Версия за печат

00127-2013-0016

BG-Дългопол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дългопол, ул. "Георги Димитров" № 105, За: инж. Веселин Върбанов, РБългария 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185, E-mail: eu_pr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135

Място/места за контакт: Община Дългопол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dalgopol.org..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«РЕКОНСТРУКЦИЯ И ИЗГРАЖДАНЕ НА СПОРТНИ СЪОРЪЖЕНИЯ С ЦЕЛ СЪЗДАВАНЕ НА ОБЩИНСКИ ЦЕНТЪР ЗА СПОРТ, МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ И ОТДИХ В С. АСПАРУХОВО, ОБЩИНА ДЪЛГОПОЛ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Дългопол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката включва: Под-дейност 1: Изграждане на спортна зала; Под-дейност 2: Преустройство на съществуваща сграда в леглова база, зала за тренировки и столова; Под-дейност 3: Благоустрояване и паркоустрояване на УПИ ХІ, кв. 8.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212110, 45212220

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на центрове за отдих
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се да се извършат строително-монтажни работи, съгласно одобрен инвестиционен проект, като реализацията на проекта предвижда: Под-дейност 1: Изграждане на спортна зала; Под-дейност 2: Преустройство на съществуваща сграда в леглова база, зала за тренировки и столова; Под-дейност 3: Благоустрояване и паркоустрояване на УПИ ХІ, кв. 8.

Прогнозна стойност без ДДС
5013534 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 50 000 лв. (петдесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Дългопол: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол”, Банков код (BIC): CECBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG05CECB97903377536601. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на ..... % (но не повече от 40%) от цената на договора без ДДС, като окончателната стойност ще бъде определена на база оферта на избарния изпълнител. Плащането е дължимо в срок до 30 календарни дни след представяне на запис на заповед или друго подходящо обезпечение, предварително одобрено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и оригинална фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане, без ДДС. 2. Междинни плащания - в общ размер до 20 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания, в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено с представянето на: а) Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, б) окончателен приемо-предавателен прококол и в) оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“, вкл.:1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника;2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на док-ята за участие;3.Административни сведения; 4.Декларация,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;5.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;6.Документ за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или ЕТ,регистриран в РБ.У-ние за актуално състояние,издадено от компетентен орган, когато не е представен ЕИК,съгласно чл.23 от ЗТР.Удостоверенията за актуално състояние следва да са издадени не по-рано от 3 месеца,считано от крайния срок за подаване на оферти за участие.Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация и съответен документ за актуално състояние,издадени от компетентен орган в страната,в която са установени или еквивалент. Документа за регистрация се представя в официален превод.Физическите лица представят копие от документ за самоличност,като при участие на чуждестранни физическо лице, документа се представя в официален превод;7.Док-ва за икономическо и финансово състояние,съобразно раздел III.2.2. по-долу; 8.Док-ва за технически възможности и квалификация на участника, съобразно изискванията на раздел III.2.3. по-долу;9.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декларациите се подават в съответствие с чл. 47,ал.4 и ал.6 от ЗОП; Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в раздел ІII.1.4. по-горе.10.Декларация по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнител; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;12.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП.Органите,от които участниците могат да получат необходимата информация за задължения,свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБ са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в Обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство;13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декларация от членовете на обединението по смисъла на чл.56,ал.1,т.2 и за обстоятелствата по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП; 15.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документа му за съдебна регистрация/ споразумение ); 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;17.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; Другите изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителство за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф.отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховката по т. 3 следва да бъде еквив.на посочената и изготвена съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 10 000 000 лв. (десет милиона лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран общ оборот от строителство за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 5 000 000 лв. (пет милиона лева), без вкл.ДДС; 3. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по “Застраховка за проф. отговорност в строителството" трябва да покрива мин.застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж,съгл. НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството.Застраховката трябва да е валидна мин.120 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните изпълнени договори, док.опит на участника в изпълнението на договори за строителство на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5год., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка по т.1 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 2.Декларация за предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:2.1.Проф. автобиографии.2.2.Документи, удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.2.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3.Списък на лицата от изпълнит. състав, определен от Участника за изпълнение на строител. на обекта - предмет на общ.поръчка.Представяне на проф. автобиографии и документи, удостоверяващи образ.и проф.квалиф.на лицата от този списък, не се изисква от Възложителя. 4.Списък на техн.оборудв., строит.техника и механизация, необходими за изп.на поръчката (пос. се по вид и характеристики, съоб.видовете работи)–свободен текст.Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 5. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на кач. или еквив. или други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на кач., с предметен обхват в обл. на строителството; 6. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или други доказ.за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строителството; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.1 -4 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т.5 и т.6 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-6 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълн. през предх. 5год., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 договор за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за изграждане и/или реконструкция на спортен обект или обект/сграда за широко обществено ползване/обслужване, с капацитет над 300 места за посетители (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти и зимно поддържане). 2.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), ,притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин.състав:2.1.Ръководител обект/Технически ръководител,който:има придобита образ. степен «бакалавър» или „магистър”,с проф.квалиф.„строителен инженер”,специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквив.;общ проф. опит-мин.7г. стаж по спец.;спец.проф. опит–мин.3г. проф. стаж като изпълняващ длъж.,за която е предложен от участника;2.2.Строителен инженер, който:има придобита образ.-квалиф.степен „бакалавър” или „магистър”, спец. ВиК или еквив.;мин.5г. стаж по спец.;2.3.Ел.инженер, който:има придобита образ. квалиф.степен „бакалавър” или „магистър” или еквив.;има мин. 5г. проф. опит по спец.;2.4.Архитект, който:има придобита проф. квалиф.,отговаряща на изискв. на чл.163а,ал.2 от ЗУТ или еквив.;притежава мин. 5г. проф. стаж по спец.;2.5.Инженер, който:има придобита образ.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър” или еквив.;спец. "Отопл.,вентилационна, климатична и газова техника”;има мин. 3г. проф. опит по спец.;2.6.Отговорник по к-ла на кач., който:има придобита проф.квалиф.,отговаряща на изиск. на чл. 163а,ал.2 от ЗУТ или еквив.;има валиден сертификат за преминат курс за к-рол на кач. или еквив.;мин. 3г. стаж като изпълняващ длъж.,за която е предложен от у-ка. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). 3.Има на разположение за срока на изп. на дог.квалиф. за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски с-в. 4.Участникът да разполага с необх.строит. оборудване, транспортни средства и механизация за изп. на дейностите от предмета на поръч., в което число мин.: Комбиниран багер с кофа с шир. 0,6 м и с 0,3 м.–1бр.; Общостроителни самосвали с обем на коша 3-8 куб.м.-2 бр.; Комбиниран камион с монтиран автокран за товарене и разтоварване на бетонови изделия.–1 бр.;Валяк вибрационен със статично тегло 10-11т.-1бр.; Геодезически прибори-тотална станция,лати, нивелири, призми и др.–1 бр. 5.Притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на кач. или еквив.или др. доказ.за еквив. мерки за осигуряване на кач.,с предметен обх. в обл. на строит. 6.Има разработена и внедрена интегрирана с-ма за управл. на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или др. доказ.за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строит. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физ. или юрид. лица при изп. на поръчката, при усл.,че представи документи,доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.1-4 се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 5 и т.6. следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка (Работна програма (текстова част);Обяснителна записка;Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора) ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 320 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е с включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Дългопол или по банкова сметка в: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG05CECB97903377536600

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

Сграда № 1 на общинска администрация Дългопол, ул. „Георги Димитров” № 105

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекта се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 03/321/01312 от 27.11.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

18.Копие на у-ние за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката. В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.В случай, че участника не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите,посочени по-горе,то същият прилага декларация(свободен текст),че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС,отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 1-месечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ,удостоверяващ вписването му в ЦПРС.Когато участника е Обединение,което не е юридическо лице поставеното изискване следва да бъде доказано от този/тези член/ове на обединението,който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР,съобразно категорията на строежа.19.Документ за закупена документация за участие;При участие на подизпълнител,всеки от тях представя документите,посочени по-горе в раздел ІІІ.2.1.) Изискуеми документи и информация по т.т.6,7,8,9,11 и 12,както и по т.18,посочени в този раздел, когато ще извършва дейности по строителство.;ПЛИК№ 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо:Техническо предложение, включително срок за изпълнение на поръчката, ведно с Приложенията към него,изготвено по образец.;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценова оферта (по обр.) и попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции,които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ