Версия за печат

00774-2013-0038

BG-Стара Загора: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор № A12-22-146/22.05.2013г. по проект „Обучения на служителите в Община Стара Загора за повишаване на административния капацитет”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1 „Обучение по социални отношения, ефективни преговори, справяне с конфликти, умения за управление на стреса, управление на времето, лидерски умения и екипна ефективност“ Обособена позиция №2 „Обучение по MS Office 2007/2010 за начинаещи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обучение по социални отношения, ефективни преговори, справяне с конфликти, умения за управление на стреса, управление на времето, лидерски умения и екипна ефективност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56040 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: (ТП) -Обща техническа оценка мак. стойност 40 точки.ТП = П1 + П2, където П1 - срок, необходим за подготовка и организиране на обученията в календарни дни- максимална стойност 10 т. П2 - Оценка на техническото предложение на участника - максимална стойност 30 т., включваща концепция за изпълнение на дейностите и адекватност на входните ресурси спрямо резултетите.; тежест: 40
Показател: ЦП - Предложена от участника цена - максимална стойност 60 т; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 546773 от 20.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2676 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за услуга
V.1) Дата на сключване договора
15.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Аболеон - Алфа", ЕИК 176541041, кв.. "Дървеница" бл.16, вх.В, етл4, ап.74, България 1000, София, Тел.: 0896 613999

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56040 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: „Обучения на служителите в Община Стара Загора за повишаване на административния капацитет”, финансиран от Европейски социален фонд на ЕС и правителството на Р. България чрез Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013г.”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 12/ 2.2-07.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор