Версия за печат

00112-2013-0008

BG-Белово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белово, ул."Орфей" №4а, За: инж. Анета Кечева, Р България 4470, Белово, Тел.: 03581 2770, E-mail: kmet@belovo.eu

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.belovo.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа - село Сестримо, Община Белово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Сестримо, Община Белово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на строително-монтажните работи по проект "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа - село Сестримо, Община Белово ще се изпълни на два етапа, както следва:Първи етап - главен клон I, главен клон III и клонове от 3 до 17, в т.ч. ревизионни шахти - 1,3,5, всички сградни отклония и всички довършителни работи за подобекта на оабща стойност до 1 078 653 лв. без ДДС.; Втори етап - главен клон II, главен клон IV, клонове от 18 до 32, в т.ч. ревизионни шахти - 2,4,6,7, всички сградни отклонения и всички довършителни работи за подобекта на обща стойност 1 270 412 лв. без ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Първи етап - главен клон I, главен клон III и клонове от 3 до 17, в т.ч. ревизионни шахти - 1,3,5, всички сградни отклония и всички довършителни работи за подобекта на обща стойност до 1 078 653 лв. без ДДС.; Втори етап - главен клон II, главен клон IV, клонове от 18 до 32, в т.ч. ревизионни шахти - 2,4,6,7, всички сградни отклонения и всички довършителни работи за подобекта на обща стойност 1 270 412 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
2349065 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева.Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка „ДСК“, клон Белово,Банков код (BIC): STSABGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 79 STSA 9300 3305 7282 10. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума“, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета или номера на поръчката, за която участникът кандидатства. В случай, че участникът избере да представи банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Белово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:Банка „ДСК“, клон Белово,Банков код (BIC): STSABGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 79 STSA 9300 3305 7282 10.Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, съответно не по-кратък от най-дългия офериран гаранционен срок за извършените СМР. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорените условия и срокове по следната схема: •Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 30 % (тридесет на сто) от стойността на договора, подписан за изпълнение на настоящата обществена поръчка и се осъществява до 30 (тридесет) дни от подписване на договора. Авансът е платим по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и банкова гаранция, покриваща размера на авансовото плащане. •Междинно плащане - след приключване на първи етап, равно на разликата от стойността на действително изпълнените и приети без забележки СМР и 50 % от получената сума на аванса. Срокът за плащане е до 30 (тридесет) дни от датата на одобряването на представените от Изпълнителя протоколи и фактура. •Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на действително изпълнените и приети без забележки СМР по втори етап и 50 % от получената сума на аванса. Срокът за плащане е до 30 (тридесет) дни от датата на въвеждане на обекта в експлоатация и одобряването на представената от Изпълнителя фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик № 1 се поставят следните документи, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1 до 6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП и изискванията на Възложителя: 1.1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.2. Оферта, попълнена по образец - Образец № 1; 1.3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 1.4.Декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец - Образец № 2; 1.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 1.6. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 1.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предложение първо), т. 2 (предложение първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Образец № 3; 1.8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 буква „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнена по образец - Образец № 4 1.9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП: 1.9.1. Декларация-справка (Образец № 8), съдържаща информация за общ оборот и оборот от строителство за последните три години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години. 1.9.2. Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства на участника или еквивалент – в оригинал; 1.9.3. Копие на валидна застрахователна полица по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата, придружена (при необходимост) от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за строителство. 1.10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: 1.10.1. Декларация-списък (Образец № 9), съдържаща информация за изпълнените през последните пет години договори за строителство, сходно с предмета на поръчката. 1.10.2. Списък на експертите (Образец № 10), които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката 1.10.3. Декларация, съдържаща списък на техническо оборудване, машини, съоръжения, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчка, ведно с приложенията - Образец № 12; 1.10.4. Заверени копия на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за: •управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; •опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; •за безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 1.10.5. Удостоверение (заверено копие) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) 1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Образец № 6) за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 1.11.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 7) 1.12. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 1.13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 5; 1.14. Декларация за посещение на място - Образец № 13. 1.15. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец № 17; 1.16. Документ за закупена документация за участие – заверено копие 2. Съдържание на плик № 2 - „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”. 3. Съдържание на плик № 3 - „Предлагана цена”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-справка (Образец № 8), съдържаща информация за общ оборот и оборот от строителство за последните три години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години. Изискването за представяне на баланс и отчет за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър. 2. Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства на участника или еквивалент – в оригинал; 3. Копие на валидна застрахователна полица по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата, придружена (при необходимост) от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за строителство.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от строителство за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) общо не по-малко от 6 000 000 (шест милиона ) лева без включен ДДС. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците с декларация по образец и заверени копия на Годишен баланс, Отчет за приходите и разходите и Справка за дейността и оборота от строителство за 2010, 2011 и 2012 год г. за участници юридически лица, оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (за 2010, 2011 и 2012г) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред. 2. Участникът трябва да притежава финансов ресурс и/или достъп до кредитна/и линия/и за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева, гарантиращ изпълнение на проектната задача, в следните форми – собствени финансови средства и/или достъп до кредитна/и линия/и, необходими на участника за стартиране на изпълнение на поръчката до момента на съответните плащания от страна на Възложителя съобразно ДБФП. 3.Участникът трябва да има валидна Застраховка "Професионална отговорност" по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в строителството (обн. ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). а именно: ,, Минималната застрахователна сума за строител е, както следва: за строежи втора категория съгласно чл.137, ал.1, т.2 ЗУТ - 400 000 лв.;Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника с нотариално заверено копие на Застраховка "Професионална отговорност". Същата трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата. Ако срокът на застраховкaта изтича по време na срока на валидност на офертите, участникът е длъжен да предстaви декларация за подновяването и. Декларацията е в свободен текст. При участници обединения/консорциум Валидна застраховка "Професионална отговорност" по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в строителството (обн. ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.), следва да се представя от участниците, които има пряко участие в извършване на СМР. 3.2.1.3. Участникът трябва да притежава финансов ресурс и/или достъп до кредитна/и линия/и за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева, гарантиращ изпълнение на проектната задача, в следните форми – собствени финансови средства и/или достъп до кредитна/и линия/и, необходими на участника за стартиране на изпълнение на поръчката до момента на съответните плащания от страна на Възложителя съобразно ДБФП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-списък (Образец № 9), съдържаща информация за изпълнените през последните пет години договори за строителство, сходно с предмета на поръчката.Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от следните документи: •препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите, в които се посочват: стойността, период и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; •заверени копия на разрешение за ползване за обекта или протокол от приемателна комисия. 2. Списък на експертите (Образец № 10), които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: •професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец - Образец № 11; •документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни/осигурителни книжки, договори, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); 3. Декларация, съдържаща списък на техническо оборудване, машини, съоръжения, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчка, ведно с приложенията - Образец № 12; Към декларацията се прилагат следните документи: •документи за доказване на собствеността или правото на ползване (инвентарна книга и/или фактури и/или договор за наем/лизинг); •документи за доказване на съответните параметри на техниката (паспорт на техниката и/или талон за регистрация на превозното средство/техниката и/или друг еквивалентен документ). 4. Заверени копия на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за: •управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; •опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; •за безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 5. Удостоверение (заверено копие) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има през последните пет години (2008, 2009, 2010, 2011, 2012г.) не по малко от два успешно изпълнени договора за строителство на обект, подобен с предмета на поръчката, на стойност не по-малко от 1 200 000,00лева без ДДС. 2. Всеки участник трябва да разполага със собствен квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при строителството на обекта, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: 2.1. Ръководител обект/ технически ръководител с образователна степен “Магистър” със специалност „ВиК”, ,, ХМС,, или ,, ХТС,, - със стаж по специалността минимум 5 години – 1 брой; 2.2. Специалист – контрол на качеството със стаж като такъв минимум 3 години – 1 брой; 2.3. Длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд – 1 брой; 2.4. Специалист „Геодезист” с образователна степен “Магистър” със стаж по специалността минимум 5 години – 1 брой; 3. Участникът трябва да притежава следните валидни сертификати: - Сертификат EN ISO 9001:2008 за управление на качеството (или еквивалент) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката; - Сертификат BS OHSAS 18001:2007 за управление на здравето и безопасността при работа (или еквивалент) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката; - Сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда (или еквивалент) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти четвърта група строежи, минумум II-ра категория или еквивалентен документ за страната, в която е регистриран. 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите предмет на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ценово предложение; тежест: 50
Показател: техническо предложение; тежест: 30
Показател: срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: срок за отложено окончателно плащане; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува и получава в деловодството на Община Белово - на адрес: гр. Белово - 4470, ул. „Орфей” № 4А, всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Крайният срок за получаване на офертите е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Белово - на адрес: гр. Белово - 4470, ул. „Орфей” № 4А, всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Белово: Банка „ДСК“, клон Белово, Банков код (BIC): STSABGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 71 STSA 9300 8405 7282 00 или на касата в Община Белово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2013 г.  Час: 13:00
Място

сградата на Община Белово, ул."Орфей" №4а,ет.3, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители могат да присъстват на отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Държавен фонд "Земеделие", Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП в 10 дневен срок.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белово, ул."Орфей" №4а, Р България 4470, Белово, Тел.: 03581 2770, E-mail: kmet@belovo.eu

Интернет адрес/и:

URL: www.belovo.eu.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ