зел.площ между ул. юг-ул.„Долна Джумая”, зап.ул.„Ив.Апостолов”, изт.–ул.„Цар Борис III»; ІІ.осн.об. «Обн.и модерн.на Вх.бул.(сев.вход за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр.гр.част»Подобект 1: «Вх.бул.(имот с ид.56126.601.1540) от същ.ж.п. прелез на лин.София-Кулата по трас.на ул.”Цар Борис ІІІ” до кръст.между„Цар Борис III“, ул.„ Кап.Н.Парапанов“, ул. „Скопие“. Вкл.кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и ул.„Солунска“ и ул.”Места” (на изт.до кръст.между ул.”Солунска” и ул.”Проф.М.Попов”, на запад до кръст.ул.”Места” с ул.”Серска”) и кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и ул. „Битоля»; ІІІ.осн обект: Обект ІІ: «Обн.и мод.на Вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ- 108) към центр.град.част.Подобект 2: «Ул.”Кап. Н.Парапанов” (имот с ид.56126.601.1545)-от юж.вх.на кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“, ул.„Кап. Н.Парапанов“, ул. „Скопие" по трас.на ул.”Кап.Н.Парапанов“ до сев.вх. на кръст.между ул.”Рокфелер”, ул.„Полк.Дрангов“ и ул.”Кап. Н.Парапанов»; ІV-ти осн.об.- Обект ІІ: «Обнов.и модерн.на Вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр. гр.част»Подобект 3: Ул.”Полк.Дрангов” (имот с иден.56126.601.1521) от юж.вх. на кръст.между ул.”Рокфелер”, ул. „Полк.Дрангов“ и ул.”Кап.Н.Парапанов“ по трас.на ул.„Полк.Дрангов“ до кръст.между ул.”Цар Борис ІІІ”, „Полк.Дрангов” и ул.”Вр.Китка»; V-ти осн.обект,Обект ІІ. «Обнов.и модерн.на Вх.бул.(сев.вход за гр.Петрич от път ІІІ-108) към центр.гр.част»Подобект 4: «Ул.”Цар Борис ІІІ”(им.с идент.56126.601.237; 56126.601.245 и 56126.602.1489)-от юж.вх. на кръст.между ул. „Цар Борис III-ти“, ул. „ Кап.Н.Парапанов“, ул. „Скопие“ по трас.на ул. „Цар Борис III-ти“ до сев.вх. на кръст.между ул.„Цар Борис III-ти“ и „Рокфелер“ и от юж. вх. на кръст.между ул. „Цар Борис III-ти“ и „Рокфелер“ по трас.на ул.”Цар Борис ІІІ” (с изкл.на кръг.кръст., през мост на р.Луда Мара до юж.вх. на кръст.ул.„Славянска“ и ул. „Яне Сандански»; VІ-ти осн.об.-Обект І: «Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.»Подобект 5: «Имот с ид.56126.602.3930- Гр.площад «Възраждане»; VІІ-ми осн.обект-Обект ІІІ.: «Възст.и благоустр.на ул.”България” и изгр.на велосип.алея–имоти с ид.56126.602.8238 и 56126.603.7720» Подобект 2: «Ул.„България” от зап.вх.на моста при р.Луда Мара до гран.на урбан.терит.на гр.Петрич-Имот с идент.56126.603.7720» Доп.обекти:I-ви доп.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр."Подобект 3:Имот с идент.56126.603.7741-зел.площ закл.в ъгъла между ул.„Полк.Дрангов” и ул.„Ген.Тодоров”; IІ-доп.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.пл., междубл. простр.и др.”-Подобект 2:Имот с ид.56126.601.507–междубл.простр.в карето между–ул.„Битоля“, запад–ул.„Цар Борис III-ти“, север– ул.„Кожух“, изток–север–ул.„Кожух“, изток–ул.„Поп Богомил“;ІІІ допълн.обект: „Възстан. и благоустр.на зони за общ.отдих-зел.площи, междубл.простр.и др.”.Подобект 4:Имот с ид.56126.601.1469–в карето между ул.„Поп Богомил“ ІІІ допъл.обект: „Възст.и благоустр.на зони за общ.отдих-зел. площи, междубл.простр. и др.”-Подобект 4:Имот с иден.56126.601.1469–в карето между ул.„Струма“, ул. „Битоля”, р.Луда Мара и ул.“Рокфелер”;ІV допълн.обект:”Обнов.и модерн.на вх.бул.(сев.вх.за гр.Петрич от път ІІІ- 108) към центр.гр.част”-Подобект 5: Ул.”Славянска”(им. с идент.56126.602.3933 и 56126.602.3931) от юж.вх.на кръст.ул.„Яне Сандански” и ул.„Славянска” до кръст.ул.„България” и ул.„Славянска” по на ул.„Славянска”; V доп.обект-„Възстан.и благоустр.на ул.”България” и изгражд.на велосип.алея - от имоти с ид.56126.602.и 56126.603.7720”.Подобект 1: Ул.„България”(имот с ид.56126.602.8238) от кръст.ул.„Хр.Ботев” и ул.„България” до кръст.ул „Княз Борис I” и ул.„България”;VІ доп.об-„Озел. на градски пейзаж и изгражд.на детска площадка в кв."Дълбощница", гр.Петрич"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 45233300, 45112700, 45112710, 45233162, 45236210, 45233161, 45332000, 45110000, 45316110

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по оформяне на зелени площи
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на общ.поръчка ще се изпълняват следните основни СМР-мех.изкоп в земни почви; натов.на зем.почви; извозв.на зем.почви на 10km; подг.на основата;направа на кофраж; дост.и полаг.на:подл.бетон В10, бетон В20, армировка А I; армировка А III; неплътна и плътна асфалтова смес тип А,бордюри и тротоарна настилка (включително, но не ограничени до изредените). За основните обекти общо: отстраняване хумесен пласт 30см-2896м3; дост.и разтил.на 30см.хумусен пласт-1263м3;общ обикн.изкоп до 50см-5373м3;насип с пръст-1366м3;разв.на същ.асфалтбет.наст.до 30см.-3027м3;фрезов.на съ.асфалтоб.наст.-829м3;разкъртв.на бет.бордюри-11212м3;разв.на тротоар от плочи-25238м2;изп.на осн.пласт.от трош.камък-1717м3;дост.иполаг.на сиви бет.бордюри 18/35/50-8164л.м.;също 8/16/50-2149л.м.; също 10/25/50-3466л.м.;напр.тротоар със сиви павета 200/16/60-20603м2;също със сиви бет.плочи 400/400/50-3869м2;напр.наст.с плочи 30/60/2 или 60/120/2 с хар.на ест.камък-1368м2;напр.велоалея с цв.павета 2Т 200/16/60-1124м2;напр.І-ви битумен разлив-6855м2;напр.ІІ-ри бит.разлив-51933м2;дост.и полаг.плътна асф.смес-38042м2;също непл.асф.смес-2761т.;също пореста асф.смес-2903т.;дост.иполаг.на хор.маркировка-3258м2;парково оборудване:кошчета-40бр.,напр.фонтан-1бр.,напр.каскада-1бр.,дост.и монтаж бесетки-2бр.,пейки-58бр.,дърв.кашпи-30бр.,фонтанки-2бр.;спортно оборудване-дост.и монтаж компл.за баскетбол-2бр.;оборудв.за една детска площадка-дост.и монтаж люлка-1бр., катерушка-1бр.,пързалка-1бр.,детск.комплекс-1бр.,пясъчник-1бр;направа ограда за детска и спортна площадка-215л.м.;напр.водопровод:изкоп-1040м3;дост.и монтаж ПЕ тръби-369л.м.;напр.канализ.-изкоп-353м3;дост.и монтаж PVC тр.-281л.м;дост.и монтаж улични оттоци-391л.м.;озел.дейности-разстилане хумус-2567м3;затревяване-8772м2;садене дървета и храсти-6765бр.;също цветя-1452бр.;направа парково и улично осв.-дост.и полаг.кабел СВТ-7285л.м.;дост.стълб УО-221бр.;дост.и монтаж осв.тела-310бр.; За допълнителните обекти общо: отстраняване хумесен пласт 30см-3388м3; дост.и разтилане на 30см.хумусен пласт-68м3;общ обикн.изкоп до 50см-1250м3;насип с пръст-1854м3;фрезов.на същ.асфалтоб.наст.-39,6м3;разкъртв.на бет.бордюри-896м3;разв.на тротоар от плочи-3091м2;изп.на осн.пласт.от трош.камък-358,40м3;дост.и полаг.на сиви бет.бордюри 18/35/50-639л.м.;също 8/16/50-1922л.м.; също 10/25/50-199л.м.;напр.тротоар със сиви павета 200/16/60-1149м2;също със сиви бет.плочи 400/400/50-3270м2;напр.наст.с плочи 30/60/2 или 60/120/2 с хар.на ест.камък-788м2;напр.велоалея с цв.павета 2Т 200/16/60-40м2;напр.ІІ-ри бит.разлив-1888м2;дост.и полаг.плътна асф.смес-1888м2;също непл.асф.смес-37,9т.;дост.и полаг.на хор.маркировка-140м2;парково оборудване:кошчета-96бр.,дървени бесетки-30бр.,пейки-128бр.,кашпи-50бр.,фонтанки-1бр.дост.и монтаж ел.стълбищна асансьорна платформа за външен монтаж без завои за хора с инвалидни количики или с намалено подвижност с товароподемност 150 кг.за преодоляване на 13 бр.стъпъла-1бр.;спортно оборудване-дост.и монтаж комплект за баскетбол-2бр.;оборудв.за детски площадки-двойна люлка-1бр.,люлка четворка-2бр.,пясъчник-3бр.,катерушка-2бр.,пързалка с люлка и кош-2бр.,детски комплекс-2бр., комб.съоръжение-2бр,клатушка-2бр,люлка единична-6бр.,пясъчник-1бр.;напр.водопровод:изкоп-556м3;дост.и монтаж ПЕ тръби-498л.м.;напр.канализ.-изкоп-232м3;дост.и монтаж PVC тр.-179л.м;озел.дейности-разстилане хумус-1129м3;затревяване-5290м2;садене дървета и храсти-6393бр.;също цветя-1084бр.;направа парково и улично осв.-дост.и полаг.кабел СВТ-1780л.м.;дост.стълб УО-78бр.;дост.и монтаж осв.тела-166бр.

Прогнозна стойност без ДДС
5064289.15 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: внася се като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BG 74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 50 000 лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Строителни и монтажни дейности по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич” или регистрационния номер в РОП към АОП-00212-2013-....(от Регистъра за ОП към АОП) . При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Петрич като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи в последствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката без ДДС.При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Петрич. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора.Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Стойност на поръчката-до 5 064 289,15 лв.без ДДС, от които: 1.1.Разполагаема стойност 4 006 906,43 лв.без ДДС- обща стойност за основните обекти, разпределена по обекти в лв.без ДДС, както следва:І-до 500 728,90 лв.без ДДС;ІІ-до 1 923 391,40 лв.без ДДС;ІІІ-до 182 477,48 лв.без ДДС;ІV-до 152 663,12 лв.без ДДС;V-до 480 946,68лв.без ДДС;VІ-до 187 040,62 лв.без ДДС;VІІ-до 579 658,23 лв.без ДДС; 1.2.До 1 057 382,72 лв.без ДДС-обща стойност за допълнителните обекти, която ще бъде разполагаема от Възложителя след евентуално одобрение от УО на ОП и подписване на допълнително споразумение(анекс).Определеният финансов ресурс за всеки допълнителен обект в лв.без ДДС е както следва :I-до 111 454,36 лв.без ДДС;IІ-до 229 880,77лв.без ДДС;ІІІ-до 325 437,25 лв.без ДДС;ІV обект-до 19 530,53 лв.без ДДС;V-до 33 516,59 лв.без ДДС;VІ-до 337 563,22 лв.без ДДС; 2. Финансиране и начин на плащане: 2.1.Финансиране и начин на плащане на основните обекти на интервенция:Финансирането и разплащ.ще се осъществява от бюджета на проекта.Начина и схемата на плащане на основните обекти е следната:Плащането ще се извърши в бълг.лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30 % от стойноста на осн.обекти на интервенция. Авансовото плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на ориг.фактура от страна на Изпълнителя;2.Общ размер на междинните плащания-в размер до 60 % от стойността на осн.обекти на интервенция, които се извършват след искане от Изпълнителя на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база пописан от него, лицето упражн.строителен надзор и лицето от страна на Възложителят, упражн.инвест.контрол, ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР.В ПРОТОКОЛА за извър.натурални видове СМР се посочват количествата, единич.цени и стойност по договор; количества, единич.цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетеният период; количества, единич.цени и стойност на фактически изпълненото през отчетеният период и общо. Изпълнителят представя ориг.фактура за стойността на межд.плащане за група „стойност на фактически изпълненото през отчетеният период”, след одобряване на ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР. Междинното плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изискани документи, срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи.3.Окончателно плащане-извършва се в срок от 30 (тридесет) дни след подписване на последният Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгл.Наредба 3 от 31.07.2003 г.на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Плащането се извършва след предст.на окончателен ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. Изпълнителят представя ориг.фактура за стойността на окончателното плащане. 2.2 Финансиране и начин на плащане на допълнителните обекти на интервенция:Финансирането на допълн.обекти ще се осъществи в случай, че бъде освободен финансов ресурс и след подписв.на допълн.споразумение към договора за БФП (анекс), за което изпълнителят ще бъде уведомен незабавно писмено. Възложителя сам определя за кои от допълн.обекти да изпрати писмено уведомление, когато е частично осигурено финансирането на допълн.обекти, или това финансиране става на няколко части.Начина и схемата на плащане на допълнителните обекти е следната: Плащането ще се извърши в български лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30 % от стойноста на съответният/те допълнителен/ни обекти на интервенция. Авансовото плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя; Продължава в раздел VІ.3 на настоящето обявление.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква. При сключване на договора ще се спазват изискванията на чл.49 от ППЗОП. Изисквания към участник ободинение/консорциум: 1.Участник обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Представя се и нотариално заверено копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват: -представляващият обединението, който да е изрично оправомощен да представи оферта от името и за сметка на Обединението, включително и да сключи договор с Възложителя, да задължава с подписа си обединението, както и да получава указания за и от името на всеки член на обединението -разпределението на участието на лицата с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението са солидарно отговорни пред Възложителя за изпълнение на договора до изтичане на последния гаранционен срок по същия. -Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Такъв документ се представя в случаите, в които договора или споразумението за създаване на обединението(консорциума) не съдържа тази информация. 2.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: - съгласие от страна на възложителя; - възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; - в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците в процедурата от настоящата документация; - Независимо от промяната в състава си, обеденението трябва да продължи да отговаря на минималните финансови и икономически и технически изисквания от настоящата документация. - Промяната в състава на изпълнителя не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай. Участникът се отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, когато: - не е представен договор/споразумение за създаването на обединение или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. - състава на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение не може: -да представя самостоятелна оферта, -да участва в друго обединение- участник в процедурата; -да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа:Плик №1:Докум.за подбор-Общи документи:1.Нач.оферентен лист за участие в откр.проц;2.Списък на докум.,съдърж. се в офертата,подп.от участн.или негов упълн.представ.;3.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгл.чл.23 от ЗТР, когато участ.е ЮЛ или ЕТ; копие от докум.за самоличност,когато участ.е ФЛ. Когато не е предст.ЕИК съгл.чл.23 от ЗТР участн.-ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удост.за акт.състояние. Чужд.ЮЛ прилагат еквив.документ на съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени. При предст.на документ, който е съставен на чужд език, същият следва да се представи в офиц.превод.В случай, че участ.е обедин./консорц.,което/който не е ЮЛ, горните изискв.се отнасят за вс.ФЛ или ЮЛ, вкл.в обедининението;4.Участник обедин./консорц.,което/който не е ЮЛ,предст.Договор или споразум.за учред.на обедин.(ориг.или нот.зав.копие).Предст.се и нот.зав.копие или ориг.на документ,подписан от лицата в обедин.,в който задълж.се посочват клаузите,посочени в т.ІІІ.1.3.-т.1от наст.обявление.Такъв документ се предст.в случаите,в които договора или споразум.за създ.на обедин.(консорц.)не съдържа тази информация;5.Копие на удост.за рег.по ЗДДС (или екв.за участ.чужд.лица), ако е налич.такова или декл.,че участн.не е рег.поЗДДС (св.текст);6.Нот.зав.пълном.на лицето подп.офертата-ориг.,когато офертата(или някой докум.от нея)не е подп.от управл.и предст.участ.съгл.акт.му рег.,а от изрич.упълном.негов представ.; 7.Зав. от участ.копие на Удостов.за вписв.в ЦПР на строителя за изпълн.на втора група строежи от трета категория (чл.5, ал.6,т.2.3.1-вт.група,тр.катег.строежи по чл.137, ал.1,т.3,б."а"и"ж"),съгл.чл.5,ал.6 от Правилн.за реда за вписв.и водене на ЦПРС или при участник–чужд.лице-еквив.докум.,изготв.съгл.нац.закон на участн.,изд.от комп.орган от държавата, в която е установен.Вписването в съотв.регистър на държава-чл.на ЕС, или на др.държава-страна по Споразум.за Европ.иконом.простр.,има силата на вписв.в ЦПРС за обхв.на дейностите, за които е издадено (чл.3, ал.2 от ЗКС). В случай че участн.е чужд.лице и не е вписан в ЦПРС към датата на под.на офертата или не притеж.валиден екв.документ,то същият прилага еквив.докум.,изготв.съгл.нац.закон на участ.,изд.от комп.орган от държ.,в която е установен или Декларация(св.текст),че се е запознал с услов.за вписв. в ЦПРС, отг.на тях и ако бъде опред.за изпълнител се задълж.в 30-дн.срок от получ.на реш.за изпълн.да предст.докум.удост.вписв.му в ЦПРС.Участ.предст.и талоните за актуална рег.в ЦПРС или екв.докум.Когато инф.за рег.е публ.достъпна, участн.може да предст.декл.с указан интернет адрес на който е видна регистрацията му ;8.Декл.за отсъст.на обст.по чл.47, ал.1,т.1,букви а,б,в,г и д, ал.2,т.5, ал.5,т.1 от ЗОП;9.Декл.за отсъст.на обст. по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1 и 3 и ал.5,т.2 от ЗОП;10.Декл.за липсата на обст.по чл.106,пар.1,чл.107, пар.1 и чл.109,пар.2 б.“а” от Регл.(ЕО, Евратом) №966/2012 на Европ.парламент и Съв.на ЕС;11.Декл.за прием.на услов.в проекта на договора;12.Декл.за подизпълн.,които ще участват при изпълн.на поръч.,както и вида на раб.,които ще извършват и дела на тяхн.участие,ако участ.предв. подизп.;13.Декл.за съгл.за участие като подизп.в изпълн.на общ.поръчка;14.Декл.по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП;15.Документ за закуп.докум.;16.Документ за гаран.за участие в проц.-оригинал,удост.внасянето на гаран.или ориг.на банкова гаран.за участие;17.Докум.док.съотв.с мин.изискв.за иконом.и фин.съст.са посоч.в т.ІІІ.2.2.от наст.обявление.18.Докум.док.съотв.с мин.изискв.за техн.възм.и квалиф.са посоч.в т.ІІІ.2.3. от наст.обявление; Съдърж.на Плик №2:Технич.предлож.за изпълн.на поръчката, съдърж.срока на изпълн.на поръчката- към него се прилагат:1.Линеен график за изпълн.на дейностите;2.Диаграма на раб. ръка;3.Сертиф.за произход и съотв.за материалите;Съдърж. на Плик №3: Ценово предлож.за изпълн.на поръч.и към него се прилагат:1.Колич.-ст.сметка за изпълн.на поръч.на хартиен и електр.носител; 2.Подробни анализни цени за всяка поз.от колич.-ст-стната сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декл.за оборота от догов. за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните три финансово приключили години (2010, 2011, 2012г.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Заверено от участника копие на валиден към датата посоч.в раздел ІV.3.8 на обявл.за общ.поръчка, дата на отваряне на офертите застрахователен договор/застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането в размер на 200 000 лева. За чуждестранен участник, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Когато документът е на чужд език, се представя и в превод. Същият/същата трябва да бъде придружена с декларация(свободен текст) от участника, респективно подизпълнителя или от члена в обединението/консорциума, че в случай, когато срокът на валидност на застраховката изтича в периода на валидност на офертата или по време на действие на договора, той ще удължи срока . Указание:При представяне на документите, с които участникът доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя да се спазват изискванията на чл.56, ал.2, ал.3, ал.4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Oборотът на участ.за посл.три финансово прикл. год.(2010, 2011 и 2012г.) в зав.от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си от договори за строителство с предмет, сходен с предмета на поръч.,да не е по-малък от 7 000 000 (седем милиона) лева без ДДС общо за трите години. Забележка:Под «оборот от сходни с предмета на поръчката договори за строителство » се разбира–оборот от изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи).В случай, че участ.е обед., което не е юрид.лице, изискв.по-горе трябва да бъде изпълн.общо от обед., а при участие на подизп.изискв.се прилага съобр.вида и дела на участието им. 2.Участникът да е застрахован по чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството в размер на 200 000 лв. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентна застраховка за професионална отговорност. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е рег.като самостоятелно юрид.лице, изискв.се прилага за всеки един от членовете на обединението/консорциума, който съобразно разпред.на дейностите, направено в договора за учредяване на обединението или друг документ, ще извършва дейности, свързани със строителство. В случаите, когато се ползва подизпълнител, изискв.се прилага за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.Участник, който не отговаря на изискванията посочени в този раздел се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декларация на основните договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата, придружен от препоръка/и за добро изпълн.за посочен/и в списъка-декларация договор/и. Препоръките трябва да посочват предмета на договора, стойността, датата и мястото на строителството както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръката трябва да е надлежно оформена с издател и лице за контакт. От посочената в списъка информация, договори и приложените препоръки трябва да е видно налице ли е по отношение на участника изпълнението на минималното изискване. 2.Списък-декларация на специализирано техническо оборудване, транспортни средства, машини и съоръжения-собствени или наети за осигуряване на качественото изпълнение на обществената поръчка.Към него се прилагат заверени от участника копия на документи, доказващи собственост, наем или официален ангажимент за техн.оборудване, трансп.средства, машини и съоръжения (регистрационни талони/свидетелства за регистрация и/или окончателен договор за покупка, лизинг, наем и/или друга форма на официален ангажимент и/или извлечения от съответните счетоводни сметки- аналитични записи на материалните активи и прочее), както и декларация(свободен текст), че същите ще са на разположение на участника през целия срок за изпълнение на общ.поръчка, издадена от собственика на ресурса. 3.Списък-декларация на собствения и/или нает инженерно-технически състав, който ще участва в изпълнението на поръчката.Към него се прилагат: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа;Заверени копия от документи,удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати издадени от компетентен или нормативно познат орган по утвърдени държавни изисквания; трудови /служебни /осигурителни книжки, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи) за всеки член на екипа, с които участникът доказва съответствието им с изискванията на Възложителя; -Заверени копия от удостоверения за Координатора по безопасност и здраве и Специалиста – контрол на качеството или еквивалентен документ издаден от компетентен или нормативно познат орган по утвърдени държавни изисквания; Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката (свободен текст). 4.Списък-декларация на собствения и/или нает изпълнителски персонал, който ще участва в изпълнението на поръчката. 5.Заверено от участника копие на валиден към датата на отваряне на офертата сертификат ISO 9001:2008 или копия на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват-изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи. 6.Заверено от участника копие на валиден към датата на отваряне на офертата сертификат ISO 14001:2004 или копия на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на опазване на околната среда с обхват -изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи. Указание:При представяне на документите, с които участникът доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя да се спазват изискванията на чл.56, ал.2, ал.3, ал.4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участ.да е изпълнил за посл.пет год.до дат.на под. на офертата поне 1(един) дог.за строит.с предмет, сх.с предм.на поръч.Заб:а) Под „договор, сх.с предм.на поръч." следва да се разбира дог.за изгражд./осн. ремонт/реконстр./рехаб. на улици и/или съоръж.към тях и/или изграж./осн.ремонт/реконстр./рехаб.на зел.площи, паркове, градини, места за отдих, пеш.зони и/или алеи); б) Под изпълнен договор се разбира такъв договор,чието изпълн.е приключ.незав.от датата на сключв.му и който е въведен в експлоат.или еквив.,ако обектът е на терит.на др.страна.в) Тези дог.може да са скл.с Възлож.по смисъла на ЗОП или с др.лица. Участникът трябва да разполага за изпълн.на общ.поръчка: 2.Минимум със сл.спец.собств.или наето техн.оборудв., трансп.средства, машини и съоръж.за качеств. изпълн.на общ.поръчка: Комб.багер с хидрочук-2 бр.; Машина за фрезоване на асфалт-1бр.; Фугорезачка-1бр.; Мини челен товарач-2бр; Водоноска-1бр; Самосвал-5бр; Двубандажен вибр.валяк-2бр; Валяк-2бр; Грейдер-1бр; Автогудронатор-1бр;Асфалтополагаща машина-1бр; Машина за полагане на хориз.маркировка-1бр;Челен товарач-2бр;Бордови автомобил с кран-2бр; Къртачи -2бр; Машина за челно заваряване-1бр. 3.Минимум със следният собств.и/или нает квалиф. и опитен инж.-технически екип: -Техн.ръководител-мин.2 бр; техн.правосп.лица съгл.чл.163а от ЗУТ, който да има най-малко 2 г.опит на позиция техн.ръков.на поне един под.обект. -Специалист–контрол на качеството -мин.1 бр; технич.прав.лице, което да притежава Удостоверение или друг еквив.докум.за прем.обучение за контрол върху кач.на изпълн.на строителството, с опит като такъв не по–малко от 2 г. -Специалист-коорд.по безоп.и здраве– мин.1бр;да притеж.валидно удостоверение за КБЗ в строителството,съгл.Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чужд.лица еквив.,съгл.законодателството на държавата,в която са установени,с опит като такъв не по–малко от 2 г. -Пътен инженер-мин.1бр; да притеж.Обр.квалиф.степен „магистър“, спец. „Пътно строителство” или еквив.; Професионален опит – мин.5 г.по спец.; -„ВиК” инженер-мин.1бр.; да притеж. обр.квалиф.ст.„магистър“,спец.„ВиК”, профил „Мрежи и съоръж.” или еквив.; Проф.опит–мин.5 г.по спец.; -Електро инженер-мин.1бр.; да притеж.Обр.квал.степен „магистър“, спец.„Електроенергетика и електрообзавеждане” или „Електротехника” или еквив.; Проф.опит – мин.5 г.по спец.; -Геодезист-мин.1бр; да притеж.обр.квалиф.степен „магистър“,спец.„Геодезия“ или еквив.; Проф.опит – мин.3 г.по спец.; -Озеленител-мин.1бр.; да притеж.образ.по Спец.„Озеленяване“ или еквив.; Проф.опит– 3 г. Забележка: Участн.трябва да посочи за вс.от поз.от инж.-технич.екип отделни лица (едно техн.лице не може да съвмест.две поз.от изиск.инж.-техн.екип). 4.Със собствен и/или нает изпълнителски персонал от минимум 20 лица. В случай, че участикът е обединение, което не е ЮЛ, изискв.по-горе(т.1,2,3 и т.4) трябва да бъдат изпълнени общо от обединението,а при участ.на подизп.изискв.се прил. съобр.вида и дела на участ.им в изпълн.на общ.поръчка. 5.Участникът да е сертиф.поISO 9001:2008 за система за управл.на качеството или еквив. или внедрени екв.мерки.6.Участникът да е сертиф. поISO 14001:2004 за система за управл.на околн.среда или екв. или внедрени екв.мерки. Обхват на сертификатите-изгражд./осн. ремонт/реконстр./рехабил.на улици и/или съоръж.към тях и/или изграждане/осн. ремонт/реконстр./рехаб.на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пеш.зони и/или алеи. В случай на участие на обедин./консорц.,което не е регистр. като самост. ЮЛ, изискв.по-горе(т.5 и 6) се прилагат за всеки един член, който съобр. разпр.на дейностите, направени в дог.за учред.на обед.или др.документ, ще извър.дейности, свърз.със строителство. В случай,когато се ползва подизп.,посоч.по-горе изискв.се прил.за всеки един от подизп., които ще изпълн.дейности свърз.със строит.с обхват на сертиф. съотв.на дейността(раб.,която ще извършва, при изпълн.на общ.поръчка). Участник, който не отг.на изискв.посоч.в този раздел се отстр.от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение със следните подпоказатели:1.Гаранционен срок с относителна тежест-0.15;2.Управление на риска с относителна тежест-0.25; 3.Технологична последователност и организация на строителните процеси с относителна тежест 0.60; тежест: 70
Показател: Предлагана цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 558814 от 05.09.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 35 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 8:00 до 12:00 и 13:00 до 17:00 часа в сградата на Общинска администрация-Петрич стая 403, етаж 4, след заплащане на определената цена в касата на Общинска администрация- етаж І или по пощата, като сумата се внася по IBAN сметка на Общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич ВG 94SOMB91308432510044, вид на плащане:447000, Код:SOMBBGSF и се отправя до Възложителя писмено искане.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

Зала 402, ІV етаж на сградата на Общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се изпълнява по проект „Възстановяване и благоустрояване на улици, междублокови пространства и зелени площи в гр.Петрич, община Петрич”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Допълнителна информация относно Срок за изпълнение на обществената поръчка: 1.Срок за изпълнение на основните обекти на интервенция. Срокът за изпълнение за всеки отделен основен обект на интервенция е 6 (шест) месеца, като той започва да тече от деня на подписване на Протокол образец 2 и 2а към Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Сроковете за изпълнение на строително-монтажните работи на всички основни обекти на интервенция, включени в предмета на възлаганата обществена поръчка не може да бъде по-дълъг от 30.09.2014 г. 2. Срок за изпълнение на допълнителните обекти на интервенция. Срокът за изпълнение на всеки отделен допълнителен обект на интервенция е 6 (шест) месеца и започва да тече от деня на подписване на Протокол образец 2 и 2а към Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя, след подписване на допълнително споразумение към договора за БФП за финансиране на допълнителните обекти на интервенция с което се осигурява финансирането на съответният обект. За подписването на допълнително споразумение (анекс) по предното изречение, изпълнителят ще бъде незабавно уведомен писмено. Срока на изпълнение на допълнителните обекти на интервенция включени в предмета на възлаганата обществена поръчка, не може да бъде по-дълъг от 31.07.2015год. Възложителят е длъжен да изпрати писмено уведомление в подходящ срок, позволяващ изпълнението на работата по допълнителният обект до 31.07.2015 год., вкл.като се съобрази с офертата на изпълнителя. Възложителя сам определя за кои от допълнителните обекти да изпрати писмено уведомление, когато е частично осигурено финансирането на допълнителните обекти, или това финансиране става на няколко части. Продължение от Раздел ІІІ.1.2. на настоящето обявление. 2.Общ размер на междинните плащания-в размер до 60 % от стойността на съответният/те допълнителен/ обект/и на интервенция, които се извършват след искане от Изпълнителя на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база пописан от него, лицето упражняващо строителен надзор и лицето от страна на Възложителят, упражн.инвеститорски контрол, ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. В ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР се посочват количествата, единичните цени и стойност по договор; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетеният период; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото през отчетеният период и общо. Изпълнителят представя оригинална фактура за стойността на междинното плащане за група „стойност на фактически изпълненото през отчетеният период”, след одобряване на ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР. Междинното плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изискани документи, срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи.3.Окончателно плащане-извършва се в срок от 30 (тридесет) дни след подписване на съотв. Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа-Обр.15, съгласно Наредба 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ с който се извършва предаване на строежа от строителя на възложителя.Плащането се извършва след предст.на оконч.ПРОТОКОЛ за извършени натур. видове СМР. Изпълнителят представя ориг.фактура за ст-та на на оконч.плащане.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1.жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ