Версия за печат

00051-2013-0022

BG-Видин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл. "Бдинци" №2, За: инж. Румен Лилов, Република България 3700, Видин, Тел.: 094 609456, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на обзавеждане на съблекалня за хора с увреждания в Спортна зала „Фестивална” – Видин, кв. 329 по плана на гр. Видин по Проект „Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания в спортна зала „Фестивална”- Видин”, финансиран от Агенцията за хора с увреждания към МТСП във връзка със Заповед №0023-1976 от 20.05.2013 г. на Изпълнителния директор на АХУ, договор № 4-ДА/ 11.06.2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Спортна зала "Фестивална", гр. Видин, ул. "Пазарска" 6
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извърши доставка, пренос и монтаж на оборудване и обзавеждане, съгласно условията на настоящия договор и приложенията към него, представляващи неразделна част от договора. Качеството на дейностите следва да съответства на изискванията на договора, на техническите спецификации и на техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение 1 от настоящия договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2633.33 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 547942 от 28.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История АО-02-15-198 История / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка и монтаж на обзавеждане за съблекалня за хора с увреждания в Спортна зала "Фестивална" - Видин", кв. 329 по плана на гр. Видин, по Проект "Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания в спортна зала "Фестивална" - Видин", финансиран от Агенцията за хора с увреждания към МТСП"
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД "Екип-90-Лозанов и сие" - гр. Видин с ЕИК: 020169292, със седалище и адрес на управление: гр. Видин, ул. "Цар Александър ІІ" №60, ул. " Цар Александър ІІ" № 60, Република България 3700, Видин, Тел.: 0897 828056, E-mail: ekip_90@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2633.33 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания в спортна зала „Фестивална”- Видин”, финансиран от Агенцията за хора с увреждания към МТСП във връзка със Заповед №0023-1976 от 20.05.2013 г. на Изпълнителния директор на АХУ, договор № 4-ДА/ 11.06.2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор