Версия за печат

00212-2013-0022

BG-Петрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: инж.Мариела Качулева, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: Общинска администрация-Петрич, ул."Цар Борис III" 24, гр. Петрич, стая 209

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.petrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: Тинка Аврамова и Мариела Баракова, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69107, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на Общинска администрация-Петрич, находящ се на първи етаж в сградата на ОбА-Петрич.

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: УПИ ІІ, кв.49, по плана на гр.Петрич (имот с идентификатор 56126.601.8107 съгласно Кадастрална карта на гр.Петрич)
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е „Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“. При изпълнение на обществената поръчка ще се изгради общинска спортна зала в УПИ ІІ, кв.49, по плана на гр.Петрич (имот с идентификатор 56126.601.8107 съгласно Кадастрална карта на гр.Петрич). Имотът се намира в регулационните граници на гр.Петрич. Съгласно скица на Служба по геодезия, картография и кадастър – Благоевград с площ 4155 кв.м по КК и КР одобрени със Заповед №РД-18-70/14.12.2010г. на изпълнителния директор на АГКК. Ще бъде изграден и подобект “Кабелна линия 20 кV и БКТП 20/0,4 кV- 250кVа“. Към момента имотът е незастроен и представлява терен с голяма денивелация от южна страна към ул.”Рокфелер”. Съгласно плана за регулация и застрояване на гр.Петрич имотът е отреден за “други видове спорт”. Имотът е собственост на възложителя община Петрич, съгласно акт за общинска собственост № 596 от 20.05.2002 год. (публична общинска собственост) при граници и съседи: На изток – река Луда Мара; На запад – УПИ І, кв.49; На север – улица “Оборище”; На юг – улица “ Рокфелер”. Предвижда се застроената площ на сградата да бъде около 2250 кв.м. Сградата ще бъде многоцелева спорта зала за колективни игри, изградена със стоманена конструкция (ферми) и пожароустойчиви панели с технологично оборудване за волейбол, баскетбол, хандбал, футбол на малки врати на закрито, борба и др. Предвижда се изграждането на съблекални, съответно с бани и тоалетни за играчите, кабинет със съблекално помещение с баня и тоалетна за съдиите, лекарски кабинет с манипулационна, складово помещение, санитарни помещения за посетителите, зала за коментари и други помещения необходими за функционирането на този вид обекти. За спортната зала са предвидени 653 седящи места, от които 17 за инвалиди. Сградата е строеж трета категория (Съгласно Разрешение за строеж 49/12.06.2013) – сгради и съоръжения за спорт и развлечения с капацитет от 200 до 1000 места за посетители, с обществено и обслужващо предназначение с обслужваща сграда/ниско тяло/, в която да се разположат: - Съблекални с WC и душове за двата отбора; - Помещение за съдии със съблекални , WC и душове ; - Лекарски кабинет с чакалня манипулационна и WC; - Склад; - Зала за коментатор; - WC за зрители - WC за инвалиди; В обекта ще се изгради и Паркинг с 12 места, от които едно място за инвалиди. Общинската спортна зала със спортна настилка с комбинирана еластичност с ПВЦ покритие ще бъде напълно оборудвана с необходимото технологично оборудване за баскетбол, хандбал, минифутбол, волейбол и др. Освен доставка на технологично оборудване необходимо за функциониране на спортната зала, ще се извърши и монтаж на същото. Като цяло, както залата, така и съоръженията и оборудването трябва да отговарят на изискванията на приложимите стандарти ISO и на CE и да са одобрени от съответните национални и международни спортни организации. След приключване на строителните работи ще бъде изпълнено и озеленяване на района около и над 40 %, което обхваща около 1905 кв.м. от общата площ на имота. Застроената площ е предвидена около 2250 кв.м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на обществената поръчка ще се изгради общинска спортна зала в УПИ ІІ, кв.49, по плана на гр.Петрич (имот с идентификатор 56126.601.8107 съгласно Кадастрална карта на гр.Петрич). Предвижда се застроената площ на сградата да бъде около 2250 кв.м. Сградата ще бъде многоцелева спорта зала за колективни игри, изградена със стоманена конструкция (ферми) и пожароустойчиви панели с технологично оборудване за волейбол, баскетбол, хандбал, футбол на малки врати на закрито, борба и др. Предвижда се изграждането на съблекални, съответно с бани и тоалетни за играчите, кабинет със съблекално помещение с баня и тоалетна за съдиите, лекарски кабинет с манипулационна, складово помещение, санитарни помещения за посетителите, зала за коментари и други помещения необходими за функционирането на този вид обекти. За спортната зала са предвидени 653 седящи места, от които 17 за инвалиди. В обекта ще се изгради и Паркинг с 12 места, от които едно място за инвалиди. Ще бъде изграден и подобект “Кабелна линия 20 кV и БКТП 20/0,4 кV- 250кVа“. Общинската спортна зала със спортна настилка с комбинирана еластичност с ПВЦ покритие ще бъде напълно оборудвана с необходимото технологично оборудване за баскетбол, хандбал, минифутбол, волейбол и др. Освен доставка на технологично оборудване необходимо за функциониране на спортната зала, ще се извърши и монтаж на същото. След приключване на строителните работи ще бъде изпълнено и озеленяване на района около и над 40 %, което обхваща около 1905 кв.м. от общата площ на имота. Застроената площ е предвидена около 2250 кв.м. Подробно описание по видове и обеми дейности са посочени в Техническата спецификация към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
2532288.73 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: внася се като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BG 74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 25.000 лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Изграждане на общинска спортна зала в поземлен имот с идентификатор 56126.601.8107 (УПИ ІІ, кв.49) по кадастралната карта на гр.Петрич, общ.Петрич в изпълнение на проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“ или регистрационния номер в РОП към АОП-00212-2013-....(от Регистъра за ОП към АОП) . При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Петрич като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката без ДДС. При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Петрич. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и разплащането ще се осъществява, както следва: - от бюджета на проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“ по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013 – до 2.140.843,13 лева без ДДС за първа група(съгласно количествено-стойностната сметка). - от бюджета на Община Петрич- до 161.237,53 лева без ДДС за втора група (съгласно количествено-стойностната сметка); - от бюджета на Община Петрич- до 230.208,07 лева без ДДС непредвидените разходи за двете групи. Плащането на цената за изпълнение на обществената поръчка ще се извърши в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, както следва: а) Авансово плащане – не се предвижда. б) Междинни плащания могат бъдат реализирани, при следните условия: 1. Общ размер на междинните плащания- до 90% от цената за изпълнение на поръчката по договора, които се извършват на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР, след искане от Изпълнителя. 2. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база на представени от него и одобрена от лицето осъществяващо Строителен надзор, лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол и лицето осъществяващо Авторски надзор количествено-стойностна сметка за извършените строително-монтажни работи-ПРОТОКОЛ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР(договорени, непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО-СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ, с които са отчетени и приети извършените СМР, включващи количествата, единични цени и стойност по договор; количества, единични цени и стойност на фактически изпълненото преди отчетния период, през отчетния период и общо и оригинална фактура за стойността на междинното плащане по съответната група (издава се от Изпълнителя след одобряването на ПРОТОКОЛА ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР (договорени, непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО- СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ. Непредвидените СМР се отчитат в отделна КСС; заменените се отразяват в отделна форма Заменителна таблица. 3. Искането за първо междинно плащане може да се направи, когато стойността на извършените и актувани СМР е в размер на 400.000,00 лв. или повече. 4. Размерът на всяко от другите/следващие междинни плащания не може да е по-малък от 25% (двадесет и пет процента) от цената за изпълнение на поръчката по договора. От последното междинно плащане се удържа сума в размер на 10% от стойността на договора. 5. Междинното плащане се реализира в срок до 30 дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изисквани документи срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи. в) Окончателно плащане- 10% от цената за изпълнение на поръчката по договора, се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от датата на издаване на Разрешение за ползване на строежа, издадено при условия и ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и представена оригинална фактура за стойността на плащането (издава се от Изпълнителя след одобряването на одобрен от лицето осъществяващо Строителен надзор, лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол и лицето осъществяващо Авторски надзор Обобщен ПРОТОКОЛ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ НАТУРАЛНИ ВИДОВЕ СМР (договорени,непредвидени и заменени) И КОЛИЧЕСТВЕНО-СТОЙНОСТНА СМЕТКА С ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ОТЧИТАНЕ НА СТОЙНОСТИТЕ. г)Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква. При сключване на договора ще се спазват изискванията на чл.49 от ППЗОП. Участник обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Представя се и нотариално заверено копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват: -представляващият обединението, който да е изрично оправомощен да представи оферта от името и за сметка на Обединението, включително и да сключи договор с Възложителя, да задължава с подписа си обединението, както и да получава указания за и от името на всеки член на обединението -разпределението на участието на лицата с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението са солидарно отговорни пред Възложителя за изпълнение на договора до изтичане на последния гаранционен срок по същия. -Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; (Такъв документ се представя в случаите, в които договора или споразумението за създаване на обединението(консорциума) не съдържа тази информация) Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: - съгласие от страна на възложителя; - възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; - в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците в процедурата от настоящата документация; - Независимо от промяната в състава си, обеденението трябва да продължи да отговаря на минималните финансови и икономически и технически изисквания от настоящата документация. - Промяната в състава на изпълнителя не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай. Участникът се отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, когато: - не е представен договор/споразумение за създаването на обединение или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, - състава на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение не може: -да представя самостоятелна оферта, -да участва в друго обединение- участник в процедурата; - да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят отстранява от участие в открита процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47,ал.2 ЗОП, а именно: а)който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б)който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; в)който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2.В 10 (десет) дневен срок от подписване на договора, Изпълнителят, представя валидна за срока на договора застрахователна полица за сключена за негова сметка с избран от него застраховател имуществена застраховка за конкретния обект, със застрахователна сума не по-малка от стойността, предложена от него за изпълнение на поръчката и посочена в ценовото му предложение с включен ДДС, покриваща следните рискове, включително и разходите за предотвратяване или ограничаване на разрушителното действие на застрахователно събитие, за почистване, привеждане в ред и за подреждане на спасени застраховани имущества,след настъпило застрахователно събитие: - пожар - пряк и непряк удар от мълния - експлозия и (имплозия) - падащи птредмети - природни бедствия- буря, ураган , градушка, проливен дъжд, тежест и измокряне в следствие на естествено натрупване на лед и сняг, наводнение в следствие на природни бедствия,щети от падащи дървета и клони и други външни обекти в следствие на природни бедствия - измокряне причинено от спукване на водопроводни, канализационни, отоплителни, вентилационни и паропроводни инсталации - кражба чрез взлом, включително чрез използването на технически средства като шперцове и други подобни (по смисъла на чл.195, ал.1, т.3 и т.4 от НК) - умишлен палеж - вандализъм и взривни устройства - злоумишлено разрушаване на застрахованото имущество без то да е незаконно отнето от владение, включително и чрез използването на взривни устройства и материали. - грабеж (отнемане на чужда движима вещ от владението на другиго с намерение противозаконно присвояване, като за целта е употребена сила или заплашване, както и всичко останало по смисъла на чл.198 от НК) - щети на застраховано имущество при удар от ППС, непринадлежащо или не под контрола на застрахования или лице на служба при него - земетресение - свличане и срутване на земни пластове - други рискове Изпълнителят се задължава да поддържа за своя сметка валидна сключената застраховка по предходното изречение до окончателното приемане на обекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.Участникът трябва да бъде вписан в ЦПРС и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за първа група строежи от трета категория и за трета група строежи от трета категория, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. В случай на участие на чужд. лица възложителят ще приеме еквив. регистрация от компет. органи съгласно национ. му закон, даваща му право да извършва строител. работи предмет на настоящата поръчка. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено (чл.3, ал.2 ЗКС).В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, изискването се прилага съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 ЗОП за всеки един от членовете на обединението/консорциума, който съобразно разпределението на дейностите, направено в договора за учредяване на обединението или друг документ, ще извършва дейности, свързани със строит-вото.В случаите, когато се ползва подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че някой от подизпълнителите ще изпълнява отделни части или видове СМР, той представя Удостов. за вписване в ЦПРС, поне за изпълнение на отделните видове СМР, посочени в Националната класификация на иконом. дейности, позиция”Строителство”, които ще извършва при изпълнение на поръчката. II. Съдърж. на офертата:Плик №1 с Документи за подбор:1. Начален оферентен лист за участие в откр. процедура, съдържащ админист. сведения за участника-представя се в оригинал, подписан и подпечатан от участника–Обр.1;2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов упълном. представител;3. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юрид. лице или еднол. търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физ.лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР участниците-юрид.лица или еднол. търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чужд. юрид. лица прилагат еквив. документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени. При представяне на документ, който е съставен на чужд език, същият следва да е представен в офиц. превод. В случай, че участникът е обед./консорциум, което/който не е юрид. лице, горните изисквания се отнасят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението. Участник обед./консорциум, което/който не е юрид. лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обед. (оригинал или нот. заверено копие). Представя се и нот. заверено копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват клаузите, описани в раздел III.1.3 от обявлението (Такъв документ се представя в случаите, в които договора или споразумението за създаване на обед.(консорциума) не съдържа тази информация).4.Копие на удостоверение за регистрация по ЗДДС (или еквивалентен за участници-чужд.лица), ако е налично такова или декларация, че участникът не е регистриран по ЗДДС (свободен текст).5.Нот. заверено пълномощно на лицето подписващо офертата-оригинал-представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в откритата процедура.Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Справка-декларация за оборота от строителство за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си- Образец №9. б) Заверено от участника копие на валиден към датата на отваряне на офертите застрахователен договор/застрахователна полица по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането в размер на 200.000 лева. За чуждестранен участник, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Когато документът е на чужд език, се представя и в превод. Същият/същата трябва да бъде придружена с декларация(свободен текст) от участника, респективно подизпълнителя или от члена в oбединението/консорциума, че в случай, когато срокът на валидност на застраховката изтича в периода на валидност на офертата или по време на действие на договора, той ще удължи срока . в) Заверени от участника копия на надлежни счетоводни документи, оформени съгласно приложимото законодателство, от които документи следва да е видно наличието на собствени финансови средства и/или удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси и/или кредитна/и линия/и или еквивалентен финансов инструмент на участника, издадени не по-рано от 1 месец преди крайния срок за подаване на офертите в настоящата процедура, доказващи по недвусмислен начин, че участникът разполага с тези средства. Възложителят ще приеме и всеки друг документ, издаден от банка, доказващ по недвусмислен начин, че участникът разполага с тези средства. Към него участникът представя декларация (свободен текст), че тези средства ще се използват единствено и само за изпълнението на тази обществена поръчка, ако с него бъде сключен договор.
Минимални изисквания: а) Oборотът на участника за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си от строителство, да не е по-малък от 2.500.000 лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. б) Участникът да е застрахован по чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството в размер на 200 000 лв. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентна застраховка за професионална отговорност. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискването се прилага за всеки един от членовете на обединението/консорциума, който съобразно разпределението на дейностите, направено в договора за учредяване на обединението или друг документ, ще извършва дейности, свързани със строителство. В случаите, когато се ползва подизпълнител, изискването се прилага за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. в) Участникът да има достъп до собствени финансови ресурси и/или кредитна/и линия/и или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 400.000 лева или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ, достъпът до които трябва да е безусловен, с изключние на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Участник, който не отговаря на изискванията посочени в този раздел се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък-декларация на основните договори за строит-во на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години до датата на подаване на офертата-Обр.10, придружен от препоръка/и за добро изпълнение за посочен/и в списъка-декларация договор/и.Препоръките трябва да посочват предмета на договора, стойността, датата и мястото на строит-вото, както и дали строит-вото е изпълнено професионално и в съответствие с норм. изисквания. Препоръката трябва да е надлежно оформена с издател и лице за контакт.От посочената в списъка –декларация информация и приложените препоръки трябва да е видно налице ли е по отношение на участника изпълнението на миним.изискване;б)Списък-декларация на специализираното техн. оборудване, трансп. средства, машини и съоръжения-собствени и/или наети за осигуряване на качественото изпълнение на общ. поръчка- Обр.11.Към него се прилагат заверени от участника копия на документи, доказващи собственост, наем или официален ангажимент за техн. оборудване, трансп. средства, машини и съоръжения–регистр. талони/свидетелства за регистрация и/или окончателен договор за покупка, лизинг, наем и/или друга форма на офиц. ангажимент и/или извлечения от съответните счетоводни сметки- аналитични записи на материал. активи и пр., както и декларация(свободен текст), че същите ще са на разположение на участника през целия срок за изпълнение на общ. пор.,издадена от собственика на ресурса;в) Списък-декларация на собствения и/или нает инженерно-техн. състав, който ще участва в изпълнението на поръчката- Обр.12.Към него се прилагат:-Автобиография, подписана от съответния член на екипа-Обр.13;-Зав. копия от документи, удостоверяващи образованието, проф. квалификация и проф. опит (зав. копия от дипломи, удостоверения, сертификати издадени от компетентен или нормативно познат орган по утвърдени държ. изисквания; трудови/служебни/осигурителни книжки, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи) за всеки член на екипа;-Зав. копия от удостоверения за Координатор по безопасност и здраве и Специалист–контрол на качеството или екв. документ издаден от компетентен или норм. познат орган по утвърдени държ. изисквания;-Декларация за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката (свободен текст);г)Списък-декларация на собствения и/или нает изпълнителски персонал, който ще участва в изпълнението на поръчката-Обр.14;д)Заверено копие на валиден към датата на отваряне на офертата сертификат ISO 9001:2008 или копия на екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави, както и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство на сгради за развлечения и спорт/компл. изграждане на сгради със спортно предназ./строит-во на спортни комплекси/спортни зали/изграждане на сгради със съоръжения за спорт/строит-во на сгради за обществ. обслужване;е) Заверено копие на валиден към датата на отваряне на офертата сертификат ISO 14001:2004 или копия на екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави, както и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на опазване на околната среда с обхват строит-во на сгради за развлечения и спорт/комплексно изграждане на сгради със спортно предназначение/ строит-во на спортни комплекси/спортни зали/изграждане на сгради със съоръжения за спорт/строит-во на сгради за обществ. обслужване. Да се спазват изискванията на чл. 53,ал. 3 ЗОП. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил за последните 5 год. до датата на подаване на офертата поне 1 договор за стр-во на обект, сходен с предмета на поръчката.а)Под „стр-во на обекти, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: стр-во на сгради и съоръж. за развлечения и спорт-спортни комплекси/спортни зали/сгради със съоръжения за спорт, на сгради за обществ. обслужване с РЗП над 2.000кв.м. и/или с капацитет над 600 места за посетители; б)Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило независимо от датата на сключването му и обектът е въведен в експлоатация или еквивалентно, ако обектът е на територията на др. страна;2. Участ. трябва да разполага за изпълнение на общ. пор. с мин. следното собствено и/или наето технич. оборудване, трансп. средства, машини и съоръжения: багер с обратна лопата–1бр.;булдозер–1 бр.;самосвали (обем на коша мин. 15 куб.м.) - 4 бр.; бетонпомпа – 1 бр.; подемник–1 бр., Тръбно скеле – 1500 кв.м., Кулокран – 1 бр.; Валяк-1 бр.; Вибратор за бетон-1 бр.; Ел. Генератор(и) за заваръчни работи- 1 бр.; Кофраж- 350 кв.м.; 3. Участ. трябва да разполага за изпълнение на общ. поръчка с мин. следния собствен и/или нает квалиф. и опитен инженерно-техн.екип,от който:Ръководител на екип–1бр.,строит.инженер със специалност ПГС/ССС или еквив. специалност; 5 год. опит по специалността; да е изпълнявал длъжността Ръководител на обект и/или Р-л. на екип и/или техн. р-л най-малко на 1 обект с РЗП над 2.000 кв.м. и/или с капацитет над 600 места за посетители;Техн. р-л на обекта-миним. 2 бр.– технич. правосп. лица съгл. чл.163а от ЗУТ или за чужд. лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, който да има най-малко 2 год. стаж по специалността на позиция техн. р-л и/или като р-л на отделни строит. или монтажни работи или на строит. групи и/или да е участвал като технич. р-л при стр-то на поне 1 обект с РЗП над 2.000 кв.м. и/или с капацитет над 600 места за посетители; Специалист–контрол на качеството-мин. 1 бр.-лице, притежаващo Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строит-то и за контрол на съответствието на строител. продукти със съществените изисквания за безопасност или еквив. документ, с проф. опит не по–малък от 2 год.;Специалист–КБЗ – мин. 1 бр., с най-малко 2 год. проф. стаж на длъжност КБЗ съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в стр-то, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чужд. лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени;Инж.„ВиК”: образов. степен магистър, специалност „ВиК” или аналогична. Тр. стаж по специалността-мин. 2 год.;Електроинженер:образов. степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна. Тр. стаж по специалността – мин. 2 год.;Инж. ОВК: образ. степен магистър, специалност ОВК или еквивалентна. Тр. стаж по специалността-мин. 2 год.;Инж. геодезист-със завършено висше образование, магистър със специалност «Геодезия» или еквивалентна, с най-малко 3 години стаж по специалността.Участ. трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-технич. екип отделни лица;4. Участ. трябва да разполага за изпълнение на поръчката със собствен и/или нает изпълнителски персонал от мин. 45 лица, от които:Кофражисти-6бр.;Арматуристи-6бр.;Зидаро-мазачи-3бр.; работници по шпакловки и мазилки-3бр.;работници сухо строителство-3бр.;Монтажници-3бр.; Водопроводчици-3бр.;Ел. техници-3бр.;Техници по изграждане на ОВК-3бр.;Общи работници-12бр. В случай че участникът е обединение, което не е юрид. лице, изискванията по-горе(т.1 до т.4) трябва да бъдат изпълнени общо от обед., а при участие на подизпъл. изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им в изпълнение на общ. поръчка; 5. Участ. да е сертифиц. по ISO9001:2008 за с-ма за упр-е на качеството в стр-то или еквивалентна или внедрени еквив. мерки. 6.Участн. да е сертифиц. по ISO14001:2004 Прод.в разд. VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение с подпоказатели:«Гаранционен срок» -с относителна тежест 0,30 и «Технологична последователност и организация на изпълнение на договора» с относителна тежест 0,70.; тежест: 60
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 8:00 до 12:00 и 13:00 до 17:00 часа в сградата на Общинска администрация-Петрич стая 403, етаж 4, след заплащане на определената цена в касата на Общинска администрация- етаж І или по пощата след заплащане по IBAN сметка на Общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич ВG 94SOMB91308432510044, вид на плащане:447000, Код:SOMBBGSF и изпратено писмено искане до Възложителя с приложен платежен документ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

залата в сградата на Общинска администрация-Петрич, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”“

VI.3) Допълнителна информация

От рaзд.III.2.1.: 6. Зав. oт участн. копие на Удост. за вписване в ЦПРС за изпълняване на I гр. строежи от трета катег. и III гр. строежи от трета катег. съгл. чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или при участник–чужд.лице–еквив. документ, изготвен съгласно националн. закон на участника, изд. от компетентен орган от държ-та, в която е установен. Вписването в съотв. регистър на държава - членка на ЕС, или на др. държава - страна по Споразумението за Европейското иконом. пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено (чл.3, ал.2 ЗКС). В случай че участн. е чужд. лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата или не притежава валиден еквив. документ, посочен в предх. абзац, то същият прилага еквив. документ, изготвен съгл. нац. закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен или Декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информ.: http://register.ksb.bg), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълн. да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.Участн. представя към удост-ето и талоните за актуална регистрация в ЦПРС или др. еквив. документ.Когато информ. за съответната регистр. е публично достъпна, участника може да представи деклар. с указан интернет адреса, на който е видна регистр.му.7. Декл. за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а» до «д», ал. 2, т.5, ал. 5, т. 1 ЗОП- Обр. 2;8. Декл. за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 ЗОП- Обр. 3;9. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар.1, чл.107 пар.1, и чл.109, пар.2, б. “а” от Регл.(ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на ЕС, относно финансовите правила, приложими за общият бюджет на Съюза- Обр.4;10. Декл. за приемане на условията в проекта на договора-Обр.5;11. Декл. за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълн.-Обр.6;12. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител в изпълнението на общ. поръчка- Обр. 7;13. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП-Обр. 8;13. Документ за закупена документация;14. Документ за гаранция за участие в процедурата, удостоверяващ внасянето на гаранцията или оригинал на банк. гаранция за участие и всички документи описани в разд.III.2.2 и III.2.3.;Плик №2 с Техн. предложение за изпълнение на поръчката–Обр.15 и 1. Индикативен /прогнозен Комплексен линеен график (КЛГ) за изпълнение на строит-то-Обр. 16;2.Обяснителна записка към индикативния/прогнозен КЛГ; Плик №3: Ценово предложение за изпълнение на поръчката-Обр. 17 и 1.КСС за изпълнение на СМР-обр. 18 подписана и подпечатана от участника. (и Obr. No 18.xls на електр. носител).2. Подробни анализни цени за всяка една позиция от КСС. От р-л.III.2.3: за с-ма за упр-е на околната среда или еквивалентна или внедрени еквив. мерки;Обхватът на сертификацията по т.5 и т.6 трябва да бъде стр-во на сгради за развлечения и спорт/компл. изграждане на сгради със спортно предназн-е/ строит-во на спортни комплекси/ спортни зали/изграждане на сгради със съоръжения за спорт/стр-во на сгради за обществ. обслужване.В случай на участие на обед., което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, изискванията по т.5 и т.6 се прилагат за всеки един от членовете на обед., който съобразно разпредел-ето на дейностите, направено в договора за учредяване на обед. или друг документ, ще извършва дейности, свързани със стр-то.В случаите, когато се ползва подизпълн., посочените по-горе изискв-я се прилагат за всеки един от подизпълн-те, които ще изпълняват дейности свързани със стр-то с обхват на сертифициране съответстващ на дейността/работата, която ще извършва, при изпълнение на общ. пор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120 , ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ