Версия за печат

02030-2013-0019

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Гергана Манолова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 8139176, E-mail: gdin@abv.bg, Факс: 02 9311746

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи № 51, 54 и 61

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gdin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Изпънение на наказаниятаДруго (моля пояснете): Изпънение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на медицинско оборудване, обзавеждане и консумативи за нуждите на затвора Сливен по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на медицинско оборудване и консумативи за медицински център”; Обособена позиция № 2: „Доставка на обзавеждане и консумативи за детска ясла“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: затвора Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Целите на настоящата обществена поръчка са да се избере изпълнител съглaсно българската и европейска законова рамка, който да достави, монтира и пусне в действие медицинска апаратура и обзавеждане по обособени позиции за нуждите на затрвора в град Сливен, с необходимото качество, коректност и бързина.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33191100, 39711130, 33140000, 33131000, 33112200

Описание:

Медицинско оборудване
Стерилизатор
Хладилници
Медицински консумативи
Зъболекарски инструменти
Ехограф

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
154406.88 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Гаранционен срок – П1; тежест: 20
Показател: Срок за доставка и монтаж – П2; тежест: 20
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02030-2013-0019

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11976 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на медицинско оборудване и консумативи за медицински център
V.1) Дата на сключване договора
17.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Медикал Експрес“ АД ЕИК 131306786, бул. "България" 111, Комплекс Ембаси Суитс, бл. А,ет. 2,офис 1, Р.България 1404, София, Тел.: 02 4896060, Факс: 02 8690013

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 154406.88 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Процедурата се провежда във връзка с изпълнението на проект NFM-2013- BG15-1 „Подобряване на стандартите в затворите и следствените арести чрез ремонтиране на инфраструктурата, за да се осигури зачитане на човешките права” се финансира по Норвежкия финансов механизъм 2009-2014, Програмна област 32.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Проведена е предходна открита процедура по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП, открита с Решение № Л-3879 от 10.05.2013 г. Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2030-2013-10. Процедурата е прекратена на основание чл. 39, ал. 1 от ЗОП с Решение № Л-5987 от 28.06.2013 г. , поради липса на подадени оферти по двете обособени позиции. На това основание и във връзка с правната възможност по чл. 90, ал. 1, т.1 от ЗОП, Възложителя стартира процедура по договаряне без обявление без да се променят първоначално обявените условия и изпрати покани до три фирми с цел осигуряване на публичност и прозрачност.