Версия за печат

03615-2013-0012

BG-гр.София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

София Тех Парк АД, р-н "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, За: Елица Панайотова, България 1113, гр.София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatech.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура, управление и поддръжка на изградената инфраструктур

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ) НА ОБЕКТ ПЛОЩАДКОВА ТЕХНИЧЕСКА ИНФРАСТРУКТУРА И ПАРК ПО ПРОЕКТ "НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК", КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПО ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, район "Младост", местност "Къро""
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг (проектиране и строителство) на обект „Площадкова техническа инфраструктура и парк“, реализиращ се по проект "Научно-технологичен парк", който се изпълнява по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, приоритетна ос 1: „Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационните дейности”, съгласно договор с идентификационен номер BG161PO003-1.2.05-0001-С0001. В рамките на проект „Научно-технологичен парк“ ще се изгради нова площадкова техническа инфраструктура, включваща алейна и инженерни мрежи, изграждане на външна електро връзка, както и парк със спортни площадки. Всички инженерни мрежи ще бъдат оразмерени на база на предвиждането за цялостно застрояване на Научно-технологичния парк. Новите инсталационни трасета ще се поместят в или покрай габарита на алеите. Обектът „Площадкова техническа инфраструктура и парк“ ще бъде обособен в два подобекта: Подобект №1 включва изградане на площадкова алейна мрежа; паркови територии в т.ч. спортни площадки и обслужваща сграда; площадно пространство; наземен паркинг, както и следните инженерни мрежи разположени в габарита и/или покрай алейната мрежа: • Електрически мрежи, включително: o Възлова станция o Трафопост o Тръбна мрежа, шахти и кабелни линии СрН, НН и слаботокови за захранване на сгради и площадкови обекти o Алейно и парково осветление o Заземителна инсталация o Комуникационна мрежа o Система за автоматизация и управление на площадкови обекти o Видеонаблюдение o Безжична интернет мрежа o Система за контрол на достъп • ВиК мрежи в т.ч. резервоар за противопожарни нужди и ретензионен резервоар за отпадни дъждовни води; • Поливна система, резервоари и сондажни кладенци • Топлоснабдителна мрежа. Подобект №2 включва: • Изместване на съществуващи кабели СрН - 10 kV преминаващи през терена на Научно-технологичния парк, свързващи трафопост Казарми IV на Министерство на отбраната, трафопост „Казарми 4км, I-ви“, д.№11-450 и трафопост „Казарми 4км., II-ри“, д. №11-451, собственост на София Тех Парк АД и трафопост „Хотел МНО, 4км“, д.№11-969 на Министерство на отбраната. Кабелът захранва първа секция на нова разпределителна уредба за Научно-технологичния парк. • Полагане на нов кабел 10 kV от подстанция „Александър Наумов“ ( след реконструкция на РУ СрН 10 kV) и нов кабел 10 kV до трафопост „СЗИ Цариградско шосе, кв. 12“, д. №11-947, захранващи втора секция на нова разпределителна уредба за Научно-технологичния парк. • Полагане на нов кабел 10 kV от подстанция „Фестивална“ и нов кабел 10 kV до трафопост „Искърско шосе 2“, д.№11-327, захранващи трета секция на нова разпределителна уредба за Научно-технологичния парк.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000, 45111290, 45220000, 45300000, 45112711, 71220000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Подготвителни работи по изграждане на инфраструктура на незастроен терен
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни работи по оформяне на паркове
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По отн. на Подобект № 1: Предмет на проектиране и строителство е площадковата техн. инфраструктура и паркова среда за проект НТП София със следните параметри на площадката: • Дължина на алейната мрежа – ок. 2650 м. + ок. 390 м. входно-изх. рампи към бул. А. Йорданов. • Паркови територии в т.ч. паркови алеи и спортни площадки: o парк – ок. 50 000 кв.м. o спортни площадки – ок. 6600 кв.м • Площадно пространство – ок. 6100 кв.м. • Наземен паркинг – ок. 900 кв.м. Инвест. проект следва да се разработи във фаза „Техническа“ и фаза „Работна“ в обхват и съдърж. съгл. Наредба 4 от 21.5.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвест. проекти в частите: • Архитектурна • Конструкции • Пътна и Организация и безопасност на движението • Геодезия • Ел.инсталации • ВиК • ТОВК и ОВиК • Пож. безопасност • ПБЗ • Паркоустройство и благоустройство • Визуална комуникация • Инж.-геоложки проучвания и доклад • Управл. на отпадъците • Сметна документация Изпълнителят осигурява всички съгласувателни становища и одобрения от специализирани и контролни органи, експлоат. дружества и общ. администрация, необх. за издаване на разр. за строеж. Изпълнителят следва да извършва авторски надзор на обекта, както и да изготви екзек. документация за извършеното строителство. Строителството следва да включва площадкова техн. инфраструктура с алейна и инж. мрежи, както и парк със спортни площадки. Всички инж. мрежи ще са оразмерени на база на предвиждането за цялостно застрояване на парка. Новите инсталационни трасета ще се поместят в или покрай габарита на алеите. Предвижда се изгр. на следните инж. мрежи: • Ел. мрежи, в т.ч.: o Възлова станция o Трафопост o Тръбна мрежа, шахти и кабелни линии СрН, НН и слаботокови за захранване на сгради и площадкови обекти o Алейно и парково осветление o Заземит. инсталация o Комуникационна мрежа o С-ма за автоматизация и управл. на площадкови обекти o Видеонаблюдение o Безж. интернет мрежа o С-ма за контрол на достъп • ВиК мрежи в т.ч. резервоар за противопожарни нужди и ретензионен резервоар за отпадни дъжд. води • Поливна с-ма, резервоари и сонд. кладенци • Топлоснабдителна мрежа Предвижда се оформянето на парк с паркова алейна мрежа, павирано площадно пространство, площадка за скейтборд и въжен парк, две многофункционални игрища и няколко тенискорта. В парка ще намерят място водни площи и обслужващ павилион за спортните зони. За парка се предвижда поливна система захранена от сондажни кладенци. Предвижда се и разполагането на елементи на визуална комуникация. Изпълнителят осигурява за нуждите на Възложителя, Строит. надзор и Инвест. контрол стоманобетонова площадка и разполага на нея следните контейнери: - Офис контейнер тип зала /двоен/ – 3 бр. - Офис контейнер /единичен/ - 8 бр. - Санит. контейнери /бани и тоалетни/ – 2 бр. Контейнерите да бъдат снабдени с офис оборудване, климатици, конвекторни печки и интернет, съгл. указания на Възложителя. Към площадката да бъде обособена зона за паркиране за 30 автомобила. С подписване на акт 15 на изпълнителят е длъжен да разруши и демонтира контролно-пропусквателните пунктове и трафопоста, ползвани по време на строителството. Изпълнителят извършва демонтаж на съществуващи огради и изграждане на нови в зони за бъдещо развитие. По отношение на Подобект № 2: Изпълнителят следва да изготви проектна документация във фаза „Техническа“, да осигури всички необходими съгласувателни становища от специлизирани и контролни органи, да получи Разрешение за строеж и да упражнява авт. надзор в процеса на строителството. Изпълнителят изготвя проектна документация във фаза „Работна“ в срок до 2 мес. след издаване на разр. за строеж за обекта. Дейности по строителство: 1. Изместване на съществуващи кабели СрН - 10 kV, преминаващи през терена на НТП, свързващи трафопост Казарми IV на МО, трафопост „Казарми 4км, I-ви“, д.№11-451, собств. на СТП и трафопост "Хотел МНО", 4км, д.№11-969 на МО. Кабелът захранва първа секция на нова разпр. уредба за НТП.

Стойност, без да се включва ДДС
17631000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата, трябва да представи към офертата си документ за гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция по Образец №12 (или да съдържа условията за усвояване в приложения образец) със срок на валидност тридесет дни след срока на валидност на офертата на участника или парична сума в полза на „София Тех Парк“ АД в размер на сумата 176 310 лв. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – или банкова гаранция. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде по образец съгласно Образец № 13 или да съдържа условията за усвояване в приложения образец. Банковата сметка на Възложителя е: IBAN BG31UNCR70001520814012, ТБ БУЛБАНК АД, BIC UNCRBGSF Възложителят освобождава гаранциите при условията на ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Авансовите плащания по договора за изпълнение се обезпечават преди извършването им с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС, със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на поръчката следва да включа всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Плащанията се извършва по банков път, съгласно условията на договора, а именно: - 10 % (десет процента) от стойността на договора ще бъдат изплатени авансово, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Авансовото плащане се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на плащането с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. След завършване и предаване на всеки от подобектите, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да поиска съгласието на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за намаляване на лимита на банковата гаранция за авансово плащане, пропорционално на стойността на отчетения подобект спрямо общата цена на договора. - 30 % (тридесет процента) от размера на възнаграждението за всеки от Подобект №1 и Подобект № 2 ще бъдат изплатени за доплащане на проектирането и като аванс за строителството на съответния подобект при получаване на разрешение за строеж с одобрени проекти във фаза „Технически проект“, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Плащането се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на плащането с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. След завършване и предаване на всеки от подобектите, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да поиска съгласието на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за намаляване на лимита на банковата гаранция за плащане пропорционално на стойността на отчетения подобект спрямо общата цена на договора. - 30 % (тридесет процента) от размера на възнаграждението за всеки от подобектите при достигане степен на завършеност 50 % от строителните дейностите по съответния подобект; - 20 % (двадесет процента) от размера на възнаграждението за всеки от подобектите при подписване на Акт обр.15 за съответния подобект; - 10 % (тридесет процента) от стойността на договора при получаване на Разрешение за ползване и на двата подобекта; Плащанията (с изключение на авансовите) се извършват в срок от десет работни дни от връчването на Възложителя на данъчна фактура, издадена въз основа на документите, удостоверяващи възникване на задължението. Дейността се финансира по договор договор с № BG161PO003-1.2.05-0001-С0001, проект "Научно-технологичен парк", който се осъществява с финансовата подкрепа ОП „Конкурентоспособност”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и документацията за участие. Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за стореж на обектите, включении в обхвата на настоящата процедура, съответно строежи от първа група, втора категория и трета група, втора категория, която да му позволи извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка и да представи удостоверение за регистрацията си. В случай, че участникът е чуждестранно лице е необходимо да докаже еквивалентна правоспособност в държавата по регистрацията си.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи: 1. Годишен финансов отчет за всяка от последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато в офертата се посочва ЕИК и изискуемите документи са достъпни чрез Търговския регистър, по партидата на търговеца, участникът може да се позове на съответните вписвания без да представя документите към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи посочените документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с други документи, като: междинни отчети, декларация за общ и специфичен оборот, счетоводни извлечения, и др. документи, които недвусмислено доказват, че участникът отговаря на съответните изисквания за икономическо и финансово състояние. 2. Декларация за оборот от инженеринг, проектиране и строителство за последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно. 3. Застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност или еквивалентен документ със застрахователно покритие лимит не по-ниско от 5 000 000 лв (пет милиона лева) за едно събитие и в агрегат. 4. Застрахователна полица или еквивалентен документ за сключена валидна застраховка „Трудова злополука“ на персонала, придружена със списък на лицата включени в застраховката със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има: 1. Oборот от осъществяваната от него дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 34 000 000 лв. (тридесет и четири милиона лева), без вкл. ДДС. 2. Оборот от изпълнение на договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 17 000 000 лв (седемнадесет милиона лева) без вкл.ДДС. *** Под “договори с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: Договори за инженеринг, за проектиране или за строителство. В случаите когато оборотът по тази точка се формира като съвкупен оборот от изпълнени договори за инженеринг, за проектиране и за строителство или като съвкупен оборот от изпълнени договори за проектиране и за строителство, делът на оборота от договорите за проектиране следва да е в рамките от 5% до 10% от общия оборот от договорите за проектиране и за строителство, чрез които се доказва съответствието с изискания оборот по тази точка. 3.Застраховка за професионална отговорност на строителя със застр. покритие не по-ниско от 5 000 000 лв за едно събитие и в агрегат. 4. Застр. „Труд. злополука“ на персонала със списък на застр. лица със застрахователно покритие не по-малко от 100 000лв. за едно лице. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените минимални изисквания се прилагат за обединението като цяло. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, горепосочените минимални изисквания се прилагат към тях съобразно вида и дела на участието на съответния подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискуеми документи: 1. Списък – Декларация за изпълнени договори, съдържащ информация за договори за инженеринг и/или строителство, изпълнени през последните пет години и договори за проектиране, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, в която се посочва и стойността им в лева, дати и срокове на изпълнение и клиентите. 2. Към списъка по предходната точка задължително се прилагат заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка, издадени от клиентите. Препоръките, трябва да са издадени за всеки изпълнен договор, посочен в списъка по т. 1. Препоръки за изпълнени договори, непосочени в списъка по т. 1., както и договори, за които не са представени препоръки за добро изпълнение, няма да бъдат разглеждани в процедурата. 3. Списък на експертите от екипа, посочен от участника, отговорни за изпълнението на поръчката, включващ всички експерти, съдържащ информация за изискуемия опит, образование и професионална квалификация на лицата. 4. Професионални автобиографии на всеки от експертите, които доказват изисквания опит и квалификации. 5. Декларации, с които всеки от експертите декларира ангажираност за изпълнението на поръчката за целия период на изпълнение на договора. 6. Документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация на експертите от екипа - дипломи, сертификати, удостоверение за пълна проектанска правоспособност от Камарата на архитектите в България или Камарата на инжинерите в инвестиционното проектиране или еквиваленти документи, копия от трудова /осигурителна книжка/ или други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография. Когато са представени документите, които са на чужд език, те се представят и в превод на български. 7. Сертификати за въведени международни стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквиваленти сертификати. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 8. Списък на техническото оборудване, техника и механизация, на разположение на участника за изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи, от които да е видно, че техниката е на разположение на участника за изпълнение на поръчката, като: документи за собственост; извлечение от инвентарна книга; договори за лизинг; договори за наем и декларация от наемодателя, че ще предостави наетата техника за целия срок на договора; регистрационни талони, други документи по преценка на участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. За подизпълнителите се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а за обединения, които не са юридически лица чл. 56, ал.3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има изпълнени договори за инженеринг, строителство и проектиране за обекти, сходни с обекта на поръчката на обща стойност не по-ниска от 17 000 000 лв. без ДДС. Договорите за инженеринг и строителство следва да са изпълнени през последните 5 г. преди датата на подаване на офертата, а договорите за проектиране следва да са изпълнени през последните 3 г. преди датата на подаване на офертата. Стойността на договорите за проектиране следва да е в рамките от 5% до 10% от общата стойност от договорите за проектиране и за строителство, чрез които се доказва съответствието с изискванията по тази точка. Под обект, сходен с обекта на поръчката се разбира инженеринг,проектиране или строителство/реконструкция на комплексни широкоплощни обекти, включващи в комбинация/и дейности по изграждане на улична мрежа, водопроводна и канализационни, топлоснабдителни мрежи, паркова инфраструктура, вкл. изграждане на алеи, парково осветление и озеленяване на паркови пространства, изграждане на системи за площадкова автоматизация, видеонаблюдение, комуникационни системи и системи за контрол на достъпа. 2. Да притежава внедрена система за управление на качеството, опазване на ок. среда и безоп. условия на труд съгласно международни стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или да има въведени други еквив. мерки за осигуряване на качеството, опазване на ок. среда и безоп. условия на труд с обхват, отговарящ на предмета на ОП. 3. Участникът трябва да разполага с квалиф. и опитен инженерно–технически екип за изпълнението на поръчката, а именно: 3.1. Инженерно–технически екип за управление на проекта: • Ръководител обект - висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строит. инженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на ОП - минимум 10 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата ОП – минимум 1 бр. • Техн. ръководител – висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност „строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството - минимум 5 г. участие като техн. ръководител при изпълнението на обекти – миминимум 1 бр. • Специалист по част «Електоро-силнотокови» - висше образование, степен „магистър” , квалификация електроинженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестр. лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността – минимум 5 г. и участие като специалист по част «силнотокови» при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата ОП – минимум 1 бр. • Специалист по част «Електро-слаботокови» - висше образование, степен „магистър” квалификация електроинженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността – минимум 5 г. и участие като специалист по част «слаботокови» при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата ОП – минимум 1 бр. • Специалист по част «ВиК» - висше образование, степен „магистър” квалификация ВиК, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността – минимум 5 г. и участие като специалист по част ВиК при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата ОП – минимум 1 бр. • Специалист по част «ТОВК» - висше образование, степен „магистър” специалност Топлотехника или еквивалент, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: П1 СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 10
Показател: П2 ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40
Показател: Подпоказател П2.1 "Технологична последователност на процесите и дейностите"; тежест: 20
Показател: Подпоказател П2.2 "Мерки за намаляване на затрудненията на ползвателите на съседни имотии при използване на публичните инженерни мрежи около обекта; тежест: 10
Показател: Подпоказател П2.3 "Управление на риска"; тежест: 10
Показател: П3 ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.12.2013 г.  Час: 10:30
Място

гр.София, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

VI.3) Допълнителна информация

В доп. на Раздел ІІ.2.1): 2. Полагане на нов кабел 10 kV от подстанция „Ал. Наумов“ ( след реконструкция на РУ СрН 10 kV) и нов кабел 10 kV до трафопост „СЗИ Цариградско шосе, кв. 12“, д. №11-947, захранващи втора секция на нова разпр. уредба за НТП. 3. Полагане на нов кабел 10 kV от подстанция „Фестивална“ и нов кабел 10 kV до трафопост „Искърско шосе 2“, д.№11-327, захранващи трета секция на нова разпределителна уредба за НТП. В доп. на ІІІ.2.3.) дясно: или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит по специалността – минимум 5 г. и участие като специалист по част ТОВК при изп. на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка – минимум 1 бр. • Специалист по част «Пътна» - висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строит. инженер по трансп. строителство, профил «пътно строителство» или еквивалентен, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на ОП – минимум 5 г. и участие като специалист по част Пътна при изпълнението на пътни обекти – минимум 1 бр. • Геодезист - висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация инженер ,специалността «геодезия», или еквивалентна, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са. • Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - най-малко 3 г. проф. стаж на длъжност КБЗ, ТБОУТ или др. аналогична, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ • Гл. проектант - строит. инженер, инженер или Архитект със степен „магистър” или еквивалентна; с минимум 10-год. проф. опит в проектирането; 3.2. Проектантски екип: • Архитект • Инж. конструктор • Ел. инженер • ОВиК инженер • ВиК инженер • Експерт Пож. безопасност • Технолог • Геодезист • Ландш. архитект • Пътен инженер • Инженер геолог/хидрогеолог Експертите от проект. екип следва да имат висше образование с квалиф. степен магистър или еквивалентна по съотв.специалност и не по-малко от 10 г. проф. опит по съотв. специалност и пълна проектанска правоспособност по съотв. част. 4. Участникът следва да разполага с техн. оборудване, техника и механизация, необходими за изпълнение на ОП, вкл. най-малко: верижен багер с обем на кофата мин. 1м3 – 1 бр. колесен багер с обем на кофата мин. 1м3 – 1 бр. верижен/колесен багер за тесен изкоп с ширина на кофата 30-40 см – 1 бр. багер чук – 1 бр. челни мини товарачи – 2 бр. автокран минимум 10 т – 1 бр. с дължина на стрелата 25м. тов. автомобил тип самосвал – триосен или четириосен – 5 бр. водоноски – 1 бр. бетоновоз – 1 бр. бетонпомпа – 1 бр. автовишка – 2 бр. челен товарач – 2 бр. кулокран до 5 т. – 1 бр. хаспел – 2 бр. Към Раздел ІV.3.3) Възложителят предоставя пълен безплатен електронен достъп до документацията на участие в поръчката в раздел "Търгове" на електронната страница на Възложителя в интернет: www.sofiatech.bg. В продължение на Раздел ІІ.3) Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-кратък от 430 дни и не трябва да надвишава 540 дни от датата на влизане в сила на договора за възлагане на изпълнението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават при условията и в сроковете по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ