Версия за печат

02538-2013-0255

BG-Гълъбово: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091530

Районна прокуратура гр. Гълъбово, ул. "Стефан Стамболов" №2, ет.3, За: Желязко Робаков, Република България 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68401, E-mail: rp_galabovo@sz.prb.bg, Факс: 0418 65435

Място/места за контакт: гр. Гълъбово, ул. "Стефан Стамболов" №2, ет.3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg/opsz..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Гълъбово.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата - извършване на периодични медицински прегледи ще се изпълнява на територията на областния център - гр. Стара Загора.
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Гълъбово. Предметът на обществената поръчка включва извършването на услуги и дейности, осигуряващи изпълнението задълженията на Работодателя съгласно изискванията на Приложение 5 към чл. 8 от Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 9 от Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей и становище на обслужващата Служба по трудова медицина. Осигуряване от изпълнителя извършването на медицински прегледи и изследвания както следва: медицински прегледи от: специалист вътрешни болести със снемане на анамнеза, общ здравен статус, измерване на тегло, ръст, кръвно налягане и пулс; невролог със снемане на общ неврологичен статус и преглед на периферна нервна система; офталмолог – оглед състоянието на очите, изследване на зрителна острота и рефракция, оценка на зрението и лабораторни изследвания – изследвания на урина за албумин, кетонни тела, уробилиноген, хемоглобин и захар.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85141000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински персонал

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодичните медицински прегледи се извършват за всички магистрати и служители в Районна прокуратура гр. Гълъбово – заета щатна численост към датата на възлагане на поръчката – 7 човека.

Стойност, без да се включва ДДС
133 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e в размер 1 % от прогнозната стойност на поръчката, както следва: 1,33 (един лев и тридесет и три стотинки) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: Парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Гълъбово:Банка:„АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ” АД БИЗНЕС ЦЕНТЪР СТАРА ЗАГОРА,Банков код BIC: BUIN9561,Банкова сметка IBAN: BG53BUIN95613300382069.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията.Безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществени поръчки. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Гълъбово:Банка:„АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ” АД БИЗНЕС ЦЕНТЪР СТАРА ЗАГОРА,Банков код BIC: BUIN9561,Банкова сметка IBAN: BG53BUIN95613300382069.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Окончателната стойност на извършените услуги ще се определи като произведение на посочените в ценовото предложение на Изпълнителя единични цени за съответния вид извършен медицински преглед/лабораторно изследване и действителния брой прегледани лица от Възложителя. Приемането на извършената работа се удостоверява с приемателно-предавателен протокол, подписан от представители на двете страни. Възложителят заплаща стойността на услугите след тяхното извършване в срок до 10 /десет/ работни дни след издаване на фактура по посочена от изпълнителя банкова сметка

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката. Числеността се коригира съобразно брой на напусналите или освободени и новоназначени служители или при структурни промени, за което Възложителя уведомява изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Участниците следва да представят заверени копия от документи – удостоверение за регистрация или разрешение за осъществяване на дейността, съгласно раздел ІІ и раздел ІІІ от Закона за лечебните заведения, доказващи правото им да предоставят услугите, предмет на настоящата поръчка.3. Изискуемите документи по чл.56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие в процедурата, достъпа до която е осигурен по електронен път.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер на – 2,5 (две и половина) пъти от прогнозната стойност, следва да се представи: А) Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП (Приложение №2.1) за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 финансови години – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 3(три) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът да има квалифициран персонал за извършване на периодичните медицински прегледи, с право да упражнява медицинска професия по реда на Раздел ІІ, Глава седма от Закона за здравето. В тази връзка участникът представя списък – декларация (свободен текст) на лицата, които ще използва при изпълнение на поръчката, придружен със заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи медицинското им образование и професионална квалификация – съответната призната специалност на лицата. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - Участникът, да разполага с необходимата техническа обезпеченост за осъществяване на медицинските прегледи, като техниката и консумативите ще бъдат осигурени от него и за негова сметка, следва да представи: Декларация в свободен текст, която да удостоверява техническата обезпеченост за осъществяване на медицинските прегледи и това, че поема задължение техниката и консумативите да са осигурени от него и за негова сметка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. Участникът да има квалифициран персонал за извършване на периодичните медицински прегледи, с право да упражнява медицинска професия по реда на Раздел ІІ, Глава седма от Закона за здравето. В тази връзка участникът представя списък – декларация (свободен текст) на лицата, които ще използва при изпълнение на поръчката, придружен с копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи медицинското им образование и професионална квалификация – съответната призната специалност на лицата. Участникът следва да удостовери с декларация свободен текст, че разполага с необходимата техническа обезпеченост за осъществяване на медицинските прегледи, като техниката и консумативите ще бъдат осигурени от него и за негова сметка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.11.2013 г.  Час: 10:30
Място

гр. Гълъбово ул."Стефан Стамболов" №2 ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Член 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша " №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ