Версия за печат

00106-2013-0018

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Проектиране и строително-монтажни и ремонтни работи в обект: “Имот публична държавна собственост, намиращ се в гр. София, Столична община, район „Красно село”, местност „Лагера”, бул. „Цар Борис ІІІ” 54, представляващ УПИ І, кв. 47 по плана на гр. София”, за нуждите на Софийски районен съд и Софийска районна прокуратура“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е изпълнение на инженерингова задача за извършване на проектиране, строително - монтажни и ремонтни работи на подобектите разположени в рамките на “Имот публична държавна собственост, намиращ се в гр. София, Столична община, район „Красно село”, местност „Лагера”, бул. „Цар Борис ІІІ” 54, представляващ УПИ І, кв. 47 по плана на гр. София”, за нуждите на Софийски районен съд и Софийска районна прокуратура“, във връзка с изискванията за сигурност на съдебните зали, изискванията на Наредба №4 от 10.01.2008г. за правилата и нормите за безопасност и охрана при проектиране, строителство, реконструкция, модернизация и експлоатация на обектите на съдебната власт.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на обществената поръчка е изпълнение на инженерингова задача за извършване на проектиране, строително - монтажни и ремонтни работи на подобектите разположени в рамките на “Имот публична държавна собственост, намиращ се в гр. София, Столична община, район „Красно село”, местност „Лагера”, бул. „Цар Борис ІІІ” 54, представляващ УПИ І, кв. 47 по плана на гр. София”, за нуждите на Софийски районен съд и Софийска районна прокуратура“, във връзка с изискванията за сигурност на съдебните зали, изискванията на Наредба №4 от 10.01.2008г. за правилата и нормите за безопасност и охрана при проектиране, строителство, реконструкция, модернизация и експлоатация на обектите на съдебната власт, съгласно Техническото задание, Техническата спецификация и Описание на предмета на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
985300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие: Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 9 000 (девет хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни дни след датата на издаване на разрешение за ползване на обекта от ДНСК. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предложена цена - представя се в лева без ДДС. В ценовото предложение следва да се посочат обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие, с определени отделни цени за изготвяне на инвестиционен проект, изпълнение на строителните и монтажни работи и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта. Информация за елементите на ценообразуване при изпълнение на непредвидени видове работи. Начин на плащане - в левове, по банков път, въз основа на сключен договор, както следва: Заплащането на цената за техническия проект от договора ще се извърши в 20-дневен срок след одобряване на проекта от компетентните органи и представяне на фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането на строително-монтажните работи по договора ще се извършва въз основа на одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ количествено–стойностна сметка, придружена с анализи за всеки вид работа, тристранен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР за установяване на качествено изпълнените видове и количества работи, сертификати, протоколи за изпитания на вложените материали, гаранционни карти и др., в 20-дневен срок след представяне на фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Заплащането на строително-монтажните работи по договора ще се извършва въз основа на количествено–стойностна сметка, придружена с анализи за всеки вид работа,тристранен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР за установяване на качествено изпълнените видове и количества работи, сертификати, протоколи за изпитания на вложените материали, гаранционни карти и др., в 20-дневен срок след представяне на фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор по от договора, ще се извършва в 20-дневен срок след представяне на хонорар-сметка с протоколи за действително вложеното време от него на обекта, изготвени съобразно договора и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Допускат се непредвидени работи в размер на 10% от стойността на СМР без ДДС. Сумата от междинните плащания, в това число и по непредвидени работи не може да надвишава 90% от стойността на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извърши окончателното плащане в 20-дневен срок след издаване на разрешение за ползване от ДНСК. При невъзможност за усвояване на цялата сума по договора до края на бюджетната 2013 г. респ. до края на бюджетната 2014 г. /в зависимост от датата на сключване на договора/, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да открие сметка със специален режим и предназначение (ескроу сметка) за разплащане на дължимите суми, от която ще покриват плащанията. Разпореждането със средствата по ескроу сметката ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, при спазване на изискванията по чл. 3, ал. 1 – ал. 6 от договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: 1.Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упъломощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. 2.Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. 3.Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. В споразумението/договора, подписан от лицата в обединението, задължително се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка. 4.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. 6. Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 8. Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата. 9. Валиден сертификат от вида БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, за внедрена система за управление на качеството, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 10. Валиден сертификат от вида БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен за внедрена система за управление на околна среда. 11.Документ за закупена документация за участие. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.,2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от четвърта група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), трета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (заверено от участника копие). Ако участникът е обединение документът се представят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е обединение документът се представят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и 2, чл.51 и чл.53, ал.1, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: - Копие, заверено от участника на “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалент. - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.). Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. - Информация за общия оборот и оборота от проектиране и строителство, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника. -Наличие на “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалент, валидна към датата на подаване на офертата. -Да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) минимум 2 000 000 (два милиона) лв. без ДДС. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за участниците в обединението. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно чл.51, ал.1, т.2, т.4, т.7, т.9, т.10 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: - Списък (по образец) на договорите за строителство, покриващи дейностите по поръчката, включително разгъната застроена площ, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител. В тези препоръки се посочват: наименование на обекта, стойност, дата и място на дейностите, които участникът е изпълнил по проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на обекта и дали те са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. - Списък (по образец) на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за проектирането, за контрола на качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за съответствие на влаганите материали със съществените изисквания, за безопасност и контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд, включително разпределението им по сфери, покриващи дейностите по поръчката. Към списъка се прилага за всеки член на инженерно – техническия състав – професионална автобиография, в която изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект, декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката. За ръководителите на екипите към списъка се прилагат документи, удостоверяващи професионалния опит - трудова, служебна или осигурителна книжка, граждански договор или други документи, удостоверяващ професионалния опит. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на посочените в приложените списъци ръководен екип и технически лица, които отговарят за изпълнението на строителството, както и на проектантския състав за изпълнение на поръчката по всички части на проекта. Документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на териториите (ЗУТ) и чл. 7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП. - Декларация от участника, че има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран изпълнителски състав за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката – по образец. - Декларация от участника за техническото оборудване, с което разполага (собствено и наето) за изпълнение на обществената поръчка за проектирането и за строителството. Към нея се прилага списък на оптимално подбрана механизация за изпълнение на поръчката – по образец. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си със съответните критерии за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника. -Да има успешно завършени минимум 2 /два/ строителни обекта през последните 5 (пет) години (считано до датата за представяне на оферти), сгради с разгъната застроена площ по-голяма от 2 000 м . Обектът трябва да е изпълнен, приет и въведен в експлоатация. -Да има на разположение за срока на изпълнение на договора инженерно – техническия състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, а именно: •Ръководител на проектантския екип - дипломиран инженер/архитект, който има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, има минимум 8 години професионален опит по специалността. Трябва да притежава пълна проектантска правоспособност по съответната специалност, съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл.10 от ЗКАИИП. •Проектантски екип в следния състав: от най-малко по един проектант за отделните части на проекта с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря, както следва: 1. част “Архитектура“ 2.част “Паркоустройство и благоустройство” 3. част “Конструктивна” 4. част “Водопровод и канализация” 5. част “Електрическа – силнотокова” 6. част “Електрическа - слаботокова, системи за сигурност” 7. част “Геодезия” 8. част “Пожарна безопасност” 9. част “План за безопасност и здраве” 10. част “Отопление и вентилация” 11. Други части по преценка на проектанта. Правоспособните физически лица от проектантския екип за проектиране на отделните части на проекта трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответните специалности, съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл.10 от ЗКАИИП, всеки един от тях трябва да има опит като проектант (с пълна проектантска правоспособност) по съответната проектна част. •Ръководител на екипа за изпълнение на строителството - дипломиран инженер, който има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, има минимум 8 години професионален опит по специалността и опит като ръководител на строителен екип на поне два строителни обекта. •Екип за изпълнение на строителството в следния състав: от най-малко по един експерт за отделните части на проекта с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря при изпълнение на строителството, както следва: 1. част “Архитектура“ 2.част “Паркоустройство и благоустройство” 3. част “Конструктивна” 4. част “Водопровод и канализация” 5. част “Електрическа – силнотокова” 6. част “Електрическа - слаботокова, системи за сигурност” 7. част “Геодезия” 8. част “Пожарна безопасност” 9. част “Отопление и вентилация” 10. Други части по преценка на участника. 11. Отговорник за контрола на качеството - дипломиран инженер, който има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”. Всеки един от строителния екип трябва да има опит по изпълнението на строителството на съответната проектна част на минимум един строителен обект. Всеки член на инженерно – техническия състав, отговарящ за изпълнение на поръчката, трябва да декларира ангажираност към поръчката. -Да има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран изпълнителски състав за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката. -Да разполага с необходимото собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката за срока на изпълнение на договора. Изискването по тази точка се доказва с документите по чл. 51, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 25
Показател: Техническа оценка; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.11.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 12 лв. (дванадесет лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.11.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят: 1.Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец. 2.Декларация от участника за гаранционния срок – по образец. 3.Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката – свободен текст, по преценка на участника. 4.Техническото предложение на участника, което съдържа: методология, технология и организация за изпълнение на поръчката. Техническото предложение се представя в свободен текст, по преценка на участника. 5. Ценова оферта по образец, с предложена обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие, с определени отделни цени за изготвяне на инвестиционен проект, изпълнение на строителните и монтажни работи и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта 6. Попълнена количествено-стойностна сметка – приложение към документацията за участие за противообледенителната система; 7. Информация за елементите на ценообразуване при изпълнение на непредвидени видове работи – по образец.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237507; 02 9237503

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ