Версия за печат

02538-2013-0238

BG-Крумовград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090064

РАЙОННА ПРОКУРАТУРА ГР.КРУМОВГРАД, пл. "България" № 6, За: Петя Делчева Долапчиева, Р.България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7503, E-mail: rp_kru@kj.prb.bg, Факс: 03641 7503

Място/места за контакт: Районна прокуратура - Крумовград, пл. "България" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.

Електронен достъп до информация: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Крумовград

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Крумовград, пл. "България" № 6
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура гр.Крумовград, съгласно Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните преиодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3 /1987г. и предписания от обслужваща Служба по трудова медицина.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85141000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински персонал

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно утвърдената документация за участие, публикувана в интернет страницата на Районна прокуратура-Крумовград, персоналът на възложителя е общо 8 човека към деня на откриване на откритата процедура.

Стойност, без да се включва ДДС
244 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 1 % (Един процент) от прогнозната стойност на поръчката, представляваща сума в размер на 2,43 лв./Два лева и четиридесет и три стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде предоставена в една от следните форми: а) парична сума, платима по набирателна банкова сметка на Районна прокуратура гр.Крумовград: Юробанк България АД, фин.център Крумовград, Банков код BIC: BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 92BPBI 793 233 560 411 01.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни, след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по НАБИРАТЕЛНА банкова сметка на Районна прокуратура гр.Крумовград : Юробанк България АД, фин.център Крумовград,Банков код BIC: BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 92BPBI 793 233 560 411 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране.Плащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени, напускане или назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя и представят следните документи: 1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език като документът по тази точка се представя в официален превод. 2.Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.). 3.Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; 4.Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 2.2, т.2.3., т. 2.6, 2.7, т. 2.8. и т.2.9 от Раздел V-и на документацията се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 5.Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 6.Копие, заверено от участника с гриф "Вярно с оригинала" на удостоверение за регистрация на лечебното заведение, издадено от директора на съответното РЗИ по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения - в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извън болнична помощ. 7. Копие, заверено от участника с гриф "Вярно с оригинала" на Разрешение за осъществяване на дейността на лечебното заведение, издадено от Министъра на здравеопазването по чл. 48, ал.1 от Закона за лечебните заведения - в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 8.Административни сведения за участника, по образец /Приложение №8/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си./Приложение № 2.1/. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само от тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език се представят и в официален превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - Приложение № 2.2. 2.Във връзка с минималното изискване на Възложителя - участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, да се представи декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари- специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. 3.Участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура гр.Крумовград, пл. „България„ № 6, за което да представи декларация. Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само то тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката. Участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги и да представи декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари- специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът да разполага с необходимата преносна апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура - Крумовград.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.11.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр.Крумовград, пл. "България" № 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ