Версия за печат

00426-2013-0020

BG-Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Първи и Втори етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Кюстендил и селата Лозно, Жиленци и Слокощица
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е „Доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Първи и Втори етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица”. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъде извършена доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Първи и Втори етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица“, включително: Задача 1: Доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Първи етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица“; Задача 2: Доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Втори етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица“. В рамките на Задача 1 следва да бъде извършена доставка на следните материали и оборудване: • Преносим компютър със софтуер - 1 бр.; • Персонален компютър със софтуер - 2 бр.; • Мултифункционално устройство (принтер, скенер, копирна машина) - 1 бр.; • Мултимедийно устройство – 1 бр.; • Копирна хартия, А4, 500 л – 35 пакета; • Тонер касета – 3 бр.; • Химикалки – 50 бр.; • Текст маркер брой (опаковка) – 60 бр.; • Самозалепващи листчета – 8 бр.; • Коректор – 2 бр.; • Телбод машинка – 5 бр.; • Телчета за телбод – 5 бр./пакета; • Кламери опаковка – 5 бр.; • Органайзер бюро – 5 бр.; • Перфоратор – 5 бр.; • Картонен класьор – 30 бр.; • Папка джоб - 6 опаковки; • Папка PVC с машинка – 50 бр.; • Пликове формат В4 – 40 опаковки; • Пликове формат DL – 2 опаковки; • CD - R, 700 MB (записващи дискове) – 100 бр.; • Пликове за CD – 4 опаковки; • Настолен калкулатор – 4 бр.; • Ножици – 4 бр.; В рамките на Задача 2 следва да бъде извършена доставка на следните материали и оборудване: • Копирна хартия, А4, 500 л – 105 пакета; • Тонер касета – 9 бр.; • Химикалки – 150 бр.; • Текст маркер - 180 опаковки; • Самозалепващи листчета – 24 бр.; • Коректор – 6 бр.; • Телбод машинка – 15 бр.; • Телчета за телбод – 15 пакета; • Кламери – 15 опаковки; • Органайзер бюро – 15 бр.; • Перфоратор – 15 бр.; • Картонен класьор – 90 бр.; • Папка джоб – 18 опаковки; • Папка PVC с машинка – 150 бр.; • Пликове формат В4 – 120 опаковки; • Пликове формат DL – 6 опаковки; • CD - R, 700 MB (записващи дискове) – 300 бр.; • Пликове за CD – 12 опаковки; • Настолен калкулатор – 12 бр.; • Ножици – 12 бр. Забележка: Дейностите в рамките на Задача 2 ще бъдат осъществени единствено в случай, че Договарящият орган на ОП „Околна среда 2007-2013 г.” одобри резултатието от Първи етап от проекта (реализирани в рамките на Споразумението за подготовка на проект) и бъде сключено Споразумение за изпълнение на проект „Реконструкция и разширение на канализационна и водопреносна мрежа в агломерация Кюстендил, включително и селата Лозно, Жиленци и Слокощица”. Изпълнителят осигурява гаранционна поддръжка на компютърното оборудване и софтуер мин 24 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30192000, 30197630, 30141000, 30121100, 30213100, 30213300

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане
Калкулатори
Фотокопирни машини
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Настолен компютър


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7443.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана цена; тежест: 65
Показател: срок за изпълнение след заявка /в к.дни/; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556750 от 22.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-882 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на оборудване и канцеларски материали за целите на изпълнението на Първи и Втори етап от проект „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица”.
V.1) Дата на сключване договора
23.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Лалка Стоева-Ангора", ул."Полк.Стефан Манов" № 3, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550606

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7443.48 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира в рамките на Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011119-C021 от 01.02.2012 г. за проект № DIR-51011119-25-59 „Реконструкция и разширение на ВиК мрежа в агломерация Кюстендил, включително в селата Лозно, Жиленци и Слокощица”, в рамките на ОП "Околна среда 2007-2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор