Версия за печат

00017-2013-0015

BG-Берковица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Златина Петрова, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 88404, E-mail: petrova.z@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Място/места за контакт: Община Берковица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.berkovitsa.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) ПО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ BG161PO001/4.1-03/2010/069 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА БЕРКОВИЦА ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”, по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов” – ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина” - поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е “ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) ПО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ BG161PO001/4.1-03/2010/069 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА БЕРКОВИЦА ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”,по обособени позиции в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ),които включват ремонт на покрив, подмяна на дограма,поставяне на топлоизолация,ремонт на отоплителна инсталация,ремонт на електрическа система.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45261100, 45300000, 45310000, 45321000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Топлоизолационни строителни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е по три обособени позиции и обхваща СМР на описаните по-долу обекти. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов” – предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина” - предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.

Прогнозна стойност без ДДС
631944.97 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1.Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура. Участникът представя документ за внесена банкова гаранция в следните размери: За Обособена позиция №1 – 3 808,08 лв. (три хиляди осемстотин и осем лева и 08 ст); За Обособена позиция №2 – 1 541,21 лв. (хиляда петстотин и четиридесет и един лева и 21 ст.); За Обособена позиция №3 – 970,15 лв. (деветстотин и седемдесет лева и 015 ст). 1.2.Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на Участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, пла¬тима по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД Филиал Берковица IBAN: BG13UNCR70003301006351 ВIС: UNCRBGSF или в брой на касата на ЦУИГ в сградата на общинска администрация – Берковица. Оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, по образеца в Приложение №5, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. 2.1. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да предста¬ви гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на съответната обособена позиция на обществената поръчка без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на Участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД Филиал Берковица IBAN: BG13UNCR70003301006351 ВIС: UNCRBGSF или в брой на касата на ЦУИГ в сградата на общинска администрация – Берковица. оригинал на банкова гаранция за изпълнение на дого¬вора, издадена в полза на Възложителя, по образеца в Приложение №6; Гаранцията е валидна в срок до 30 (тридесет дни след подписването на окончателния протокол за изпълнението на договора) и се освобождава след изтичане на 6 (шест) месеца от датата на въвеждане на обекта в експлоатация, освен ако Възложителят е усвоил същата преди приключване на договора по причина на неизпълнение от страна на Изпълнителя на някое от задълженията му в съответствие с определеното в него. гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. 2.3. Възложителят може да изисква от Участника, определен за Изпълнител, и други гаранции за изпълнението на договора, когато това е предвидено в нормативен акт. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Участника, съответно на определения Изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси на откри¬ване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранция¬та да не бъде по-малък от определения в настоящата документа¬ция за участие. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащанията по настоящата поръчка ще се извършват по банков път както следва: 1.1.Авансово плащане към Изпълнителя - 20 % от стойността на договора за изпълнение на обособената позиция и се осъществява в срок от 2 месеца след сключване на договора. 1.2. Междинни плащания на изпълнените СМР - въз основа на двустранен протокол /акт обр.19/ и фактура на Изпълнителя, по действителни количества извършени СМР и твърди единични цени от офертата, в срок до 3 месеца от представяне на документите. 1.3. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 75 % от сумата по настоящия договор. 1.4. Последното плащане на изпълнените СМР се извършва в срок до 5 месеца след въвеждане на обекта в експлоатация. 2. Преди плащане Възложителят извършва документална проверка и проверка на място на СМР за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на настоящия договор и/или други приложими документи. Всяка документална проверка и проверка на място, се документира надлежно с протокол за извършената проверка, който остава на съхранение при Възложителя до 3 години след приключване на ОП «Регионално развитие». 3. За извършване на плащанията Изпълнителят изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА БЕРКОВИЦА Адрес: ул.Йордан Радичков №4 ЕИК 000320559, представлявана от Димитранка Замфирова Каменова – Кмет на Община Берковица Получил фактурата: Димитранка Замфирова Каменова Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: ”Разходът е по проект “ Подобряване на образователната инфраструктура в община Берковица чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност ”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 на ОПРР.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. В обявената открита процедура по обособени позиции може да участва всяко бъл-гарско или чуждестранно физическо иди юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в За¬кона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за камарата на строителите (ЗКС), Закона за обществените поръчки (ЗОП) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие. 1.2. Когато Участникът е обединение (консорциум), Участниците в обединението трябва да сключат нотариално заверен договор/споразуме¬ние помежду си. 1.2.1. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гаран¬тират, че: всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на настоящата обществе¬на поръчка; съставът на обединението няма да се променя след по¬даването на офертата; водещият член на обединението/консорциума е упъл¬номощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; водещият член на обединението/консорциума отговаря за изпълнението на обществената поръчка; обединението/консорциумът е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да оста¬нат в него до окончателното изпълнение на поръчката; всички членове на обединението - консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчка¬та, до края на гаранционния срок съгласно подписания до¬говор за изпълнение па настоящата обществена поръчка, не-зависимо or срока, за който е създадено обединението. 1.2.2. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. 1.2.3. Когато Участникът е обединение/консорциум, но не представи договора/ споразумението за създаването на обедине¬нието, или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обедине¬нието е променен след подаването на офертата - Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоя¬щата обществена поръчка. 1.3. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка Участник: 1.3.1. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реа- билитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или оси¬гурителната система (включително изпиране на пари) по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл.301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.108а от НК при възлагане на обществени поръчки по чл.3, ал.2 1.3.2. който е обявен в несъстоятелност; 1.3.3. който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 1.3.4. при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, включително и прокуристите, когато има такива, са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, тази забрана се отнася за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответ¬но територията на държавата, в която се провежда процедурата при Възложител по чл.7, т.2 от ЗОП; 1.3.5. който е сключил договор е лице но чл. 21 или 22 от ЗПУКИ; 1.3.6. който с декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник; 1.3.7. който не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. Продължава в поле "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Заверено от НАП или ТСБ копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години (2010, 2011, 2012 г.) или някоя от съставните му части, в случаите когато същите не са публикувани в Търговския регистър и когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е учреден или е започнал дейността си. • Декларация по чл.50, ал.1, т.3 за общия оборот за последните три години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си Информация за оборота от изпълнени от Участника дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три приключили финансови години (2010, 2011, 2012 г.) Заверено копие от застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в предмета на поръчката. Когато Участникът е обединение/консорциум се представя заверено копие от застраховката за професионална отговорност от поне един от членовете в него.
Минимални изисквания: 2.1. Участникът трябва да е реализирал за последните три финансово приключени години (2010, 2011 и 2012) или в зависимост от датата на учредяването му, общ оборот от дейността си, минимум трикратната стойност на обособената позиция по която кандидатства или трикратната стойност от сбора на стойностите по обособените позиции за които участника кандидаства, без включен ДДС, а именно: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - 1 142 424 лв. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - 462 363 лв. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - 291 046 лв. Участникът да е реализирал оборот от изпълнение на СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, общо за предходните три финансово приключени години (2010, 2011, 2012г.) в размер на не по-малко от 50% от общия изискуем оборот за съответната обособена позиция, а именно: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - 571 212 лв. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - 231 181 лв. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - 145 523 лв. * Когато се кандидатства за повече от една обособена позиция, минималния специализиран оборот от изпълнени сходни обекти се изчислява върху сбора от стойностите на обособените позиции за които участника кандидаства. ** За дейности сходни с предмета на всички обособени позиции Възложителят ще приема: – Строително-монтажни и ремонтни дейности на жилищни и смесени сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от минимум 1000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители;. Участникът следва да има сключена застраховка “Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите, за строежи, попадащи в обхвата на I-ва група, I-ва категория, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от Камарата на строителите в България, обн. в ДВ. бр.65 от 10.08.2007 г.). Участникът, определен за Изпълнител, следва да поддържа валидна застраховка за целия срок на изпълнение на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие на удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя по чл.3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа група, първа категория. Заверено от Участника копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за управление на качеството, издаден под акредитация на национален орган за дейност, сходна с предмета на поръчката и ISO 14001:2004, за управление на околната среда, или еквивалентни. Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП за договорите през последните пет години (2008 - 2012 г.) със същия или сходен предмет с предмета на обществената поръчка (Приложение №14), където посочва предмета на договорите, стойност, срокове на изпълнение и данни за Възложителите. Към списъка трябва да се приложат препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списък на експертите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка по образец и професионална биография на всеки експерт по образец , както и доказателства за тяхната квалификация, професионален опит и необходима правоспособност за изпълнение на съответната дейност – копие от дипломи, сертификати, удостоверения за проектантска правоспособност, трудова и осигурителна книжка.
Минимални изисквания: За Обособени позиции № 1, № 2 и № 3 - Участникът трябва да има нужната професионална квалификация и опит в строително-ремонтните и монтажни работи на обществени сгради, първа група, първа категория. • Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя по чл.3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа група, първа категория. Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Участникът трябва да притежава валидни сертификати ISO 9001:2008 за управление на качеството, издаден под акредитация на национален орган за дейност, сходна с предмета на поръчката и ISO 14001:2004, за управление на околната среда, или еквивалентни. Участникът трябва да е изпълнил и завършил през последните пет години (2008 - 2012 г.) минимум три договора със същия или сходен предмет с предмета на обществената поръчка. Участникът да разполага с екип от физически лица, чрез които ще изпълнява СМР, който да включва съответните специалисти, имащи квалификация и правоспособност за изпълнение на видовете строежи по отделни категории съгласно чл.137, ал.1 ЗУТ, но не по-малко от следните специалисти: 3.4.1. Експерт 1 - Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя. 3.4.1.1. да има придобита университетска образователно-квалификационна степен “магистър”-специалност - архитект, строителен инженер (настоящо ССС или еквивалентно), с трудов професионален стаж по специалността най-малко 5 г. 3.4.1.3 да е участвал като технически ръководител в минимум сходни 2 проекта. 3.4.2. Експерт 2 - ОВК инженер 3.4.2.1. да има придобита университетска, образователно-квалификационна степен “магистър”- специалност - отопление и климатизация (настоящо ОВК или еквивалентно), с трудов професионален стаж по специалността най-малко 5 г. 3.4.2.2. да е участвал като ОВК инженер в минимум 2 сходни проекта. 3.4.3. Когато Участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, той има право да представи едно и също лице за позицията на Експерт 2, но задължително различни лица за позицията на Експерт 1. Когато Участникът е обединение, изискванията по т.3.1, т.3.2, т.3.3 и т.3.4 следва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Всеки експерт на Участника трябва да попълни и подпише Професионална биография на експерт съгласно При¬ложение № 16. Участникът, който бъде определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя експерти¬те от основния му екип, посочени в офертата му, без предвари¬телно писмено съгласие на Възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

1. Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие чрез плащане в брой на касата на Община Берковица, пл. «Йордан Радичков» 4, или по банков път по сметка на Община Берковица: ОББ АД IBAN BG35UBBS80028413870905 BIC UBBSBGSF вид плащане 447000. Документацията се получава с стая 208 на Община Берковица след представяне на платежен документ, всеки работен ден от 8.30ч до 17.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят е длъ¬жен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията може да бъде закупена лично от заинтересованото лице или негов упълномощен представител. При закупуване на Документацията чрез куриерска служба, заинтересованото лице следва да упълномощи лицето, което ще я получи. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересова¬ното лице след представяне на платежен документ, че докумен¬тацията е заплатена. 2. Цената на документацията е с включено ДДС 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Възложителя или по банков път на следната сметка на Възложителя: Банка : ОББ АД гр. Берковица IBAN: BG35UBBS80028413870905 Код за плащане:447000 BIC: UBBSBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала - Общинска администрация Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. Договор с номер BG161PO001/4.1-03/2010/069 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в община Берковица чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”

VI.3) Допълнителна информация

1.4. Не може да участва в процедурата и Участник: 1.4.1. който е в открито производство по несъстоятелност; или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че Участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или Участникът или Участникът с преустановил дейността си; 1.4.2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.4.3. който е лишен от правото да упражнява търговска или строителна дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 1.4.4. който има парични задължения към държавата или към община Берковица по смисъла на чл.162, ал.2 т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която Участникът е установен. 1.5. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 1.6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Всеки Участник в процедурата удостоверява отсъствието на посочените обстоятелства в т.1.3, т.1.4, т.1.5 и т.1.6 от този раздел с дек¬ларация в съответствие с правилата, предвидени в чл.47, ал.4 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи за удостоверяване липсата на изброени¬те обстоятелства от съответните компетентни органи. 1.7. Участниците са длъжни да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по т.1.3 ,т.1.4, т.1.5 и т.1.6 в 7-дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от Участника данни в предс¬тавената оферта. 1.8. Когато Участникът е чуждестранно физическо или юри¬дическо лице, той трябва да отговаря на изискванията, описани в този раздел в държавата, в която е установен. 1.9. Когато Участникът e обединение изискванията, посоче¬ни в т.1.3 и т.1.4., т.1.5 и т.1.6 от настоящия раздел, се прилагат за всеки член на обединението. 1.10. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изискванията, посочени в т.1.3, т.1.4., т.1.5 и т.1.6 от настоящия раздел, се прилагат за всеки подизпълнител. В този случай Участникът отговоря за действията и бездействията на посочените подизпълнители като за свои дейс¬твия и бездействия. 1.11. Всеки Участник има право да представи само една оферта за една обособена позиция. Не се допуска представянето на варианти в офертата. 1.12. Възложителят ще отстранява от участие в тази проце¬дура всеки Участник, който не отговаря на изискванията, уста¬новените в ЗОП, ЗУТ и другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изисквания¬та, посочени в тази документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов”
1) Кратко описание

Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов”-предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

3) Количество или обем

предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система

Прогнозна стойност, без ДДС
380808.22 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга”
1) Кратко описание

Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация

Прогнозна стойност, без ДДС
154121.1 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина”
1) Кратко описание

Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина”- предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация

Прогнозна стойност, без ДДС
97015.65 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180