Версия за печат

00145-2013-0220

BG-Видин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на НОИ, град Видин, ул. "Пазарска" №4, За: Цветанка Дичева, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 605390, E-mail: vidin@nssi.bg, Факс: 094 605340

Място/места за контакт: ТП на НОИ, гр. Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-град Видин"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ, град ВИДИН, ул."Пазарска" №4
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-град Видин

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2452.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557804 от 30.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-гр. ВИДИН"
V.1) Дата на сключване договора
22.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда"-Мастер франчайзер на Office 1 Superstore, ЕИК: 000885099, Район "Младост", бул. "Цариградско шосе" №139, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2452.13 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор