Версия за печат

00106-2013-0017

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Красимир Спасов, Венелин Великов, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139186;02 8139111;02 8139122, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg..

Електронен достъп до информация: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010029

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Красимир Спасов, Венелин Великов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139186;02 8139111, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №№ 8 и 28

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010029

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Красимир Спасов, Венелин Великов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139186;02 8139111, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №№ 8 и 28

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. „Славянска” № 1, За: Мария Ленгерова-Любомирова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373, Факс: 02 9870098

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ГДИН и териториалните й подделения
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Разработване и тестване на модернизирана и обновена версия на информационната система за изпълнение на наказанията (ИСИН). Разработване на модул за обслужване на документооборота на ГД“ИН“, като част от ИСИН, съвместим с деловодната система на МП. Конфигуриране на активна директория, инсталиране и конфигуриране на MS Exchange Server 2010 Standard, MS Share Point Server, MS Link Server и цялото мрежово оборудване според изготвения проект за комуникационна свързаност. Пилотно тестване на разработената система и подготовка на интегрирането й с Единната информационна система за противодействие на престъпността (ЕИСПП).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72200000, 72413000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Програмиране и софтуерни консултантски услуги
Услуги по уебдизайн

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка включва предоставяне на услуги, свързани с развиване на Информационна система “Изпълнение на наказанията” (ИСИН). Дейностите (по развиването на ИСИН), съгласно Техническите спецификации , ще бъдат извършени чрез предоставянето на следните компоненти: •Компонент № 1 с наименование „Разработване на компонентите на системата, съгласно дефинираните в техническото задание спецификации и изисквания, и изготвяне на съпровождаща документация” •Компонент № 2 с наименование „Разработка на нов модул в ИСИН за обслужване на документооборота” •Компонент № 3 с наименование „Конфигуриране на активна директория, инсталиране и конфигуриране на MS Exchange Server 2010 Standard, MS Share Point Server, MS Link Server и цялото мрежово оборудване според изготвения проект за комуникационна свързаност” •Компонент № 4 с наименование „Пилотно тестване на разработената система и интеграцията й с ЕИСПП" Разработената система следва да бъде съвместима с наличните лицензи в ГДИН с включена поддръжка (софтуерна осигуровка), описани в точка 2.7.4. от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
530000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: •парична сума; •банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Министерство на правосъдието в банка: БНБ – ЦУ, Република България; IBAN BG44BNBG96613300173701; BIC BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 5 300 (пет хиляди и триста) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и се внася по същата банкова сметка. Ако участникът представя Банкова гаранция за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката, то същите трябва да бъдат открити в съответствие с условията за задържане и освобождаване по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП и покриващи 100 % стойността им. Всяка гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 120 дни от датата на представяне на офертата. Валидността на гаранцията за изпълнение на договора следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира чрез 100 % безвъзмездна финансова помощ, предоставяна от Управляващия орган на ОПАК, по договор на Министерство на правосъдието по ОПАК с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. за изпълнение на проект с наименование: “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз Плащанията се извършват както следва: Междинни плащания - за всеки изпълнен компонент, описан в техническото задание, в размер на 30 % от съответната му единична цена от Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - до 30 дни от датата на приключване на съответната дейност, след представяне на фактура в оригинал и подписан приемателно-предавателен протокол за приемане на работата без забележки от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; Окончателно плащане – 70% от цената на поръчката - до 30 дни от представянето на фактура в оригинал и подписан приемателно-предавателен протокол за приемане на работата без възражение от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ведно с изготвения окончателен доклад от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнените дейности и постигнатите резултати. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език в съответствие със Закона за счетоводството.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което задължително се посочва представляващият. То се представя в оригинал или нотариално заверен препис Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, включително за гаранционния период. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, но не е приложен договор за създаването на обединение, или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на Офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия.Могат да участват като участници български или чуждестранни Физически или ЮЛ, регистрирани като търговци по см. на ТЗ или по националното си законодателство – за чуждестранни лица, включително и техните обединения. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: - при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 букви от «а» до «д», т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2 (без второ предложение) - професия или дейност, свързана с разработване на софтуер, т. 2а (без второ предложение), т.3 , т.4 и т.5, ал.5 от ЗОП;- чиято ценова оферта надхвърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката /максимално предвидения финансов ресурс/;- и във всички останали случаи, описани в документацията за участие и в Закона за обществените поръчки, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП. Преди да се пристъпи към отстраняване от участие, възложителят предоставя на участника да докаже съответствие с неговите изисквания по реда на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1) Списък на документите, подписан от участника - попълва се Образец № 15 ; 2) Оферта - попълва се Образец № 1; 3) Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Ако участникът е чуждестранно юридическо лице, той следва да представи еквивалентен на актуалното сътояние документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която е установен ; копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ. поръчка, в което задължително е посочен представляващият – оригинал или нот. заверен препис ; 5) Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6) Документ за внесена гаранция за участие ; 7) Декларации за липсата на посочените в поле III.2.1) обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5, наличието на които водят до отстраняване от процедурата– попълват се Образец № 4 и Образец № 5; 8) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, § 1, буква (б), (в), (е), чл. 107, § 1, буква (б) и чл. 109, § 2 буква (а) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза- по Образец № 6; 9) Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно Указанията за подготовка на офертата и раздел III.2.2. и раздел III.2.3. от настоящото обявление; 10) Декларация за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие - Образец № 11; 11) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата - Образец № 12; 12) Декларация за , че участникът приема условията на проекта на договор – Образец № 13; 13) Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП - за спазване изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд (Образец № 14); ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълн. на поръчката - попълнено и подписано Техническо предложение - по Образец № 2; ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: Ценово предложение – Образец № 3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Информация за реализирания оборот от сходни дейности за последните три приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Приложение № 7 от документацията за участие, 2) Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, за всяка от предходните три финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. (с изключение на новорегистрираните участници), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, като това условие се отнася за юридическите лица, които подлежат на такава заверка, съгласно действащото законодателство или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър или Агенцията по вписванията- за юридическите лица и едноличните търговци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от разработване и внедряване на информационни системи, конфигуриране на активна директория, SharePoint или еквивалентно и мрежово оборудване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Декларация – справка за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата - Приложение № 8. 2) Копия на препоръки/референции или други еквивалентни за посочените в декларацията-справка договори. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или друг доказателствен документ. 3) Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, ISO 27001:2005 и ISO 20000:2011 или по-нови или еквивалентни или доказателства за еквивалентни мерки. 4) Обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 9. 5) За всяко лице, включено в екипа (ключови и неключови) експерти, в офертата на участника трябва да е представена автобиография според Приложение № 10 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията и професионалния опит на експертите: •копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; •копия от сертификати за успешно положен изпит или преминато обучение за доказване на умения за работа с дадена платформа или познаването на определени стандарти или познания в управление на качеството; •копия от трудови и/или служебни книжки и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Поне един от изпълнените от участника договори през последните три години следва да включва в предмета си разработване на Web базирани системи на стойност не по-малка от 100 000 (сто хиляди) лева. Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори, свързани с разработване и внедряване на информационни системи, конфигуриране на активна директория, SharePoint или еквивалентно и мрежово оборудване. Посочените области могат да са предмет на отделни договори, но в съвкупността си следва да покриват изискването за опит. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие. 2) Участниците, трябва да притежават: Сертификат ISO 9001:2008 за осигуряване на качеството за разработване и внедряване на информационни системи; Сертификат ISO 27001:2005 за информационна сигурност при разработване и внедряване на информационни системи и Сертификат ISO 20000:2011 за управление на услугите или по-нови или еквивалентни. 3) Участникът следва да разполага със следния екип от експерти: 1. Ключови експерти Ключов експерт – Ръководител проект Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на информационните технологии, информатиката, компютърните системи или еквивалентна специалност; •Познаване на стандартите за управление на качеството ISO 9001, за информационна сигурност ISO 27000 или еквивалентни – доказва се със сертификат за преминато обучение за трите стандарта или еквивалентен документ;. •Най-малко 8 години опит в ръководене на проекти или на екипи в областта на информационните технологии; •Опит като ръководител на най-малко 5 успешно завършени проекта в областта на информационните или комуникационните технологии. Ключов експерт - Ръководител на софтуерна разработка Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна специалност; •Минимум 6 години професионален опит в областта на разработка на софтуер; •Опит в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, включващи анализ и софтуерна реализация на бизнес процеси Ключов експерт администратор бази данни – минимум един експерт Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна специалност; •Минимум 3 години професионален опит в областта на администриране на бази данни; Ключов експерт Програмист база данни – 2 броя Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на информационните технологии, информатиката, компютърните системи или еквивалентна; •Минимум 3 години опит в разработване на софтуер; •Практически опит с технологиите, които ще бъдат използвани за разработване на системата. •Умения за разработването на приложения за системи за управление на релационна база, която ще бъде използвана за разработване на системата – доказва се със сертификат или еквивалент; •Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; ПРОДЪЛЖВА В РАЗДЕЛ IV.3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Техническа оценка на предложението. Изчислява се като сбор от следните подпоказатели: Подпоказател Т1 - Подход, методология и план на изпълнение на дейностите: оценява се от 1-4 точки,умножен по коефициент К1 -10; Подпоказател Т2 – Архитектура на системата и подход за постигане на заложените в Техническото задание нефункционални изисквания към системата: оценява се от 1-4 точки, умножени по кефициент К2 -5; Подпоказател Т3 - Функционален обхват: оценява се от 1-4 точки, умножени по кефициент К3 - 6; Подпоказател Т4 - Съответствие със стандартите на ЕИСПП: оценява се от 1-4 точки, умножени по коефициент К4 - 2; Подпоказател Т5 -Управление на риска: оценява се от 1-4 точки, умножени по коефициент К5 - 2. ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.10.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.11.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

заседателната зала в административната сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача - на интернет адреса на ГДИН: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx и на видно място в административна сграда на ГДИН.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката се възлага в изпълнение на проект “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. по Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.3) Допълнителна информация

Ключов експерт Програмист база данни – 2 броя Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на информационните технологии, информатиката, компютърните системи или еквивалентна; •Минимум 3 години опит в разработване на софтуер; •Практически опит с технологиите, които ще бъдат използвани за разработване на системата. •Умения за разработването на приложения за системи за управление на релационна база, която ще бъде използвана за разработване на системата – доказва се със сертификат или еквивалент; •Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; Ключов експерт Програмист уеб приложения Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на информационните технологии, информатиката, компютърните системи или еквивалентна; •Минимум 3 години опит в разработване на софтуер; •Практически опит с технологиите, които ще бъдат използвани за разработване на системата •Умения за разработването на уеб приложения за платформата, която ще бъде използвана за разработване на системата – доказва се със сертификат или еквивалент; •Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; Ключов експерт управление на качеството, документация и обучение - минимум един експерт. Квалификация и професионален опит: •Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ по математика, информатика, компютърни науки, управление на информационни системи, икономика, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност; •Познаване на стандартите за управление на качество ISO 9001 и ISO 27000 или еквивалентни – доказва се със сертификати за преминато обучение или еквивалентни документи; •Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; •Практически опит в управлението и приложението на стандартите за качество ISO 9001 или еквивалентни; •Познания в QA (Quality Assurance) - доказва се със сертификати за успешно положен изпит или еквивалентни документи; •Опит в обучението на потребители за работа с потребителски информационни системи; Неключови експерти Участникът трябва да разполага с екип от неключови експерти, минимум 5 (пет), които да притежават минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна и да имат минимум 2 години професионален опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на система или софтуерни продукти и/или в областта на програмирането, конфигуриране на активна директория, електронна поща, Share Point или еквивалент , Lync Server или еквивалент и мрежово оборудване Специалистите трябва общо да притежават сертификати, покриващи следните изисквания за изграждане на системата: Активна директория: Microsoft Windows Server или еквивалент Уеб платформа: Sharepoint 2010 или еквивалент, Application Development или еквивалент или по-нов Мрежови технологии: Cisco Certified Network Associate или еквивалент; Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следните интернет адреси: www.gdin.bg и на www.justice.government.bg. Предварително обявление за обществената поръчка в РОП - номер на обявлението в РОП 541015 от 14.05.2013 г. Изпълнението на поръчката следва да бъде най-късно до 29.05.2014 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ