Версия за печат

00265-2013-0029

BG-Раднево: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева - Експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public.php.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Преустройство на контактната мрежа на ж.п. пост „Добив” в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево – проектиране и изпълнение” – реф. № 032/2013 г. - ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: ж.п. пост „Добив” в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Преустройство на контактната мрежа на ж.п. пост „Добив” в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево – проектиране и изпълнение” – реф. № 032/2013 г. - ЗОП, в това число: изработване на работен проект в обхват и части, осигуряващи възможност за цялостно изпълнение на обекта, в т.ч. работни чертежи и детайли, по които ще се изпълняват отделните видове СМР, обяснителни записки, технически спецификации, сметните документации за всяка част от проекта и др., в съответствие с чл.24 на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, авторски надзор, оказване на техническа помощ и участие в комисии по преценка на Възложителя, доставка на необходимото оборудване и материали, изпълнение на СМР предвидени в разработения и одобрен от възложителя работен проект, обучение на персонал на експлоатационния персонал, съгласно изискванията на Възложителя, извършване на изпитания и пускане в експлоатация,, осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, както и екзекутивни чертежи по всички части.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45234160, 71323000

Описание:

Работи по изграждане на контактна мрежа
Услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения с производствено предназначение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37614.89 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

реф. № 032/2013 г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 536644 от 12.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № МТ-270 / Обособена позиция №: / Заглавие:Преустройство на контактната мрежа на ж.п. пост „Добив” в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево
V.1.1) Дата на сключване договора
23.10.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Строителство и монтаж” ООД ЕИК:833066574, ул. „Захари Зограф” №2, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82957, E-mail: smltd@abv.bg, Факс: 0417 82291

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37614.89 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 13%
Кратко описание
1. Изготвяне на работен проект и сметна документация (РПСД), разработени в съответствие с изискванията на чл. 169, ал.1 и ал.2 от Закона за устройство на територията и действащата нормативна база в областта на инвестиционното проектиране в т.ч.: Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №7/2004 г. За правила и норми в устройствените зони и изискванията на възложителя 2. Извършване на авторски надзор, техническа помощ и участие в приемателни комисии.
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

График за изпълнение на дейностите: • І-ви етап – изготвяне на работен проект – 20 (двадесет) календарни дни от датата на подписване на договора; • ІІ-ри етап - изпълнение на строителството – до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия/ниво (Приложение №2 към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството към ЗУТ). Датата, на която изтича времетраенето на строителството е датата на съставяне Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15). Участникът да представи с техническата оферта план за осигуряване на качеството на изпълнение, включващ и детайлен календарен график, отговорностите по всяка от задачите и реда за изпълнението им. Планът се съгласува и приема от ММИ ЕАД. Детайлният календарен график влиза в обхвата на ПБЗ на обекта, при наличието на условия за изготвяне на план за безопасност и здраве (съгласно изискванията по чл. 9 и 10 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи) Изпълнителят има право да поиска удължаване на срока за изпълнение на СМР, при лоши климатични условия, нареждане за спиране и други обективни причини, които не се дължат на пропуск или на нарушаване на договора от страна на изпълнителя или които не могат да се вменят като негова отговорност. Размерът на удължаването се определя след консултации между възложителя и изпълнителя. Договореното удължаване на срока се удостоверява с подписан протокол между упълномощени представители на изпълнителя и възложителя. Посоченият срок за изпълнение на строителството не включва времето за спиране на строителството, за което има подписан протокол между упълномощени представители на изпълнителя и възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващи от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП