Версия за печат

00210-2013-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, ул. "Г. С. Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: E.Gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: ул. Славянска № 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.minfin.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Проучване на добри практики по прилагането на Конвенцията за контрол и маркиране на изделията от благородни метали, подписана във Виена на 15 ноември 1972 г., в т.ч. анализи, разработване на проекти на нормативни актове, провеждане на съпътстващи обучения и др.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка обхваща организирането и изпълнението на четири основни дейности: 1. Проучване на добри практики в областта на присъединяването на Република България към Виенската Конвенция. 2. Актуализиране и адаптиране на националното законодателство с международното законодателство в областта на контрола и маркирането на изделията от благородни метали и провеждане на семинари за експертния състав отговорен за подготовката на процедурата за актуализация. 3. Установяване на еталони и отработване на технология за липсващите марки в съответствие с изискванията на Конвенцията и проучване. 4. Дейности за информация и публичност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

75100000, 79410000, 79300000, 79950000, 80510000, 79800000

Описание:

Услуги на държавното управление
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
Услуги по организиране на изложения, панаири и конгреси
Услуги по специализирано обучение
Печатни и други, свързани с печата услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
380850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 17 - 027229 от 26.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 083 - 140270 от 27.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОГ-217 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Проучване на добри практики по прилагането на Конвенцията за контрол и маркиране на изделията от благородни метали, подписана във Виена на 15 ноември 1972 г., в т.ч. анализи, разработване на проекти на нормативни актове, провеждане на съпътстващи обучения
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединението между Адвокатско дружество „Събев и съдружници” и „Ивент Дизайн” ООД, ул. Петър Парчевич № 42, България 1000, София, Тел.: 02 9800412, Факс: 02 9800412

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 380850 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Подготовка за присъединяване на Република България към Конвенцията за контрол и маркиране на изделията от благородни метали, подписана във Виена на 15 ноември 1972 г.”. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос I „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Бюджетна линия BG051PO002/11/1.3-06

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2013 г.