Версия за печат

00774-2013-0040

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 601540

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на общинските заведения” По обособени позиции както следва: Обособена позиция №1 „МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №2 "ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ" Обособена позиция №3 „МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №4 „РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №5 „ВАРИВА, МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ“ Обособена позиция №6 „ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ“ Обособена позиция №7 „ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ“ Обособена позиция №8 „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на общинските заведения” По обособени позиции както следва: Обособена позиция №1 „МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №2 "ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ" Обособена позиция №3 „МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №4 „РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №5 „ВАРИВА, МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ“ Обособена позиция №6 „ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ“ Обособена позиция №7 „ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ“ Обособена позиция №8 „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“ Обществената поръчка включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора. Място на изпълнение – Съответното общинско заведение на територията на Община Стара Загора /Съгласно приложен списък на обектите/. Доставката се извършва по обособени позиции. Оферти могат да се подават за една, или няколко обособени позиции. Изисквания: При изпълнение на поръчката да се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията, регламентирани в Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, издадена от МЗ /в сила от 15.09.2011г./ и Наредба № 9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от МЗХ /в сила от 20.10.2011г./ Доставките да се извършват периодично, в количества по заявки на възложителя, които следва да бъдат изпълнени в указан от възложителя срок или посочени от него дати, изрично определени в заявката. При констатиране на некачествена доставка да се извършва рекламация и подмяна на стоката. При предварително подадени заявки възложителят може да променя количествата, във връзка с промяна на броя на децата и настанените в заведенията за социални услуги. Риба, кисело и прясно мляко да се доставят ежедневно с възможност за промяна на количествата в зависимост от ежедневно променящия се брой на децата в детските заведения. Доставените хранителни продукти да отговарят на БДС или ТД и да са в начален срок на годност. Продуктите, без пресните плодове и зеленчуци да притежават Търговски документ за произход, съдържащ информация за точното наименование на продукта, производител, произход, срок на трайност, срок на годност или дата на производство, партиден № на продукта Търговският документ за произход, съпътстващ всяка една доставка се предоставя и съхранява от Възложителя, като доказателство при възникнали спорове.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
172040.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Т - Организация и план на работа ; тежест: 30
Критерий: Показател: С - срок за реагиране и подмяна на продукт в случай на рекламация в цели часове ; тежест: 10
Критерий: Показател: Ф – финансов показател; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 127 - 217516 от 03.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 2683 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Пилешко месо и пилешки продукти"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Брадърс Комерс" ООД, ЕИК 123735394, ул. "Генерал Гурко" № 98, вх. 0, ет. 2, ап. 6, България 6000, Стара Загора, Тел.: 088 7394834, E-mail: bk2004@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 179350.17 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 172040.8 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2013 г.