Версия за печат

01037-2013-0001

BG-гр. Копривщица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Копривщица, ул. „ Любен Каравелов” № 16, За: инж. Стоян Гарчев, заместник-кмет, Република България 2077, гр. Копривщица, Тел.: 07184 2119; 0889 618702; 0884 909762, E-mail: info@koprivshtitsa-bg.com

Място/места за контакт: Община Копривщица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.koprivshtitsa-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://koprivshtitsa-bg.com/bg/municipality/profil-na-kupuvacha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изграждане на обект „Аквапарк“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Копривщица, УПИ V 1483, 1484, кв. 122
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е изграждане на многофункционален парк (аквапарк), разположен в град Копривщица. Комплексът представлява многофункционален басейн с плувен тракт, водни атракции и водна пързалка и детски басейни, със затревено плажно пространство около него, обслужваща сграда, душове и паркинг за автомобили, велосипеди и мотоциклети паркинг. Изискванията на Възложителя към работите са определени в Том ІІІ Техническа спецификация и Том V Инвестиционен проект от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45242000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидросъоръжения за развлечения и отдих

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За изграждането на многофункционалния воден парк се предвижда изпълнението на строително-монтажни работи, съгласно техническата спецификация на възложителя и одобрения инвестиционен проект. Предвидени са следниите работи: 1) Изграждане на площадкова канализация; 2) Изграждане на площадков водопровод; 3) Изпълнение на армировъчни, кофражни и бетонови работи; 4) Изпълнение на зидарски и довършителни работи; 5) Изграждане на вътрешна канализация; 6) Изграждане на вътрешен водопровод; 7) Изграждане на електроинсталации; 8) Изграждане на ОВК инсталации; 9) Паркоустройствени работи; 10) Доставка и монтаж на конструкцията на басейна; 11) Доставка и монтаж на технологични компоненти; 12) Доставка на обзавеждане.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

365


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайния срок за представяне на офертата, включително удължения такъв. Срокът на гаранцията трябва да бъде удължен от участника, след получаване на обосновано искане от страна на възложителя.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на възложителя: IBAN: BG87CECB979033A9128200 BIC: CECBBGSF Обслужваща банка: „Централна Кооперативно банка”АД Титуляр: Община Копривщица В платежното нареждане трябва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер (участникът посочва уникалния номер на процедурата)”. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 (три) процента от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора (възнаграждението на изпълнителя) по следния начин: а) Авансово плащане, в размер на 45 (четиридесет пет) процента от цената на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, предоставяне от изпълнителя на обезпечение в същия размер, одобряване на проведената процедура за възлагане на обществена поръчка от ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция и получено финансиране на разходите за ДДС по заявката за авансово плащане. Авансовото плащане се извършва след настъпване на всички посочени обстоятелства и представяне на фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя съгласно закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора. б) Окончателно плащане, в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети работи и размера на получения аванс, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на обекта, представяне на окончателен доклад, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), извършена оторизация на плащанията по Заявките за окончателно плащане и за ДДС към него от ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция. Окончателното плащане се извършва след настъпване на всички посочени обстоятелства и представяне на фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не определя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.2.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.3.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по т. 1.1 и 1.2. 1.4.Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници при които лица от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в т.ч. прокуристите, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в Община Копривщица; 1.5.Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, както и такова лице не е съдружник, притежател на дялове или акции, управител или член на орган на управление или контрол на участника. Изискването се отнася и за ключовите експерти на участника. 1.6.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за обекти четвърта група, трета категория. При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните участници трябва да са вписани в професионален регистър на държавата, в която са установени. 1.7.Всеки участник, чиято дейност подлежи на задължително застраховане трябва да е сключил и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, за извършване на строителни дейности, в зависимост от работите, които ще изпълнява.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за предходните 3 (три) години (2012 г., 2011 г., 2010 г.); 1.1. Годишен финансов отчет, изготвен съгласно изискванията на Закона за счетоводството за предходните 3 (три) години (2012 г., 2011 г., 2010 г.); 2. Удостоверение от обслужваща банка за наличие на собствени или привлечени ресурси за предварително изпълнение на строителните работи за своя сметка. В случай че, участникът/участникът в обединение е чуждестранно лице, следва да докаже изпълнението на минималните изисквания за икономически и финансови възможности с документи, според приложимото законодателство на съответната страна. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Възложителят приема за подходящ документ Годишна данъчна декларация за заверена от съответната Териториална дирекция на Националната агенция по приходите за доказване доходите на участниците - физически лица или еквивалентен документ за чуждестранните участници – физически лица. Възложителят приема за подходящи документи с които участникът доказва достъп до финансов ресурс в лева или тяхната равностойност в чужда валута под формата на пари по сметка/и, кредит, кредитна линия, овърдрафт или друго кредитно улеснение от кредитна институция, който ресурс не е предназначен по договор за друго. Документите следва да са издадени към една дата, не по-късно от 10 (десет) дни преди датата на подаване на офертата и да удостоверяват обстоятелства, валидни към датата на тяхното издаването.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал общ оборот от строителство общо за предходните 3 (три) години (2012 г., 2011 г., 2010 г.) не по-малко от 3 400 000 (три милиона четиристотин хиляди) лева без включен ДДС. 2. Участникът трябва да разполага със собствени/привлечени средства в размер на минимум 500 000 (петстотин хиляди) лева за изпълнение на строителните работи за своя сметка, преди тяхното приемане и разплащане от Възложителя; В случай, че участникът е обединение, изискванията се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът ползва подизпълнители, изискванията определени в т. 1 се прилагат пропорционално на декларирания дял на работите, които ще извършва подизпълнителят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти с посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; 3.Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за безопасни и здравословни условия на труд; 4. Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на околната среда; 5. Документи доказващи собственост, наем или ползване на необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката; 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника/участниците в обединението за последните 3 (три) години (2012 г., 2011 г., 2010 г.); 7. Списък на техническите лица, включително на лицата, отговарящи за контрола на качеството; 7.1. Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и професионалния опит на лицата, които ще бъдат отговорни за изпълнение на строително-монтажните работи и ще изпълняват функциите на технически ръководител, координатор по безопасност и здраве и вътрешен одитор на системи за управление. Сходни с предмета на поръчката обекти са следните строително-монтажни работи: Строителни и монтажни работи на хидросъоръжения за развлечения и отдих (код от Общия терминологичен речник: 45242000). Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси и те са посочени в офертата му.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил договори за строителство на сходни с предмета на поръчката обекти за последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата на обща стойност минимум 1 200 000 (един милион двеста хиляди) лева без включен ДДС. 2.Участникът трябва да притежава внедрена система за управление съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен с валидност не по-малко от 3 (три) месеца от крайния срок за депозиране на офертите; 3. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с валидност не по-малко от 3 (три) месеца от крайния срок за депозиране на офертите; 4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с валидност не по-малко от 3 (три) месеца от крайния срок за депозиране на офертите; 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално собствено или наето техническо оборудване: колесен багер; булдозер; бетонен вибратор; автокран; мини багер; стационарна бетонна помпа; товарен автомобил самосвал, лазерна станция за рязане на ламарина, вана за електрохимично полагане на маркировка върху ламарина, машина за формоване чрез пресоване за създаване на противохлъзгави повърхности, кантираща машина, машина за заваряване; 6. Средносписъчният брой на персонала на участника за всяка от последните 3 (три) години (2012 г., 2011 г., 2010 г.) трябва да бъде минимум 20 (двадесет) души; 7. Участникът трябва да разполага с правоспособни лица с висше образование, с минимум 5 (пет) години професионален опит и минимум 3 (три) години опит в изпълнение договори за сходни обекти, които ще бъдат отговорни за изпълнение на строително-монтажните работи и ще изпълняват функциите на технически ръководител, координатор по безопасност и здраве и вътрешен одитор на системи за управление, както и заварчици с професионална квалификация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в срока за нейното закупуване в брой в касата на Община Копривщица, при получаване на документацията или по банков път включително, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Банкова сметка на общината: код за плащане: 448007, IBAN: BG23 CECB 9790 84А9 1282 00, BIC:CECB BGSF, банка „ЦКБ” АД. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде получен на интернет страницата на Община Копривщица - www.koprivshtitsa-bg.com, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок. Наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника е условие за участие в настоящата процедура. При участие на обединение, достатъчно е представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Документация за участие се предоставя след представяне на съответен валиден документ, че документацията е заплатена и попълване на административни данни съдържащи наименование на участника, телефон, факс, ел.-поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Лицата имат право да разгледат документацията, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуване от 9.00 часа до 16.00 часа, всеки работен ден до изтичане на срока за нейното закупуване. В случай на постъпило искане, Възложителят не може да откаже изпращане на документацията за сметка на лицето, отправило искането, съгласно чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Изпращането на документацията става, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. В случай на направени еднократни промени в обявлението и/или документацията за участие, свързани с осигуряване законосъобразност на процедурата, отстраняване на пропуски или явна фактическа грешка, възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна, съгл. чл. 27а, ал. 1 от ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.12.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Копривщица с адрес: гр. Копривщица, ул. " Любен Каравелов"№ 16,сградата на община Копривщица, 2 етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е финансирана по Договор 23/321/01094 между Държавен фонд „Земеделие” и Община Копривщица за подпомагане (предоставяне на безвъзмездна финансова помощ) по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби са в съответствие с чл. 120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Копривщица, ул. "Любен Каравелов" № 16, Република България 2077, Копривщица, Тел.: 07184 2119, E-mail: info@koprivshtitsa-bg.com

Интернет адрес/и:

URL: www.koprivshtitsa-bg.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ