Версия за печат

00646-2013-0007

BG-Първомай: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471536

Община Първомай, ул. "Братя Миладинови" № 50, За: Юлиян Димитров, Р България 4270, Първомай, Тел.: 0336 62201, E-mail: obaparv@parvomai.escom.bg, Факс: 0336 63119

Място/места за контакт: Ангел Папазов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.parvomai.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

”Изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на информация и публичност по проект №А12-22-55/26.04.2013г. “Повишаване на квалификацията на служителите в община Първомай”, реализиран с финансовата подкрепа на ОП “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07 “

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

”Изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на информация и публичност по проект №А12-22-55/26.04.2013г.“Повишаване на квалификацията на служителите в община Първомай”, реализиран с финансовата подкрепа на ОП “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07 “ финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” по Приоритетна ос: ІІ „Управление на човешките ресусрси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07, Договор с рег. № А12-22-55/26.04.2013 г. Предметът на поръчката е осигуряване на публичност и информация (Дейност 5 от проектното предложение), чрез следните дейности: Дейност 1. Три /3/ публикации в медии Първата публикация ще информира за целите на проекта и източниците на финансиране. Втората ще информира за текущите събития. Последната публикация ще представи резултатите от реализирането на проекта. Дейност 2. Изработване на два /2/ банера. Банерите ще бъдат използвани както в сградата на ОбА Първомай, така и по време на самите обучения. Дейност 3. Изработване на една /1/ информационна табела. Тази табела трябва да съдържа необходимата визуализация и ще бъде поставена на видно място в сградата на Общинска администрация. Пълният обхват на дейностите, предмет на обществената поръчка са посочени в раздел IV „Технически спецификации“ от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 22459100, 22120000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Рекламни стикери и ленти
Публикации

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1250 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 128 - 220344 от 04.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 542 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДИ ЕМ АЙ Дивелопмънт“ ЕООД ЕИК 201557566, ж.к. Люлин бл.303, вх.А, ап.4, България 1360, София, Тел.: 0887 788262

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1250 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се финансира по проект “Повишаване на квалификацията на служителите в община Първомай” който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Административен капацитет» 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор №А12-22-55/26.04.2013г. между Община Първомай и Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет. Процедурата е финансирана от ЕС по ОПАК с прогнозна стойност 3041.66 лева без ДДС и не попада в стойностите за осъществяване на предварителен контрол от страна на АОП

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г.