Версия за печат

00732-2013-0006

BG-Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 110503990

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изп. директор, Таня Георгиева Хинкова - икономист, ОП тел.068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mbal-lovech.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-lovech.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на лабораторни материали и реактиви за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Ловеч,ул."Съйко Съев"№27, Болнична аптека
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на лабораторни материали и реактиви за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката е разделена на 4 обособени позиции в които са включени лабораторни материали и реактиви , с различно прогнозно количество, посочено в ПРИЛОЖЕНИЕ №1 -Техническа спецификация на възложителя, която е неразделна част от документацията за участие за възлагане на обществената поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
55000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е както следва:Обособена позиция №1 – 42 лева,Обособена позиция №2 – 28 лева,Обособена позиция №3 – 24 лева,Обособена позиция №4 – 18 лева.Възложителят допуска с един документ да бъде представена гаранция за участие за няколко обособени позиции. В този случай, в документа е необходимо да бъдат изброени обособените позиции и стойността на гаранцията, по които се внася тя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от прогнозната стойността за съответната обособена позиция. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банкаСосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22; банкова гаранция с валидност 120 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава пир условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 30 календарни дни от датата на фактурата за извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. 2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай, че това не е законният представител на кандидата. 3.Документи, удостоверяващи правото на участника да извършва търговия на едро на оферираните продукти на територията на Република България, валидни за срока на договора за доставка – пълномощно от производител, оторизационно писмо, договор за дистрибуция или други документи включително от упълномощени представители на производителя на територията на страната, от които по безспорен начин да се установяват делегираните правомощия – оригинал или нотариално заверено копие. 4.Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за удостоверяване на отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП. 5.Документ за внасена гаранция за участие 6.Други посочени в документацията Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществената поръчка участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП .

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Годишен финансов отчет /копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година/ за последната година - 2012 г. В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват . -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 2.Декларация с информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация със списък на основните договори за доставки с предмет, предмета на настоящата поръчка изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение 2.Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия 3.Декларация от участника ,че предлаганите медицински изделия отговарят на Закона за медицински изделия /ДВ бр. 46/2007 г./ 4.Декларация от участника , че ще осигури в пълен обем необходимите количества от медицински изделия за целия срок на договора 5.Доказателство за съответствие на медицински изделия с СЕ-марка съгласно Закона за медицинските изделия – валидна декларация за съответствие с СЕ-марка, издадена от производителя, или упълномощен представител / валиден сертификат за СЕ-марка, издаден от нотифициран орган. 6.Декларация за срок на отложено плащане и срок на изпълнение на обществената поръчка. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 8.Други посочени в документацията за участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 043 - 068398 от 01.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.11.2013 г.  Час: 09:00
Място

Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/ не по-късно от 2/два/ дена от датата на отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки / . 2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на „МБАЛ проф.д-р Параскев Стоянов” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки/. 3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/. Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реактиви за апарат NycoCard READER - затворена система
1) Кратко описание

Доставка на лабораторни материали и реактиви за апарат NycoCard READER - затворена система, подробно посочени в ПРИЛОЖЕНИЕ №1- Техническа спецификация от документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реактиви за апарат Medika Easystat - затворена система
1) Кратко описание

Доставка на лабораторни материали и реактиви за апарат Medika Easystat - затворена система, подробно посочени в ПРИЛОЖЕНИЕ №1- Техническа спецификация от документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
14000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и лабораторни материали за апарат ACL7000,Instrumentation Laboratory- автоматичен коагулометър- затворена система
1) Кратко описание

Доставка на лабораторни материали и реактиви за апарат ACL7000,Instrumentation Laboratory - затворена система, подробно посочени в ПРИЛОЖЕНИЕ №1- Техническа спецификация от документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и лабораторни материали за апарат QUINTUS-хематологичен анализатор - затворена система
1) Кратко описание

Доставка на лабораторни материали и реактиви за апарат QUINTUS-хематологичен анализатор - затворена система, подробно посочени в ПРИЛОЖЕНИЕ №1- Техническа спецификация от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване