00212-2013-0022
Технически редакции | ||
17.10.2013 16:14 ч. : | 17/10/2013 16:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2013 16:14 ч. : | 17/10/2013 16:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Петрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: инж.Мариела Качулева, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090
Място/места за контакт: Общинска администрация-Петрич, ул."Цар Борис III" 24, гр. Петрич, стая 209Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.
Адрес на профила на купувача: www.petrich.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: Тинка Аврамова и Мариела Баракова, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69107, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090
Място/места за контакт: Център за административно обслужване на Общинска администрация-Петрич, находящ се на първи етаж в сградата на ОбА-Петрич.Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.petrich.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е „Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“. При изпълнение на обществената поръчка ще се изгради общинска спортна зала в УПИ ІІ, кв.49, по плана на гр.Петрич (имот с идентификатор 56126.601.8107 съгласно Кадастрална карта на гр.Петрич). Имотът се намира в регулационните граници на гр.Петрич. Съгласно скица на Служба по геодезия, картография и кадастър – Благоевград с площ 4155 кв.м по КК и КР одобрени със Заповед №РД-18-70/14.12.2010г. на изпълнителния директор на АГКК. Ще бъде изграден и подобект “Кабелна линия 20 кV и БКТП 20/0,4 кV- 250кVа“. Към момента имотът е незастроен и представлява терен с голяма денивелация от южна страна към ул.”Рокфелер”. Съгласно плана за регулация и застрояване на гр.Петрич имотът е отреден за “други видове спорт”. Имотът е собственост на възложителя община Петрич, съгласно акт за общинска собственост № 596 от 20.05.2002 год. (публична общинска собственост) при граници и съседи: На изток – река Луда Мара; На запад – УПИ І, кв.49; На север – улица “Оборище”; На юг – улица “ Рокфелер”. Предвижда се застроената площ на сградата да бъде около 2250 кв.м. Сградата ще бъде многоцелева спорта зала за колективни игри, изградена със стоманена конструкция (ферми) и пожароустойчиви панели с технологично оборудване за волейбол, баскетбол, хандбал, футбол на малки врати на закрито, борба и др. Предвижда се изграждането на съблекални, съответно с бани и тоалетни за играчите, кабинет със съблекално помещение с баня и тоалетна за съдиите, лекарски кабинет с манипулационна, складово помещение, санитарни помещения за посетителите, зала за коментари и други помещения необходими за функционирането на този вид обекти. За спортната зала са предвидени 653 седящи места, от които 17 за инвалиди. Сградата е строеж трета категория (Съгласно Разрешение за строеж 49/12.06.2013) – сгради и съоръжения за спорт и развлечения с капацитет от 200 до 1000 места за посетители, с обществено и обслужващо предназначение с обслужваща сграда/ниско тяло/, в която да се разположат: - Съблекални с WC и душове за двата отбора; - Помещение за съдии със съблекални , WC и душове ; - Лекарски кабинет с чакалня манипулационна и WC; - Склад; - Зала за коментатор; - WC за зрители - WC за инвалиди; В обекта ще се изгради и Паркинг с 12 места, от които едно място за инвалиди. Общинската спортна зала със спортна настилка с комбинирана еластичност с ПВЦ покритие ще бъде напълно оборудвана с необходимото технологично оборудване за баскетбол, хандбал, минифутбол, волейбол и др. Освен доставка на технологично оборудване необходимо за функциониране на спортната зала, ще се извърши и монтаж на същото. Като цяло, както залата, така и съоръженията и оборудването трябва да отговарят на изискванията на приложимите стандарти ISO и на CE и да са одобрени от съответните национални и международни спортни организации. След приключване на строителните работи ще бъде изпълнено и озеленяване на района около и над 40 %, което обхваща около 1905 кв.м. от общата площ на имота. Застроената площ е предвидена около 2250 кв.м.
45212225
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
При изпълнение на обществената поръчка ще се изгради общинска спортна зала в УПИ ІІ, кв.49, по плана на гр.Петрич (имот с идентификатор 56126.601.8107 съгласно Кадастрална карта на гр.Петрич). Предвижда се застроената площ на сградата да бъде около 2250 кв.м. Сградата ще бъде многоцелева спорта зала за колективни игри, изградена със стоманена конструкция (ферми) и пожароустойчиви панели с технологично оборудване за волейбол, баскетбол, хандбал, футбол на малки врати на закрито, борба и др. Предвижда се изграждането на съблекални, съответно с бани и тоалетни за играчите, кабинет със съблекално помещение с баня и тоалетна за съдиите, лекарски кабинет с манипулационна, складово помещение, санитарни помещения за посетителите, зала за коментари и други помещения необходими за функционирането на този вид обекти. За спортната зала са предвидени 653 седящи места, от които 17 за инвалиди. В обекта ще се изгради и Паркинг с 12 места, от които едно място за инвалиди. Ще бъде изграден и подобект “Кабелна линия 20 кV и БКТП 20/0,4 кV- 250кVа“. Общинската спортна зала със спортна настилка с комбинирана еластичност с ПВЦ покритие ще бъде напълно оборудвана с необходимото технологично оборудване за баскетбол, хандбал, минифутбол, волейбол и др. Освен доставка на технологично оборудване необходимо за функциониране на спортната зала, ще се извърши и монтаж на същото. След приключване на строителните работи ще бъде изпълнено и озеленяване на района около и над 40 %, което обхваща около 1905 кв.м. от общата площ на имота. Застроената площ е предвидена около 2250 кв.м. Подробно описание по видове и обеми дейности са посочени в Техническата спецификация към документацията за участие.
НЕ
31.01.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: внася се като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BG 74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 25.000 лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“ или регистрационния номер в РОП към АОП-00212-2013-....(от Регистъра за ОП към АОП) . При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Петрич като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката без ДДС. При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Петрич. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.
Финансирането и разплащането ще се осъществява, както следва: - от бюджета на проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“ по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013 – до 2.140.843,13 лева без ДДС за първа група(съгласно количествено-стойностната сметка). - от бюджета на Община Петрич- до 161.237,53 лева без ДДС за втора група (съгласно количествено-стойностната сметка); - от бюджета на Община Петрич- до 230.208,07 лева без ДДС непредвидените разходи за двете групи. Плащането на цената за изпълнение на обществената поръчка ще се извърши в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, както следва: а) Авансово плащане – не се предвижда. б) Междинни плащания могат бъдат реализирани, при следните условия: 1. Общ размер на междинните плащания- до 90% от цената за изпълнение на поръчката по договора, които се извършват на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР, след искане от Изпълнителя. 2. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база на представени от него и одобрена от лицето осъществяващо Строителен надзор, лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол и лицето осъществяващо Авторски надзор количествено-стойностна сметка за извършените строително-монтажни работи-ПРОТОКОЛ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР(договорени, непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО-СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ, с които са отчетени и приети извършените СМР, включващи количествата, единични цени и стойност по договор; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетния период, през отчетния период и общо и оригинална фактура за стойността на междинното плащане по съответната група (издава се от Изпълнителя след одобряването на ПРОТОКОЛА ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР (договорени, непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО- СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ. Непредвидените СМР се отчитат в отделна КСС; заменените се отразяват в отделна форма Заменителна таблица. 3. Искането за първо междинно плащане може да се направи, когато стойността на извършените и актувани СМР е в размер на 400.000,00 лв. или повече. 4. Размерът на всяко от другите/следващие междинни плащания не може да е по-малък от 25% (двадесет и пет процента) от цената за изпълнение на поръчката по договора. От последното междинно плащане се удържа сума в размер на 10% от стойността на договора. 5. Междинното плащане се реализира в срок до 30 дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изисквани документи срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи. в) Окончателно плащане- 10% от цената за изпълнение на поръчката по договора, се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от датата на издаване на Разрешение за ползване на строежа, издадено при условия и ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и представена оригинална фактура за стойността на плащането (издава се от Изпълнителя след одобряването на одобрен от лицето осъществяващо Строителен надзор, лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол и лицето осъществяващо Авторски надзор Обобщен ПРОТОКОЛ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР (договорени,непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО-СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ. г)Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора.
Не се изисква. При сключване на договора ще се спазват изискванията на чл.49 от ППЗОП. Участник обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Представя се и нотариално заверено копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват: -представляващият обединението, който да е изрично оправомощен да представи оферта от името и за сметка на Обединението, включително и да сключи договор с Възложителя, да задължава с подписа си обединението, както и да получава указания за и от името на всеки член на обединението -разпределението на участието на лицата с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението са солидарно отговорни пред Възложителя за изпълнение на договора до изтичане на последния гаранционен срок по същия. -Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; (Такъв документ се представя в случаите, в които договора или споразумението за създаване на обединението(консорциума) не съдържа тази информация) Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: - съгласие от страна на възложителя; - възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; - в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците в процедурата от настоящата документация; - Независимо от промяната в състава си, обеденението трябва да продължи да отговаря на минималните финансови и икономически и технически изисквания от настоящата документация. - Промяната в състава на изпълнителя не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай. Участникът се отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, когато: - не е представен договор/споразумение за създаването на обединение или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, - състава на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение не може: -да представя самостоятелна оферта, -да участва в друго обединение- участник в процедурата; - да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник.
1.Възложителят отстранява от участие в открита процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47,ал.2 ЗОП, а именно: а)който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б)който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; в)който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2.В 10 (десет) дневен срок от подписване на договора, Изпълнителят, представя валидна за срока на договора застрахователна полица за сключена за негова сметка с избран от него застраховател имуществена застраховка за конкретния обект, със застрахователна сума не по-малка от стойността, предложена от него за изпълнение на поръчката и посочена в ценовото му предложение с включен ДДС, покриваща следните рискове, включително и разходите за предотвратяване или ограничаване на разрушителното действие на застрахователно събитие, за почистване, привеждане в ред и за подреждане на спасени застраховани имущества,след настъпило застрахователно събитие: - пожар - пряк и непряк удар от мълния - експлозия и (имплозия) - падащи птредмети - природни бедствия- буря, ураган , градушка, проливен дъжд, тежест и измокряне в следствие на естествено натрупване на лед и сняг, наводнение в следствие на природни бедствия,щети от падащи дървета и клони и други външни обекти в следствие на природни бедствия - измокряне причинено от спукване на водопроводни, канализационни, отоплителни, вентилационни и паропроводни инсталации - кражба чрез взлом, включително чрез използването на технически средства като шперцове и други подобни (по смисъла на чл.195, ал.1, т.3 и т.4 от НК) - умишлен палеж - вандализъм и взривни устройства - злоумишлено разрушаване на застрахованото имущество без то да е незаконно отнето от владение, включително и чрез използването на взривни устройства и материали. - грабеж (отнемане на чужда движима вещ от владението на другиго с намерение противозаконно присвояване, като за целта е употребена сила или заплашване, както и всичко останало по смисъла на чл.198 от НК) - щети на застраховано имущество при удар от ППС, непринадлежащо или не под контрола на застрахования или лице на служба при него - земетресение - свличане и срутване на земни пластове - други рискове Изпълнителят се задължава да поддържа за своя сметка валидна сключената застраховка по предходното изречение до окончателното приемане на обекта.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 8:00 до 12:00 и 13:00 до 17:00 часа в сградата на Общинска администрация-Петрич стая 403, етаж 4, след заплащане на определената цена в касата на Общинска администрация- етаж І или по пощата след заплащане по IBAN сметка на Общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич ВG 94SOMB91308432510044, вид на плащане:447000, Код:SOMBBGSF и изпратено писмено искане до Възложителя с приложен платежен документ.
Български
180
залата в сградата на Общинска администрация-Петрич, ет.4
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“
От рaзд.III.2.1.: 6. Зав. oт участн. копие на Удост. за вписване в ЦПРС за изпълняване на I гр. строежи от трета катег. и III гр. строежи от трета катег. съгл. чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или при участник–чужд.лице–еквив. документ, изготвен съгласно националн. закон на участника, изд. от компетентен орган от държ-та, в която е установен. Вписването в съотв. регистър на държава - членка на ЕС, или на др. държава - страна по Споразумението за Европейското иконом. пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено (чл.3, ал.2 ЗКС). В случай че участн. е чужд. лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата или не притежава валиден еквив. документ, посочен в предх. абзац, то същият прилага еквив. документ, изготвен съгл. нац. закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен или Декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информ.: http://register.ksb.bg), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълн. да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.Участн. представя към удост-ето и талоните за актуална регистрация в ЦПРС или др. еквив. документ.Когато информ. за съответната регистр. е публично достъпна, участника може да представи деклар. с указан интернет адреса, на който е видна регистр.му.7. Декл. за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а» до «д», ал. 2, т.5, ал. 5, т. 1 ЗОП- Обр. 2;8. Декл. за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 ЗОП- Обр. 3;9. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар.1, чл.107 пар.1, и чл.109, пар.2, б. “а” от Регл.(ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на ЕС, относно финансовите правила, приложими за общият бюджет на Съюза- Обр.4;10. Декл. за приемане на условията в проекта на договора-Обр.5;11. Декл. за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълн.-Обр.6;12. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител в изпълнението на общ. поръчка- Обр. 7;13. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП-Обр. 8;13. Документ за закупена документация;14. Документ за гаранция за участие в процедурата, удостоверяващ внасянето на гаранцията или оригинал на банк. гаранция за участие и всички документи описани в разд.III.2.2 и III.2.3.;Плик №2 с Техн. предложение за изпълнение на поръчката–Обр.15 и 1. Индикативен /прогнозен Комплексен линеен график (КЛГ) за изпълнение на строит-то-Обр. 16;2.Обяснителна записка към индикативния/прогнозен КЛГ; Плик №3: Ценово предложение за изпълнение на поръчката-Обр. 17 и 1.КСС за изпълнение на СМР-обр. 18 подписана и подпечатана от участника. (и Obr. No 18.xls на електр. носител).2. Подробни анализни цени за всяка една позиция от КСС. От р-л.III.2.3: за с-ма за упр-е на околната среда или еквивалентна или внедрени еквив. мерки;Обхватът на сертификацията по т.5 и т.6 трябва да бъде стр-во на сгради за развлечения и спорт/компл. изграждане на сгради със спортно предназн-е/ строит-во на спортни комплекси/ спортни зали/изграждане на сгради със съоръжения за спорт/стр-во на сгради за обществ. обслужване.В случай на участие на обед., което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, изискванията по т.5 и т.6 се прилагат за всеки един от членовете на обед., който съобразно разпредел-ето на дейностите, направено в договора за учредяване на обед. или друг документ, ще извършва дейности, свързани със стр-то.В случаите, когато се ползва подизпълн., посочените по-горе изискв-я се прилагат за всеки един от подизпълн-те, които ще изпълняват дейности свързани със стр-то с обхват на сертифициране съответстващ на дейността/работата, която ще извършва, при изпълнение на общ. пор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120 , ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.
17.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ