Версия за печат

00065-2013-0004

BG-Стралджа: 22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стралджа, ул. Хемус 12, За: Валентина Вълкова - Иванова, Република България 8680, Стралджа, Тел.: 04761 6919; 04761 6911, E-mail: straldjainf@yahoo.com, Факс: 04761 6404

Място/места за контакт: Община Стралджа, отдел АПО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.straldzha.net.

Адрес на профила на купувача: www.straldzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Провеждане на модулно обучение на две групи от по 60 служители: -І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти; -ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми по проект «КОМПЕТЕНТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ» Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) съфинансирана от ЕС чрез Европейски социален фонд ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 22
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Реализацията на проект „Компетентна администрация – гарант за добро управление” по ОПАК, дава възможност на една малка община да повиши знанията и уменията на служителите по ключови компетенции, за да отговори на очакванията на граждани и бизнес за качествено обслужване. Дейност 2 от проекта е: Провеждане на модулно обучение на две групи от по 60 служители: - І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти; -ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79632000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
57500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 548568 от 03.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-536 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
18.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Модул консулт 176598715, ж.к. Люлин, бл.387, ап.48, Република България 1000, София, Тел.: 02 9625623, E-mail: office@bc.bg, Факс: 02 8628323

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 58450 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57500 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ФИНАНСИРА СЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” (ОПАК) СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕС ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД ”,проект «КОМПЕТЕНТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ» ПРИОРИТЕТНА ОС ІІ. „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, ПОДПРИОРИТЕТ 2.2 „КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”, БЮДЖЕТНА ЛИНИЯ BG051PO002/12/2.2-07

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор