Версия за печат

01946-2013-0006

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция на Природен парк Витоша, ул. Антим I №17, За: Снежана Петрова, България 1303, София, Тел.: 03592 9895377, E-mail: dppvitosha@iag.bg, Факс: 03592 9895377

Място/места за контакт: гр. София, ул. Антим I №17

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.park-vitosha.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.park-vitosha.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възстановяване и ремонт на съществуваща туристическа инфраструктура в Природен парк „Витоша”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 - 1.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Златни мостове – х. Кумата, 1.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Тихия кът – с. Владая; Обособена позиция № 2 - 2.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко, 2.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир, 2.3. Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица-Финална къща („Витошко лале“); Обособена позиция № 3 – Изграждане на 20 бр. дървени конструкции с информационни табла на подходите към ПП „Витоша”; Обособена позиция № 4 – Извършване на ремонтни дейности на езеро в района на Куртова река; Обособена позиция № 5 – Ремонт на чешми; Обособена позиция № 6 - Ремонт на заслони; Обособена позиция № 7 - Ремонт на детска площадка Обособена позиция № 8 - Ремонт на зимна маркировка в Природен парк „Витоша”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на Природен парк "Витоша"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Възстановяване и ремонт на съществуваща туристическа инфраструктура в Природен парк „Витоша”, по проект № DIR-5113326-4-98 „Дейности по устойчиво управление на Природен парк Витоша”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 - 1.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Златни мостове – х. Кумата, 1.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Тихия кът – с. Владая; Обособена позиция № 2 - 2.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко, 2.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир, 2.3. Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица-Финална къща („Витошко лале“); Обособена позиция № 3 – Изграждане на 20 бр. дървени конструкции с информационни табла на подходите към ПП „Витоша”; Обособена позиция № 4 – Извършване на ремонтни дейности на езеро в района на Куртова река; Обособена позиция № 5 – Ремонт на чешми; Обособена позиция № 6 - Ремонт на заслони; Обособена позиция № 7 - Ремонт на детска площадка Обособена позиция № 8 - Ремонт на зимна маркировка в Природен парк „Витоша” Пълното описание на обхвата на строителните дейности по отделните обособени позиции се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция № 1 - 1. Алея м. Златни мостове – х. Кумата - Основни заложени СМР:1.1. Възстановяване на бордюри - Почистване и откриване (засипани са с настилка) на бордюрите по протежение на алеята, които са обща дължина 3 246 м.; 1.2. Възстановяване на настилка; 1.3. Възстановяване на канавки - Възстановяване (изкопаване на места) на земни канавки с обща дължина от около 1 085 м., изграждане на нови канавки от готови бетонни елементи с обща дължина от около 318 м, изграждане и/или възстановяването на каменни канавки с дължина от около 122 м.; 1.4. Възстановяване на 2 бр. съществуващи водостока, изграждане на 22 бр. нови открити водостоци от готови бетонни елементи и изграждане на 10 бр. водостоци от готови бетонни елементи.; 1.5. Възстановяване и доизграждане на подпорна стена с височина Н 1,52 м и дължина 15 м от каменна зидария, ремонт на няколко стъпала и изграждане на 3 бр. нови стъпала.; 2. Алея м. „Тихия кът“ – с. Владая - Основни заложени СМР: 2.1. Почистване и откриване /засипани с настилка/ на бордюрите по протежение на алеята, с обща дължина 2350 м.. 2.2. Възстановяване на настилка, 2.3. Откриване и уширяване до 40 см на съществуваща каменна канавка с обща дължина 1655 м., почистване на канавката в участък от 1340-ти до 1840-ти метър, в участъците със стръмни скатове да се поставят бетонни канавки с удължено рамо. Дължината на тези участъци е общо 135 м.; 2.4. Възстановяване на 2 бр. съществуващи водостока, изграждане на 21 бр. нови открити водостоци от готови бетонни елементи покрити с дървени решетки на нивото на настилката; 2.5. Изграждането на 1 м2 подпорна стена от каменна зидария; 2.6. Ремонт на кът за отдих /заслон / и чешма и възстановяване на беседка; 2.7. Възстановяване на един дървен мост с дължина 3 м. л.; 2.8.Възстановяване на 10м.кв. калдъръм. По протежение на алеята има и други елементи, като кътове за отдих, възстановяване на калдъръм и др. дейности предвидени за изграждане, които са описани в подробната количествена сметка в документацията за участие. За обособена позиция № 2 - 1. Алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко - Основни заложени СМР: 1.1. Почистване и откриване на засипани с настилка бордюри с обща дължина 3107 м.; 1.2. Възстановяване на настилка - възстановяване на два малки участъка, които да се насипят с инертен материал (общо 12 куб. м); 1.3. Възстановяването или изграждането на четири типа канавки с обща дължина 1810 м.; 1.4. Почистване и възстановяване на съществуващите 41 бр. каменни водостока. Изграждане на 2 бр. нови водостока от готови бетонни елементи. Възстановяване на 8 бр. съществуващи водостока и изграждането на 36 бр. нови открити водостока от готови бетонни елементи.; 1.5. Изграждане на подпорна стена от каменна зидария с дължина 12 м и височина 1,5 м – общо 18 кв. м.; 2. Туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир - Основни заложени СМР: 2.1. Насипване (основно с щуп) на алейната мрежа има само по Алея 1 в долната й част от 805-ти до1540-ти метър, както и в началото от 90-ти до 210-ти метър; 2.2. Откриване и уширяване до 40 см на съществуваща каменна канавка с обща дължина 1 655 м., почистване на канавката в участъка от 1340-ти до 1840-ти метър, в участъците със стръмни скатове да се поставят бетонни канавки с удължено рамо, дължината на тези участъци е общо 135 м., предвидено е почти по цялата дължина на Алея 1 да се изградят два вида бетонни канавки (Н30 и Н50) от страна на склона за решаване трайно проблема с стичащите се от него води, по протежение на другите две алеи е предвидено да се изградят само 25 м. л от бетон; 2.3. Основното количество от 17 бр. бетонни водостока с размери 50/50 дължина 200600 см, покрити с дървена скара е предвидено да се изградят по протежение на Алея 1. - продължава в раздел 3 "Количесто или обем" приложение към обособена позиция № 2. Информация за количество или обем за обособени позиции № 3, № 4, № 5, № 6, № 7 и № 8 е посочена в раздел 3 "Количесто или обем", приложение към съответната обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
822950 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: за Обособена позиция № 1 – 3 000 /три хиляди/ лева, за Обособена позиция № 2 – 3 000 /три хиляди/ лева, за Обособена позиция № 3 – 600 /шестстотин/ лева, за Обособена позиция № 4 - 200 /двеста/ лева, за Обособена позиция № 5 - 280 /двеста и осемдесет/ лева, за Обособена позиция № 6 - 390 /триста и деветдесет/ лева, за Обособена позиция № 7 - 150 /сто и петдесет/ лева, за Обособена позиция № 8 - 140 /сто и четиридесет/ лева, а участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да бъде със срок на валидност един месец след изтичане на предложения гаранционен срок по съответната обособена позиция. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на ДПП „Витоша”: BIC UNCRBGSF, IBAN BG85UNCR96603325124812, Уникредит Булбанк - клон Хемус Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по договор № DIR-5113326-C-010 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейския съюз, Приоритетна ос 3 - „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”. Начин на плащане: (важи за всички обособени позиции) 1. Междинно плащане: предвижда се едно междинно плащане в размер до 40 % (четиридесет процента) от стойността на договора. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция, срещу представен Акт (Протокол № 19) за действително извършените разходи за изпълнение на СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като от стойността на договора се приспадне междинното плащане. 3. Междинното плащане ще се извършва в размер до 40% от стойността на договора на база реално извършени СМР, удостоверено с подписване на протокол/и обр.19 за приемане на действително извършени СМР. 4. Преди плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва 100% документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация и сключения договор между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и всички приложими документи, изискващи се по Закона за устройство на територията /ЗУТ/ 5. Междинното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след актуване на извършения обем СМР. Основание за извършване на междинно плащане е одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Констативен протокол, придружен от необходимите документите. 6. Извършване на междинно плащане е допустимо след представяне на: - цялата налична към момента на искането документация за съответните дейности свързани с направените разходи; - приемо-предавателен протокол за действително извършената работа (акт, обр.19), подписан от оторизирани представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - фактура за стойността на действително извършените СМР, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 7. Извършването на окончателното плащане е допустимо след представяне на документите, необходими и при извършване на междинното плащане, включително всички документи по ЗУТ за приемане на обекта и спазване на изискванията за тяхното съставяне. Окончателното плащане се извършва в тридесет дневен срок след приемането на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 8. Всички документи, свързани с плащанията по договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъдат подписвани от Директора на ДПП „Витоша” или от друго, специално определено лице. 9. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В тях трябва задължително да присъства следният текст: Разходът е финансиран от ОП “Околна среда 2007-2013 г.”, по проект № DIR – 5113326–4-98 “Дейности по устойчиво управление на Природен парк „Витоша”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5113326-C-010, както и номера и дата на договора за строителство, по който е извършено плащане. Фактурата и приложеният към нея протокол трябва да съдържа подробна информация за извършената строителна дейност - вид, количество и единична цена.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участник представи ценова оферта, надвищаваща прогнозната стойност за съответната обособена позиция, или представи ценова оферта надвишаваща посочената в техническата спецификация стойност за съответния обект, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. Важно! Участниците представят толкова плика „Документи за подбор" за колкото обособени позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3.Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени/копие заверено с подпис и печат на участника. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност/копието се заверява с подпис на участника/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение-за всеки един член на обединението. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. "а - д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 9.Документ за гаранция за участие; 10.Декларация за запознаване с мястото на извършване на СМР (важи за об. поз. 1 и 2) 11. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника); Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в плик №1 документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и за подизпълнителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1,т.1 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Участниците представят толкова плика „Предложение за изпълнение на поръчката" за колкото обособени позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася. Плик № 3 – “Предлагана цена” , съдържащ ценовата оферта на участника. Участниците представят толкова плика „Предлагана цена" за колкото обособени позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2010, 2011 и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) за участници юридически лица, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят годишни данъчни декларации и/или други официални документи, удостоверяващи дохода им за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че годишните финансови отчети на участника са публикувани в Търговския регистър, то не е необходимо да се представят в офертата. (приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7). 2. Информация за оборота от строително-монтажни дейности за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците прилагат към офертата си отделна информация за оборота от строително-монтажни дейности за всяка обособена позиция за която участват.(приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7) 3. Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице. (приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7). 4. Удостоверение от банка за налични оборотни средства, и/или банкова гаранция, и/или кредитна линия. (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2)
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да докажат оборот от строително-монтажни дейности за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в общ размер не по-малко от, както следва: за обособена позиция № 1 - 900 000 лв., за обособена позиция № 2 - 900 000 лв., за обособена позиция № 3 - 180 000 лв., за обособена позиция № 4 - 60 000 лв., за обособена позиция № 5 - 80 000 лв., за обособена позиция № 6 - 110 000 лв., за обособена позиция № 7 - 45 000 лв. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то изискването за оборот се прилага сумарно, съобразно броя на обособените позиции за които участва. 2. Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности за обекти шеста категория. (приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7). В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност в строителството” с валидност за целия период на изпълнение на договора за строителство. 3. Участниците следва да представят удостоверение от банка за налични оборотни средства, и/или банкова гаранция, и/или кредитна линия в размер не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лв. (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2) В случай, че участник подава оферта едновременно и за обособена позиция № 1 и за обособена позиция № 2, то следва да разполага с удостоверение от банка за налични оборотни средства, и/или банкова гаранция, и/или кредитна линия в размер не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на основните договори за строителство изпълнени през последните 5 /пет/ години, включително стойностите, датите и възложителите по договорите. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към всеки посочен в списъка договор. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател (адрес и телефон за контакт с Възложителя по договора) и да съдържат следните задължителни реквизити: предмет на договора; стойност на договора; място на изпълнение на строителството; период на изпълнение на договора; дата на приключване на дейностите по договора; дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.; (приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7). 2. Списък на на инженеро-техническия състав, който ще бъде ангажиран при изпълнение на поръчката, с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец № 10, копия на трудови/осигурителни книжки, копия на дипломи и референции, и други документи доказващи съответствието с изискванията на възложителя, както и декларация за ангажираност с изпълнението на настоящия договор, съдържаща се в автобиографията, подписана от всеки един експерт). (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2). 3. Сертификати за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, ISO 14001:2004 или еквивалентен. (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2). 4. Декларация (свободен формат на текстово оформяне) за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години /2010, 2011, 2012 г./ (приложимо за обособени позиции от № 1 до № 7). 5. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП, съдържаща списък на собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката. (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2). 6. Декларация (свободен формат на текстово оформяне) за наличието на минимум 3 броя коне подходящи за транспорт на товари във високопланинската част на Природен парк „Витоша”. (приложимо за обособена позиция № 8).
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните пет години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум три договора за строителство, всеки един от тях на стойност не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лв. Посочените договори следва да отговарят на следните изисквания: - поне 1 бр. договор да включва СМР по изпълнение на вертикална планировка; - поне 1 бр. договор да включва СМР по изпълнение на каменна зидария; - поне 1 бр. договор да включва СМР по изпълнение на изкопни работи. (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2). Важно!!! В случай, че участник подава оферта за обособени позиции № 1 и № 2, то е достатъчно да има изпълнени минимум три договора за строителство, всеки един от тях на стойност не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лв., като посочените договори е необходимо да отговарят на следните изисквания: - поне 1 бр. договор да включва СМР по изпълнение на вертикална планировка; - поне 1 бр. Договор да включва СМР по изпълнение на каменна зидария; - поне 1 бр. Договор да включва СМР по изпълнение на изкопни работи. В процедурата могат да участват лица, които за последните пет години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум три договора за строителство (приложимо за обособени позиции от № 3 до № 7). Важно!!! В случай, че участник подава оферта за обособени позиции № 3, 4, 5, 6 и 7, то е достатъчно да има изпълнени минимум три договора за строителство. 2. Участникът трябва да има на разположение за срока на изпълнение на договора инженеро-технически състав (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката и отговарящ на изискванията на Възложителя, а именно: Технически ръководители 2 (два) бр. – строителни инженери, притежаващи образователна степен «магистър» или строителен техник или еквивалентна, с не по-малко от 5 години опит по специалността; Инженер Пътно строителство 1 (един) бр. - строителен инженер, притежаващ образователна степен «магистър» или еквивалентна с не по-малко от 3 години опит по специалността; Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) 1 (един) бр., който да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит като координатор по безопастност и здраве; Отговорник по контрол на качеството 1 (един) бр., който да притежава не по-малко от 3 (три) професионален опит като отговорник по контрол на качеството. Длъжностите Координатор по безопасност и здраве и Отговорник по контрол на качеството може да се съвместяват с другите позиции. Освен посоченият минимално изискуем състав, по своя преценка, участникът може да включи и други експерти, необходими за точното изпълнение на поръчката. Участникът може да предложи в офертата си едни и същи лица (експерти, работници) по отделните обособени позиции. За всички експерти се приема да притежават и еквивалентни образователни степени на посочените. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 40
Показател: Техническо предложение - Подпоказателите на показателя „Техническото предложение (Т)” са: Предлаган подход, план за работа и организация описани в Техническото предложение – Т1 с тежест 30 т., Предложения/мерки за намаляване или предотвратяване на рисковете - Т2 с тежест 30 т., Предложена програма за мерки за опазване на околната среда – Т3 с тежест 40 т.; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на ДПП "Витоша"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще бъде осигурено по договор № DIR-5113326-C-010 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейския съюз, Приоритетна ос 3 - „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”.

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Продължение от раздел III.2.3. - 3. Участникът трябва да притежава (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2): Стандарт за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквив-ен, с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчка (строителство); Сертификат за въведена система на управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквив-ен, с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчка (строителство). Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да разполага със собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число се изискват минимум наличието на следното оборудване (приложимо за обособени позиции № 1 и № 2) - бордови транспортни средства - 5 бр., преносима моторна трамбовка - 2 бр., моторни резачки - 3 бр., храсторези - 5 бр., бобкат - 1 бр., Комбиниран багер - 1 бр. 5. Участникът следва да представи декларация (свободен формат на текстово оформяне) за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години /2010, 2011, 2012 г./, които следва да са не по малко от, както следва: за об. поз. № 1 - 20 човека, за об. поз. № 2 - 20 човека, за об. поз. № 3 - 7 човека, за об. поз. № 4 - 5 човека, за об. поз. № 5 -5 човека, за об. поз. № 6 - 7 човека, за об. поз. № 7 - 5 човека. В декларацията участникът посочва, имената на работниците и служителите, длъжността и общия трудов стаж. 6.Участниците в настоящата процедура следва да разполагат с минимум 3 броя коне, подходящи за транспорт на товари във високопланинската част на Природен парк „Витоша”, притежаващи паспорти за произход и инплантирани идентификационни чипове.(приложимо за обособена позиция №8) Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на ДПП "Витоша" http://www.park-vitosha.org/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция на Природен парк Витоша, ул. Антим I №17, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: dppvitosha@iag.bg, Факс: 03592 9895377

Интернет адрес/и:

URL: http://www.park-vitosha.org/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Златни мостове – х. Кумата, 1.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Тихия кът – с. Владая;
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Златни мостове – х. Кумата, възстановяване и ремонт на туристическа алея м. Тихия кът – с. Владая;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За обособена позиция № 1 - 1. Алея м. Златни мостове – х. Кумата - Основни заложени СМР:1.1. Възстановяване на бордюри - Почистване и откриване (засипани са с настилка) на бордюрите по протежение на алеята, които са обща дължина 3 246 м.; 1.2. Възстановяване на настилка; 1.3. Възстановяване на канавки - Възстановяване (изкопаване на места) на земни канавки с обща дължина от около 1 085 м., изграждане на нови канавки от готови бетонни елементи с обща дължина от около 318 м, изграждане и/или възстановяването на каменни канавки с дължина от около 122 м.; 1.4. Възстановяване на 2 бр. съществуващи водостока, изграждане на 22 бр. нови открити водостоци от готови бетонни елементи и изграждане на 10 бр. водостоци от готови бетонни елементи.; 1.5. Възстановяване и доизграждане на подпорна стена с височина Н 1,52 м и дължина 15 м от каменна зидария, ремонт на няколко стъпала и изграждане на 3 бр. нови стъпала.; 2. Алея м. „Тихия кът“ – с. Владая - Основни заложени СМР: 2.1. Почистване и откриване /засипани с настилка/ на бордюрите по протежение на алеята, с обща дължина 2350 м.. 2.2. Възстановяване на настилка, 2.3. Откриване и уширяване до 40 см на съществуваща каменна канавка с обща дължина 1655 м., почистване на канавката в участък от 1340-ти до 1840-ти метър, в участъците със стръмни скатове да се поставят бетонни канавки с удължено рамо. Дължината на тези участъци е общо 135 м.; 2.4. Възстановяване на 2 бр. съществуващи водостока, изграждане на 21 бр. нови открити водостоци от готови бетонни елементи покрити с дървени решетки на нивото на настилката; 2.5. Изграждането на 1 м2 подпорна стена от каменна зидария; 2.6. Ремонт на кът за отдих /заслон / и чешма и възстановяване на беседка; 2.7. Възстановяване на един дървен мост с дължина 3 м. л.; 2.8.Възстановяване на 10м.кв. калдъръм. По протежение на алеята има и други елементи, като кътове за отдих, възстановяване на калдъръм и др. дейности предвидени за изграждане, които са описани в подробната количествена сметка в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
329500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 210

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2.1. Възстановяване и ремонт на туристическа алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко, 2.2. Възстановяване и ремонт на туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир, 2.3. Възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица-Финална къща („Витошко лале“);
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с възстановяване и ремонт на туристическа алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко, възстановяване и ремонт на туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир, възстановяване и ремонт на туристическа алея с. Бистрица-Финална къща („Витошко лале“);

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За обособена позиция № 2 - 1. Алея Драгалевски манастир – м. „Бай Кръстьо“ – х. Алеко - Основни заложени СМР: 1.1. Почистване и откриване на засипани с настилка бордюри с обща дължина 3107 м.; 1.2. Възстановяване на настилка - възстановяване на два малки участъка, които да се насипят с инертен материал (общо 12 куб. м); 1.3. Възстановяването или изграждането на четири типа канавки с обща дължина 1810 м.; 1.4. Почистване и възстановяване на съществуващите 41 бр. каменни водостока. Изграждане на 2 бр. нови водостока от готови бетонни елементи. Възстановяване на 8 бр. съществуващи водостока и изграждането на 36 бр. нови открити водостока от готови бетонни елементи.; 1.5. Изграждане на подпорна стена от каменна зидария с дължина 12 м и височина 1,5 м – общо 18 кв. м.; 2. Туристическа алейна мрежа Драгалевски манастир - Основни заложени СМР: 2.1. Насипване (основно с щуп) на алейната мрежа има само по Алея 1 в долната й част от 805-ти до1540-ти метър, както и в началото от 90-ти до 210-ти метър; 2.2. Откриване и уширяване до 40 см на съществуваща каменна канавка с обща дължина 1 655 м., почистване на канавката в участъка от 1340-ти до 1840-ти метър, в участъците със стръмни скатове да се поставят бетонни канавки с удължено рамо, дължината на тези участъци е общо 135 м., предвидено е почти по цялата дължина на Алея 1 да се изградят два вида бетонни канавки (Н30 и Н50) от страна на склона за решаване трайно проблема с стичащите се от него води, по протежение на другите две алеи е предвидено да се изградят само 25 м. л от бетонни канавки.; 2.3. Основното количество от 17 бр. бетонни водостока с размери 50/50 дължина 200600 см, покрити с дървена скара е предвидено да се изградят по протежение на Алея 1. По останалите две алеи е предвидено да се изградят 4 бр. нови бетонни водостока.; 2.4. За предпазване на алеите от разрушаване на няколко места по трасето е предвидено възстановяването и изграждането на общо 40 кв. м подпорни стени от каменна зидария.;

Прогнозна стойност, без ДДС
316500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 210

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на 20 бр. дървени конструкции с информационни табла на подходите към ПП „Витоша”;
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с изграждане на 20 бр. дървени конструкции с информационни табла на подходите към ПП „Витоша”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За обособена позиция № 3 - Изработка и монтаж на 20 бр. дървени конструкции с покрив по зададен проект за поставяне на информационни табла и място за отдих, разположени на територията на ПП „Витоша“, както следва: Бистрица – плажа, Бистрица, Железница, Симеоново, Драгалевци, Бояна, Бояна – Бялата вода, Владая – алеята Иван Рилски, Мърчаево, Рударци, Кладница, Боснек, Чуйпетлово, Ярлово, Алеко, Златни мостове, Ярема, Дендрариума, Офелиите, Владая – алеята за „Златни мостове”.;

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извършване на ремонтни дейности на езеро в района на Куртова река;
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с извършване на ремонтни дейности на езеро в района на Куртова река;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 4 - Предвидените дейности за възстановяване на езеро в района на Куртова река са както следва: Изгребване и изнасяне на наноси - 80 куб. м, Зидария – 63 кв. м, Замазка 180 кв. м, Хидроизолация – 220.20 км. м.;

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на чешми;
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт на чешми;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 5 - Ремонтно възстановителни работи на 10 бр. обекти - 1 бр. Водопровод „Златни мостове“; 9 бр. чешми - м. „Игликини поляни“, м. „Боерица“, м. „Офелиите“, Владайска река 2 (Владайски кариери), Владайска река 3 (Владая поляната), м. „Яворова поляна“, х. Алеко, м. „Симеоновски езера“, с. Железница.;

Прогнозна стойност, без ДДС
28050 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на заслони;
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с Ремонт на заслони;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 6 - Ремонтно възстановителни работи на 9 бр. заслони - Заслон с. Боснек, Заслон при пещера „Духлата“, Заслон Железница, Заслон „Слънчев рид“, Заслон „Железни врата“, Заслон „Живата вода“, Заслон „Меча чешма“, Заслон - разклон „Копитото“, Заслон река Рударщица - с. Рударци;

Прогнозна стойност, без ДДС
39900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на детска площадка
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт на детска площадка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 7 - Оформяне (подравняване) на терен с размери 13/9 м.; Изливане на бетонен пояс за основа на дървените греди.; Изграждане на подпорна стена (рамка) на площадката от объл обелен дървен материал с диаметър 20-25 см, застъпени по подходящ начин (пример – къщи от дърво), подобно на съществуващата сграда на екостационара, като гредите е необходимо да са здраво свързани с бетонния пояс.; Поставяне на хидроизолационна мушама от 2 мм за предпазване на дървото.; Изграждане на дренаж от три страни на площадката и подравняване с пръст.; Обособяване на пейки от масивна дървесина (талпи).; Обработка повърхността на дървената част с лак цвят Палисандър.; Подраняване отвътре на площадката и насипване с пясък (10-15 см) до ниво бетонови основи.;

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на зимна маркировка в Природен парк „Витоша”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор № DIR-5113326-C-010 между МОСВ и ДПП „Витоша” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013 г." по проект „Дейности по устойчиво управление на природен парк Витоша” е необходимо да бъдат осъществени строителни дейности свързани с ремонт и възстановяване на металните стълбове, бележещи зимната маркировка в Природен парк „Витоша”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

За обособена позиция № 8 - 1. Монтаж на нови стълбове - 36. бр., 2. Монтаж на нови триъгълници на съществуващи стълбове - 17 бр., 3. Укрепване на съществуващи стълбове - 52 бр., 4. Пребоядисване на съществуващи стълбове - 148 бр., 5. Изработка и монтаж на метални табели за лавинна опасност - 5 бр.;

Прогнозна стойност, без ДДС
14000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150