Версия за печат

00210-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, Министър на финансите, ул. "Г.С. Раковски" № 102, За: Таня Георгиева, главен секретар, България 1040, София, Тел.: 028959 2777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с един изпълнител за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на копирна хартия"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на копирна хартия" . Видовете и техническите характеристики на копирната хартия са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на рециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 450 000 /четиристотин и петдесет хиляди/ лева без ДДС; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса" с прогнозен бюджет 70 000 /седемдесет хиляди/ лева без ДДС

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1379617.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2013-0004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 035 - 055295 от 19.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: С-36 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на рециклирана копирна хартия"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда" ЕИК 000885099, Район "Младост" бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 934430 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: С-37 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нерециклирана копирна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Плесио компютърс" ЕАД ЕИК 131262158, ул. "Ангел Кънчев" № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9377147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 180300

Интернет адрес/и:

URL: www.plesio.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 450000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 375966 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: С-38 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда" ЕИК 000885099, район Младост, бул. "Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 70000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 69221.5 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2013 г.