Версия за печат

00530-2013-0061

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков"№ 52, За: Николай Мишовски - директор на дирекция ИЦ, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593505, E-mail: n.mishovski@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационен център"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане на системата за управление на Информационния център /Call center/ на НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на Националната агенция за приходите, гр. София, бул. „Дондуков” № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддържане на системата за управление на Информационния център /Call center/ на НАП, включващо: 1. Поддържане на системата за управление на обажданията. 2. Поддържане на системата за управление на клиенти. 3. Поддържане на работоспособността на системата за изходящо набиране. 4. Поддържане на работоспособността на автоматизираните Справки, който се предлагат от Информационния център на НАП 5. Поддържане на работоспособността на модулите и продуктите, предоставящи статистическа информация за количествените и качествените показатели, измерващи обема и качеството на извършената работа от отделните служители в центъра, а също така и работата на центъра като цяло. 6. Миграция към по-нови версии на продуктите и системите, предоставени от производителя към ИЦ на НАП. 7. Оказване на помощ и съдействие по отношение развитието на Информационния център на НАП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
39960 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 131 - 226871 от 09.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 117 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Парафлоу комуникейшънс” ООД, ЕИК 831913775, район р-н Студентски, бул. Никола Габровски No 79, Република България 1700, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: Accounting-nap@paraflow.bg, Факс: 02 9604218

Интернет адрес/и:

URL: www.paraflow.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 41500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 39960 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Цената за поддържане на Информационния център на НАП, ще се заплаща на 8 равни тримесечни вноски, в срок до 30 дни след представяне на отчет за извършените дейности през съответния тримесечен период, ведно с оригинална фактура подписани от координатора по договора. Извършването на последното плащане се осъществява в същия срок, след подписване между страните на приемо-предавателен протокол удостоверяващ окончателното изпълнение по договора и представен от Изпълнителя последен отчет за извършените дейности през съответния тримесечен период, ведно с оригинална фактура подписана от координатора по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2013 г.