Версия за печат

00322-2013-0020

BG-Кърджали: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, Бул. България №41, За: Харитон Христов-началник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg

Място/места за контакт: Община Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществавяне на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи при изпълнение на мерките за енергийна ефективност в сградите на училища и детски градини в община Кърджали във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010/046, проект «Внедряване на мерки за енергийна ефективност в учебни заведения и детски градини в Община Кърджали», финансиран по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Сградите на ЦДГ ''ЧАЙКА''-Кърджали, Детска градина към ОДЗ ''Райна Княгиня''-гр.Кърджали, Детска ясла към ОДЗ''Райна Княгиня''-гр.Кърджали, ОДЗ ''М.ГОРКИ''-Кърджали, ЦДГ "СНЕЖАНКА" – с. Енчец, ОУ „Христо Смирненски”- с.Мост, ОУ ''ИВ.ВАЗОВ'' – Широко поле и СОУ „ЙОРДАН ЙОВКОВ”-Кърджали, община Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

• Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показатели (Предлаган подход за изпълнение на предмета на поръчката и Управление на изпълнението на предмета на поръчката); тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 542791 от 27.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10107-03 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Осъществавяне на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи при изпълнение на мерките за енергийна ефективност в сградите на училища и детски градини в община Кърджали във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010/046, проект «Внедряване на мерки за енергийна ефективност в учебни заведения и детски градини в Общи
V.1) Дата на сключване договора
17.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Родопи Инвест Консулт" , ЕИК:176592477, бул. Тракия № 1339, Р.България 6600, гр. Кърджали, Тел.: 0361 24466, Факс: 0361 24466

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39950 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор