Версия за печат

01118-2013-0005

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131516795

Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", ул. "Гурко" № 6, За: Радослав Вълков - началник на отдел СДОП; Николай Петров - ръководител на проекта,Владимир Кабаков - директор на дирекция УСОП, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492353; 02 9492009; 02 9492260, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, n.petrov@esmis.government.bg, vkabakov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: ул. "Гурко" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.esmis.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.esmis.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива, експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно-информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и/или положение на война.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: Одит по проект: "Създаване на информационна и комуникационна платформа за постигане на оперативна съвместимост на пространствени данни и услуги и предоставяне на достъп за държавната администрация и гражданите" (дейност № 9 "Одит на проекта"). Проектът се осъществява по Договор рег. № 12 - 32 - 18/16.11.2012 г., с подкрепата на Оперативна програма "Административен капацитет", приоритетна с III. "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.2. "Стандартна информационно - комуникационна среда и оперативна съвместимост", бюджетна линия BG051PO002/12/3.2 - 03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката обхваща избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет: Одит по проект: "Създаване на информационна и комуникационна платформа за постигане на оперативна съвместимост на пространствени данни и услуги и предоставяне на достъп за държавната администрация и гражданите" (дейност № 9 "Одит на проекта). Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-18/16.11.2012 г., с подкрепата на Оперативна програма "Административен капацитет", приоритетна с III "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.2. "Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост", бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
13436.04 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: техническо предложение; тежест: 70
Критерий: финансово предложение ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 117 - 200106 от 19.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 38 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Одит по проект: "Създаване на информационна и комуникационна платформа за постигане на оперативна съвместимост на пространствени данни и услуги и предоставяне на достъп за държавната администрация и гражданите" (дейност № 9 "Одит на проекта).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РСМ БИ ЕКС" ООД, бул. "Княз Дондуков - Корсаков" № 22, вх. Б, ет. 3, ап. 10, Република България 1000, София, Тел.: 02 4918630, E-mail: office@rsmbx.bg, Факс: 02 9870934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 15000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 13436.04 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се осъществява със средства по проект: BG051PO002/12/3.2-03 "Създаване на информационна и комуникационна платформа за постигане на оперативна съвместимост на пространствени данни и услуги и предоставяне на достъп за държавната администрация и гражданите".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г.