Версия за печат

00661-2013-0013

BG-Белене, обл. Плевен: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул. „България” №35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, Тел.: 0658 1031; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Калоян Прокопиев - зам.-кмет на община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на мерки за информация и публичност в рамките на проект „Частично изграждане на канализационна мрежа С ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Белене, гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Общата цел на настоящата обществена поръчка е да бъде определен изпълнител ( изпълнители ) за съответните обособени позиции, с когото/които да се сключи договор за осигуряване на качествени и ефективни услуги по изпълнението на мерките за информация и публичност по проект: „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”, а именно : Цел на поръчката по Обособена позиция 1 : Визуализационни графични материали (с включени изработка, доставка и монтаж); Цел на поръчката по Обособена позиция 2 : Мерки за информация и публичност. Цел на поръчката по Обособена позиция 3 : Изработка и доставка на печатни и промоционални материали. Обхват на поръчката: Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Участниците могат да подадат оферта за участие в обществената поръчка, за една, няколко или всички обособени позиции в съответствие с чл.57 ал.3 от ЗОП. Варианти на офертата не се допускат. Поръчката е открита с Решение №888/25.09.2013г. на кмета на община Белене и е по реда на чл.14 ал.3 т.2 от ЗОП. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП,обявявам, че намалявам срока по чл.64, ал.1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път до АОП, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението за поръчка в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като същата може да бъде намерена и изтеглена от Интернет-адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП. I.Об. позиция 1 "Визуализационни графични материали": Задача 1: Изработка, доставка и монтаж на 1 брой билборд; Задача 2: Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели - 2 броя; Задача 3: Изработка, доставка и монтаж на информационна табела - 1 брой; Задача 4: Изработка и доставка на 100 бр. информационни стикери; Задача 5: Изработване и доставка на рекламни банери - 3 броя: •Банер 60х160 – 2 бр.; •Банер 100х200 – 1 бр. II Об. позиция 2 "Мерки за информация и публичност: Задача 1: Организиране на официални церемонии Изпълнителят следва да организира 2 /две/ официални церемонии: официална церемония за старта на строителството на ПСОВ - Белене – «Първа копка» ; церемония по официално откриване на построената и изградена ПСОВ ("Рязане на лента"); Задача 2: Организиране на пресконференции - 3 броя: •Начална пресконференция– в рамките на един месец от стартиране на строително-монтажните работи; •Междинна пресконференция – ще се организира след първата или втората година от стартирането на проекта в зависимост от напредъка по изпълнението на проекта; •Финална пресконференция – се предвижда да се осъществи през последния месец от изпълнението на строително-монтажните работи. Задача 3: Подготовка и публикуване на прессъобщения - 5 броя в: -Специализирани издания; -Регионални издания. III. Об. позиция 3 "Изработка и доставка на печатни и промоционални материали": Информационна дипляна: Технически параметри: - Формат – А4 с две гънки; - Пълноцветен печат – 4+4; - Хартия - двустранно хромов мат – 150 гр.; - Корица – 250 гр.; - Тираж – 2000 бр. Информационна брошура: Технически параметри: - Формат – А4; - 20 страници, вкл. корица; - Пълноцветен печат – 4+4; - Хартия - двустранно хромов мат – 150 гр.; - Корица – 250 гр., мат ламинат + частично UV; - Тираж – 1500 бр. Размерът на дипляните и брошурата подлежи на доуточняване след съгласуване с Изпълнителя въз основа на текста и снимковия материал по проекта. Папки: - Формат А4; - Щанцована с джоб; - Картон – 350 гр.; - Пълноцветен печат, 4х0; - Ламинирана (мат) с частичен UV; - Тираж – 400 бр. Тефтери: - Формат 21х21; - Тяло - 60 листа, печат 1+0; - Метална спирала; - Корици – картон 350 гр., предна ламинирана (мат) с частичен UV; - Печат на корица – 4х0; - Тираж – 400 бр. Химикалки: - Материал – пластмаса; - Клас – среден; - Едноцветен печат; - Тираж – 400 бр. Флашпамети: - памет – не по-малко от 32 GB /гигабайта/, технология тип "USB", клас минимум 2.0; - Брой – 100 бр. При извършване на дейността си изпълнителят на обществената поръчка трябва да се придържа и да отчита изискванията на Насоките за информация и публичност ( http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf ) на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. Неспазването на изискванията за информация и публичност от Изпълнителя ще се третира като нередност.

Прогнозна стойност без ДДС
33266 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането . Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при подписване на договора и е в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията може да се представи като банкова гаранция (издадена от банкова институция) по образец на Възложителя или банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на Общ. Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор за общ. поръчка за услуга за "Изпълнение на мерки за информация и публичност" за об. позиция №..., по ОП "Околна среда" 2007-2013, проект с рег. № DIR - 51011116-70-154”. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Определения за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината, гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора за обществена поръчка- в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато изпълнителя избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 1 (един) месец след извършване на окончателното плащане съгласно Договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава при условията и реда на чл.7.3 от договора за обществена поръчка, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Ако определения за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, гаранцията за изпълнение на договора, се превежда (учредява), след регистрация на обединението по БУЛСТАТ (съгласно раздел III.1.3 от Обявлението), и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението. Когато определеният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител/учредител по банковата гаранция, съответно вносител на сума по гаранцията. Банковата гаранция следва да е издадена от банка/банки/ кореспондираща с банката на Възложителя - "Банка ДСК" ЕАД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът за обществената поръчка се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията за участие и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената по договора за обществената поръчка ще се извършва в български лева по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в договора за обществената поръчка и представена от него в офертата му с която е определен за изпълнител, както следва: Авансово плащане в размер на 30 % от общата цена по чл.3.1 от договора за обществена поръчка, по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 15 работни дни, считано от датата на предоставяне на средствата за авансово плащане от Междиното звено на ОПОС по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. № DIR-51011116-C057 по Оперативна програма “Околна следа” (2007-2013). Върху авансовото плащане не се начислява лихва, и след представяне на фактура за авансовото плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Междинни плащания до 60 на сто от общата цена по чл.3.1 от договора за обществената поръчка, се извършват в срок до 25 (двадесет и пет) дни след приемането на възложените за изпълнение от Изпълнителя по съответния ред дейности, с одобрен от Ръководителя на проекта приемо-предавателен протокол за приемане на съответния вид извършена работа, и след представяне оригинална фактура за дължимото междинно плащане, одобрена от Възложителя. Окончателното плащане се извършва в срок до 25 (двадесет и пет) дни след датата на приемане от Ръководителя на проекта с приемо-предавателен протокол на последната изпълнена по хронология задача от Изпълнителя, която той следва да изпълни, и е дължимата сумата, която се явява разликата от сбора на всички извършени плащания от Възложителя към Изпълнителя по чл.4.1.1 от договора за обществена поръчка и останалата дължима сума по общата цена по чл.3.1 от договора за обществена поръчка, съобразно вида, дела и обема действително изпълнена работа от Изпълнителя по приемо-предавателния протокол, ведно с представяне на оригинална фактура за окончателното плащане, одобрена от Възложителя. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от общата цена по чл.3 ал.1 от Договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, се представя еквивалентен документ за регистрация според закона на държавата (виж § 1 т. 7 от ДР на ЗОП), в която той е установен. Съдружниците в обединението-изпълнител носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато Възложителят се е издължил надлежно по съответния ред и е уредил всички претенции към изпълнителя-обединение, Възложителят не участва в никакви финансови и правни спорове между членовете на обединението, за дължимо или претендирано между съдружниците в него.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако участник не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, може да бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Комисията по чл.34 от ЗОП провежда публично жребий по смисъла чл.71 ал.5 т.1 от ЗОП за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, по критерий „най-ниска цена", и тази цена се предлага в две или повече оферти. Договорът за поръчката влиза в сила от датата на неговото подписване. Срокът за изпълнение на дейностите по догвора за обществена поръчка текат от датата на получаване при Изпълнителя на писмена покана от Възложителя за стартиране на дейностите по договора и приключва с изпълнението на последната по хронология мярка за публичност и информация, но не по-късно от 1 месец преди датата на подаване от Възложителя до Междинното звено на ОПОС на искане за средства за окончателното плащане по проект с рег. № DIR - 51011116-70-154. При прекратяване на договор за БФП с рег. № DIR-51011116-C057 по ОП “Околна среда” (2007-2013), Възложителят прекратява сключения с Изпълнител договор за обществена поръчка, без да дължи каквото и да е обезщетение на Изпълнителя, включително и за пропуснати ползи и възможности за получаване на други обществени поръчки или договори с частни компании, или други дружества. Вън от случаите на спиране на изпълнението поради форсмажорни/непредвидени обстоятелства (непреодолима сила), Изпълнителят спира изпълнението по договора за общ. поръчка,тогава, когато Възложителят писмено с известие го уведоми да спре изпълнението на задълженията си. В известието, Възложителят посочва причините за спирането и периода, за който се спират дейността. За периода на спиране на изпълнението, плащания по договора не се дължат. В случай, че срокът на Договора за безвъзмездна финансова помощ сключен между Община Белене и МОСВ бъде удължен, срокът за изпълнение на поръчката ще бъде удължен със същия период, съгласно действащото законодателство. В случай, че размерът на действително извършените и отчетени работи, необходими за изпълнение на мерките за информация и публичност по проект „Частично изграждане на канализационна мрежа С ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”, е по-малък от предвидения, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ няма ангажименти към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за компенсиране, под каквато и да било форма на по-малкия обем работи, спрямо договорения обем. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т. 1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т. 1, т.2 /предл. първо/, т.2а /предл. първо/, т.3, т.4 и т.5, и ал.5 от ЗОП. За обстоятелства по чл. 47, ал. 2 , т.2 /предл. първо/ от ЗОП лишаването от право за упражняване на дейности по услуги в областта на рекламно-информационни кампании, или връзките с обществеността, или маркетинга или рекламата, или изработка на рекламни графични материали, е основание за отстраняване. Отстраняват се участници в нарушение на чл. 55 ал.5 и ал.6 ЗОП. Обектът на поръчката включва обособени позиции, като участникът може да представи оферта по една, няколко или за всички обособени позиции в съответствие с чл.57 ал.3 от ЗОП и съгласно регламента на чл. 55 ал.1 от ЗОП(Плик№1,№2 и №3 в офертата са толкова на брой, за колкото позиции се участва). Участник който е посочил в офертата си, че участва за дадена обособена позиция, но за нея не се открива в общия плик на офертата по чл.57 ал.1 от ЗОП, Плик№2 или Плик№3 за тази обособена позиция, подлежи на отстраняване от по-нататъшно участие и класиране за съответната обособена позиция по смисъла на чл.69 ал.1 т.4 от ЗОП, във връзка с чл.57 ал.3 от ЗОП. Процедурата е по реда на чл.14 ал.3 т.2 с опростени правила от ЗОП, като съгласно разпоредбата на чл.64 ал.3 от ЗОП срокът по чл.64 ал.1 от ЗОП се намалява на 28 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа: I. плик № 1 "Документи за подбор": 1)Подробен списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП на всички документи по плик 1, плик 2 и плик 3, по образец на участника, подписан от участника или упълномощ. лице ; 2) Документи доказващи правосубектност на участника: а) За ЮЛ и ЕТ-заверено копие на док. за регистр-я или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търг. рег. Участник физическо лице(ФЛ) представя копие от документ за самоличност. Участници-обединения-когато са създадени слъгласно Закона за регистър БУЛСТАТ преди подаване на офертата, представят завер. копие от рег-ята си по БУЛСТАТ. Когато не е представен ЕИК, по чл. 24 ал.1 от ППЗОП участниците-ЮЛ или ЕТ,представят и удост-я за акт. съст-е, издадено не по-рано от 4 мес. преди датата на подаване на офертата.Чуждестранни ЮЛ прилагат заверено копие на екв. документ от съдебен,админист. или друг еквивал. орган от държавата, в която са установени, издаден не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на офертата.С представянето на такъв документ не отпада задълж. за предст. на документ за регистрация,когато участникът е ЮЛ или ЕТ.Представя се и завер. копие на док-т за рег.по ДДС,или декл. свободен текст(в превод), че участникът не е рег. по ДДС. б) Чужди ФЛ,ЮЛ,или техни обединения,представят приложимия за тях документ по т.2.а) в официален превод на бълг. език,а също и докум. за акт.съст. и деклар. по ДДС-но в превод.Участник обед-е,което не е ЮЛ, прилага нотар. заверен оригинал или нотар. зав. копие на учр. акт за създ. на обед. (виж т.III.1.3 в Обявл-то), и в превод на български.Участник-обединение, което не е ЮЛ представя док-те съгласно указанията на т. 2.а) и т. 2.б) за всяко ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Ако участник ще ползва подизпълнители, документите, съгласно указания на т. 2.а) и т. 2.б), се представят и за всеки от тях. 3) Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участника не се представлява от лице, имащо право на това, съгласно инф-я посочена по ЕИК в Търг. регистър или в удост-е за акт. съст-е); 4)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а-д и ал. 2, т. 2 (предл. първо) и 5 от ЗОП /по образец/ , по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2a(предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /по образец/ и по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП /по образец/ – попълват се, подписват се и се подпечатват /когато е приложимо/ в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП. 5)Доказат. по раздел III, т. 2.2. "Икон. и фин. възможности" - "Изискуеми док. и инф-я" - не се изискват; 6) Доказат. по раздел III, т. 2.3. "Техн. възможности". 7)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 8)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - когато се ползват такива; 9) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - попълва се и се подписва от представляващия подизпълнителя; 10)Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 11)Декларация от участник в обединението; 12) Офертно предложение по образец; 13)Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на поръчката; 14).Декл. за съгласие с електронна кореспонденция. Не могат да участват в процедурата за възлагане на поръчката участници, членове в обединението или подизпълнители, при които лицата по разпоредбата чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на: — § 1, т. 1 от ДР на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; — § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. >Продължава в раздел VI.3 по-надолу в това Обявление>>
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: „Чл. 50 ал. 1 ЗОП „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят може да изиска от тях да представят..."
Минимални изисквания: Възложителят не изисква от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние - (по смисъла чл. 25 ал. 1 т. 6 от ЗОП).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се Приложение №7), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: а) Автобиография (Приложение № 8); б) Декларация по Закона за защита на личните данни (Приложение № 9); в) Заверени копия от дипломи за завършено образование; удостоверения, сертификати и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация или специализация; г) Представят се доказателства или документи с еквивалентна доказваща стойност от частни компани, обществени институции - министерства, общини, областни управи и тн: примерно - снимки, видеозаписи, материали от медии и тн., референции от бенефициенти и др., които недвусмислено да доказват, че предлагания ключов експерт е участвал при изпълнението на такива дейности и има изисквания по условие специфичен опит, съгласно изискванията на Възложителя.
Минимални изисквания: За изпълнението на поръчката участниците на етап оферта (предлага/-т) в офертите си (Плик №1), в зависимост от конкретната позиция за която участват и по условие това се изисква, следните ключови експерти: 1. Ключов експерт организиране на събития (задължителен за об. позиция 2) - Ръководител екип - поне 1 брой: Образование: висше – минимум магистърска степен; Професионален опит – минимум 4 години опит в областта на организиране на събития, рекламни кампани и/или връзки с обществеността и/или маркетинг и реклама. Специфичен опит при изпълнението или промотиране на рекламно-информационни кампании, или участие при изпълнението на мерки за информация и публичност, включително и по оперативни програми - ОПОС, ОПРР, ОПРЧР, ОПАК, ОП "Транспорт",ПРСР, или еквивалентни събития, като минимум да е работил при организацията или в организационния екип на поне 2 броя събития или кампании, от гореизброените, или техни еквиваленти в съответствие с чл.33 от ЗОП. 2. Ключов експерт публични комуникации (задължителен за об. поз.2) - 1 брой. Образование: висше образование – минимум бакалавърска степен или по-висока. Професионален опит – минимум 3 години в областта на публичните комуникации и/или областта на организиране на събития и/или връзки с обществеността и/или маркетинг и реклама. Опит в организиране/изпълнение на събития, подготовка на промоционални материали, информационни кампании, услуги по информация и публичност. 3. Ключов експерт предпечатна подготовка (задължителен за об. поз.1 и 3) - 1 брой. Образование: висше образование – бакалавърска степен или по-висока. Професионален опит – минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка. 4. Ключов експерт дизайн рекламни материали - 1 брой. Образование: висше образование – бакалавърска степен или по-висока. Професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайн на печатни и други рекламни материали. 5. Неключови експерти - по преценка и усмотрение на участника. Възложителя няма да отстранява оферти от участие, ако лицата които са ги подали, не са предложили неключови експерти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

160

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.11.2013 г.  Час: 09:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в зала 16 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на получените оферти, по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП, имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68, ал. 2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено. В съответствие с чл.69А ал.3 от ЗОП, възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник, както и по ускорен електронен способ и чрез обявяване на Интернет-адреса на Община Белене: http://obshtina.belene.net/_index.php в раздел „Профила на купувача”. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект с регистрационен номер DIR - 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене” се финансира по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейски съюз, приоритетна ос 1: «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води», референтен номер на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.», договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер DIR – 51011116-С0-57 oт 29.11.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

>Продължение от Разд. ІІІ, т. 2.1. Изискуеми док. и инф-я>Подизпълнителите представят документите съгласно чл.56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 от ЗОП към съдържанието на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението.Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1,т. 1 ЗОП се представя в официален превод, а тези по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. II.Плик№2 "Предл. за изп. на поръчката" - в плика са поставя документите по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП; III.Плик № 3 „Предл. цена” - в плика се поставя предложението по чл.57 ал.1 т.10 ЗОП изготвено по обр. от док. за участие. Договорът за обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора за обществена поръчка не изпълни задължение по смисъла на чл.42 ал.1 от ЗОП. Възложителя ще приложи хипотезите на чл.72 ал.2 от ЗОП и 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тези разпоредби обстоятелства. С подписване и сключване на договорa за изпълнение на обществената поръчка, Изпълнителят предоставя на Община Белене изключителните права по чл.14 от Договора за обществената поръчка, за извършените и изпълнените от него дейности по чл.1.1 от Договора, за България и чужбина. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител в сградата на Община Белене от 08ч до 17ч всеки работен ден, до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите на адрес: Община Белене – гр. Белене, ул. „България” № 35,стая №22. При писмено поискване от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя, посочени в настоящото обявление, електронния носител с документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Краен срок за получаване на документацията за участие е съгласно срокът посочен в Обявлението (виж раздел ІV.3.3 ) или решението за промяна (когато е приложимо) по чл.27А от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Визуализационни графични материали
1) Кратко описание

Визуализационни графични материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400, 30192170, 45233290, 22459100, 22462000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Табла за съобщения
Работи по поставяне на указателни табели
Рекламни стикери и ленти
Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

Задача 1: Изработка, доставка и монтаж на 1 брой билборд - максимум до 1500 лева без ДДС (с вкл. доставка и монтаж); Задача 2: Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели - 2 броя, максимум до 380 лева без ДДС за един брой табела ( вкл. доставка и монтаж); Задача 3: Изработка, доставка и монтаж на информационна табела - 1 брой, максимум до 180 лева без ДДС за един брой (с вкл. доставка и монтаж); Задача 4: Изработка и доставка на 100 бр. информационни стикери - 100 броя, максимум до 7,50 лева без ДДС за 1 брой стикер; Задача 5: Изработване и доставка на рекламни банери - 3 броя: •Банер 60х160 – 2 бр., максимална единична цена - до 90 лева без ДДС; •Банер 100х200 – 1 бр., максимална единична цена - до 130 лева без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
3500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП. При извършване на дейността си изпълнителят на обществената поръчка трябва да се придържа и да отчита изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. ( http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf ), съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. Неспазването на изискванията за информация и публичност от Изпълнителя ще се третира като нередност.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мерки за информация и публичност
1) Кратко описание

В рамките на проекта ще се организират различни публични събития.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400, 79952000, 79996000, 79341100, 79340000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по организиране на бизнес събития
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Рекламни и маркетингови услуги

3) Количество или обем

Задача 1: Организиране на официални церемонии Изпълнителят следва да организира 2 /две/ официални церемонии: официална церемония за старта на строителството на ПСОВ - Белене – «Първа копка» - максимум до 1000 лева без ДДС; церемония по официално откриване на построената и изградена ПСОВ ("Рязане на лента") - максимум до 2000 лева без ДДС; Задача 2: Организиране на пресконференции - 3 броя, максимум до 2500 лева без ДДС за 1 брой пресконференция: •Начална пресконференция– в рамките на един месец от стартиране на строително-монтажните работи; •Междинна пресконференция – ще се организира след първата или втората година от стартирането на проекта в зависимост от напредъка по изпълнението на проекта; •Финална пресконференция – се предвижда да се осъществи през последния месец от изпълнението на строително-монтажните работи. Задача 3: Подготовка и публикуване на прессъобщения - 5 броя, максимум до 650 лева без ДДС за 1 бр. публикация, в: -Специализирани издания; -Регионални издания.

Прогнозна стойност, без ДДС
13750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП. При извършване на дейността си изпълнителят на обществената поръчка трябва да се придържа и да отчита изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. ( http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf ), съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. Неспазването на изискванията за информация и публичност от Изпълнителя ще се третира като нередност.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изработка и доставка на печатни и промоционални материали
1) Кратко описание

Изработка и доставка на печатни и промоционални материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400, 79340000, 79341200, 22460000, 79341100, 30234600, 30192121, 22150000, 22100000, 22817000, 22852000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги по управление на рекламата
Професионални рекламни материали, търговски каталози и учебници
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Флашпамети
Химикалки
Брошури
Печатни книги, брошури и диплянки
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Папки за сортиране

3) Количество или обем

Информационна дипляна - максимална единична цена до 1.90 лв. без ДДС за 1 бр.: Технически параметри: - Формат – А4 с две гънки; - Пълноцветен печат – 4+4; - Хартия - двустранно хромов мат – 150 гр.; - Корица – 250 гр.; - Тираж – 2000 бр. Информационна брошура - максимална единична цена до 3.60 лв. без ДДС за 1 бр.: Технически параметри: - Формат – А4; - 20 страници, вкл. корица; - Пълноцветен печат – 4+4; - Хартия - двустранно хромов мат – 150 гр.; - Корица – 250 гр., мат ламинат + частично UV; - Тираж – 1500 бр. Размерът на дипляните и брошурата подлежи на доуточняване след съгласуване с Изпълнителя въз основа на текста и снимковия материал по проекта. Папки - максимална единична цена до 3.12 лв. без ДДС за 1 бр.: - Формат А4; - Щанцована с джоб; - Картон – 350 гр.; - Пълноцветен печат, 4х0; - Ламинирана (мат) с частичен UV; - Тираж – 400 бр. Тефтери - максимална единична цена до 2.76 лв. без ДДС за 1 бр.: - Формат 21х21; - Тяло - 60 листа, печат 1+0; - Метална спирала; - Корици – картон 350 гр., предна ламинирана (мат) с частичен UV; - Печат на корица – 4х0; - Тираж – 400 бр. Химикалки - максимална единична цена до 2.16 лв. без ДДС за 1 бр.: - Материал – пластмаса; - Клас – среден; - Едноцветен печат; - Тираж – 400 бр. Флашпамети - максимална единична цена до 36 лв. без ДДС за 1 бр.: - памет – не по-малко от 32 GB /гигабайта/, технология тип "USB", клас минимум 2.0; - Брой – 100 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
16016 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Съгласно техническата спецификация в съответствие с чл.25 ал.1 от ЗОП и чл.54 ал.1 от ЗОП. При извършване на дейността си изпълнителят на обществената поръчка трябва да се придържа и да отчита изискванията на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. ( http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf ), съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. Неспазването на изискванията за информация и публичност от Изпълнителя ще се третира като нередност.