Версия за печат

04626-2013-0001

BG-СОФИЯ: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

38 ОУ "ВАСИЛ АПРИЛОВ", УЛ. ШИПКА №40, За: ВИОЛЕТА ИВАНОВА ИГОВА, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 0884 801405, E-mail: igova_v@abv.bg

Място/места за контакт: 38 ОУ "ВАСИЛ АПРИЛОВ"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОСИГУРЯВАНЕ НА ХРАНЕНЕ НА УЧЕНИЦИ ОТ ПЪРВИ ДО ЧЕТВЪРТИ КЛАС В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПМС 308 ОТ 2010 ГОДИНАЯ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: 38 ОУ "ВАСИЛ АПРИЛОВ"
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ПРЕДМЕТ: ДОСТАВКА НА ЗАКУСКИ ПО ПМС 308 ТРИСТА ДЕВЕТДЕСЕТ И ПЕТ БРОЯ СРОК: 31.12.2013 ГОДИНА

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16662 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОСТАВКА НА ЗАКУСКА ПО ПМС 308/2010
V.1) Дата на сключване договора
16.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МЕЛИЗ ООД ЕИК 201704625, Ж.К. ЗОНА Б-5, БЛ. 10,ВХ. А, ЕТ. 5., БЪЛГАРИЯ 1309, СОФИЯ, Тел.: 0889 833319

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16662 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

ЧЛ. 14, АЛ.4, Т.2 ОТ ЗОП ЧЛ. 14, АЛ.7 ОТ ЗАКОНА ЗА ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ ЧЛ. 36, АЛ.5 ОТ ЗАКОНА ЗА ННАРОДНАТА ПРОСВЕТА ЧЛ. 42, АЛ.2 ОТ НАРЕДБАТА ЗА УСРОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ТЪРГОВЕ И КОНКУРСИ ЗАПОВЕД №СО-РД-09-521/10.08.2013 Г. НА КМЕТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА ЗАПОВЕД №РД-09-357/04.12.2012 Г. НА КМЕТА НА РАЙОН СРЕДЕЦ